Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opintolainan maksu veronpalautuksilla kokonaan?

Vierailija
01.12.2009 |

Olisko järkee maksaa n. 900e jäljellä oleva opintolaina kokonaan pois kun saan veronpalautuksia 1700e!! On toki paljon muitakin lainoja meillä asunto-auto ym. lainaa mutta n. 1000e maksimissaan pystyisin maksaan ja sillä ei saisi mitään muuta lainaa kokonaan maksettua niin tuntuis kivemmalta saada joku laina kokonaan kuitattua.. vaikkakin on ns. halvimmasta päästä olevaa lainaa.. mitäs mieltä ootte?? toki se raha muuhunkin menis, mut ei mihkään akuuttiin, et sit vaan tulis ehkä enemmän shoppailtuu, herkuteltuu tms.. mutta onko ihan turhaa maksaa opintolaina pois vai säilöö rahoja tilillä "pahan päivän varalle" ja kuluttaa pikku hiljaa ihan peruselämiseen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset maksaa, toiset ei... Millainen rahankäyttäjä oot muuten? Säilyykö sulla raha vai tuhlaatko heti?

Jos oot leväperäinen rahojen suhteen niin kyllä kandeis sijoittaa hyvin ja maksaa juurikin vaikka lainaa. Itse maksoin asuntokaupan yhteydessä koko opintovelan pois ja on ihan kiva kun ei ole nyt kuin yksi laina.

Vierailija
2/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki, miksei sen opintolainankin vois maksaa kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkka rahankäyttäjä! En tuhlaa juurikaan. Tulotkin on suht pienet mulla ja miehellä, että ollaan opittu elään aika pienellä. Kaksi lastakin kun on.

Tiedän, että toisaalta olisi järkevämpi sijoittaa se 1000e johonkin kalliimpaan lainaan, mutta asuntolainaakin kun on vielä 20 vuotta jäljellä niintuntuu jotenkin "turhalta" siihen rahoja sijoittaa.. olisi jotenkin niin konkreettisempaa saada se opintolaina kokonaan pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä