Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miedän lasten päiväkodista ja koulusta tuli tiedote kotiin " EI syötävää kiitos joulumuistamisena!"

Vierailija
01.12.2009 |

varmaan ihan järkevää tautisen aikana, onko muilla vastaavaa

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nähnyt kun jotkut vie omia leimuksiaan.

Vierailija
2/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä kehtaisi ruveta lahjoista narisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kohta "muistamisista" alkaa tulla listoja ja itsestäänselvyyksiä.

Voiko enää itsekkäämpää olla :D.

Vierailija
4/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo menee tauti vouhotus liian pitkälle jos ei voi toisen leipomaa syödä

Vierailija
5/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain! Rakastan leipomista, mutta en silti hygieniasyistäkään tekisi syötävää lahjaa. Itse pidän aina (riippumatta onko jotain tauteja liikkeellä tai ei) erittäin hyvää huolta käsihygieniastani, mutta silti! Hyvit monet taudit nimittäin tarttuvat juuri käsien välityksellä.

Toinen asia miksi pidän erittäin ymmärrettävänä ettei omia syötäviä toivota on se ettei opettajien mahdolliset allergiat tai muu erikoisruokavalio (diabetes, laktoosi-intoleranssi, keliakia, allergiat jne.) välttämättä ole muiden tiedossa...

Vierailija
6/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päiväkodissa kerätään perheiltä kymppi per lapsi, jolla hankitaan koko henkilökunnalle lahjakortit Lippupalveluun tms.

Vierailija
7/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien makutottumukset pitäisi tietää, lisäksi pitäisi tietää onko opettaja kotona joululoman ajan vai kenties matkoilla jolloin ruokalahjaa voisi olla hankalaa ottaa mukaan.

Jos kyseessä on joku ei itse tehty, hyvin säilyvä, kuten suklaarasia niin se kai olisi ok? Tosin kaikki eivät sitäkään syö. Itse en menisi valmistamaan mitään. Lahajkortti tmv. olisi paras lahja, silloin opettaja saa itse päättää mitä sattuu tarvitsemaan.

Vierailija
8/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain itse leivottua, esim. jouluinen kuivakakku, ja aina kerhotädit ovat vaikuttaneet vilpittömän ilahtuneita. En tiedä, millä tavalla noista jotain pöpöjä tarttuisi, kun ovat kuitenkin uunissa olleet. Ehkä päiväkodissa ja koulussa on sitten pöpökammoisempaa porukkaa.

Vierailija
9/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päiväkodissa kerätään perheiltä kymppi per lapsi, jolla hankitaan koko henkilökunnalle lahjakortit Lippupalveluun tms.

onneksi minun lapseni eivät ole teidän päiväkodissa!!

Vierailija
10/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan järkevää tautisen aikana, onko muilla vastaavaa

Vierailija
11/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajoitteista? Monilla kun on erilaisia allergioita, myös diabetes on yleinen, keliakiaankin on...

Vierailija
12/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kuitenkaan aiheuta mitään ruokarajoitteita. Normaali ruoka käy.

Vierailija
13/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestäähän työnantaja heille jo pikkijoulut! nykyään pitää varmaan leipoa sitten roskakuskillekkin.

Vierailija
14/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kuivakakkuja ja pipareita erkkikään jaksa. Jos ei rahat riitä kunnollisen joululahjan tai kukkasen ostoon, parempi sitten jättää muistamiset kokonaan.

Vierailija
15/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestäähän työnantaja heille jo pikkijoulut! nykyään pitää varmaan leipoa sitten roskakuskillekkin.

Vierailija
16/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ainakaan sairastu siitä (vrt. vaikka kuivakakku jossa pähkinää...voi olla hengenlähtö lähellä jos on allerginen).

Vierailija
17/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tavaratalot ainakin sekä leffateatterit ja kauneushoitolat ovat paikkoja joihin voi ostaa lahjakortin.

Vierailija
18/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en tiedä millainen on hygieniataso heidän kotonaan.

Olen ollut järkyttyneenä vieraana monessa talossa, jossa esim. kissan kulkevat ruokapöydillä ja työtasoilla. Hiekkalaatikosta suoraan ruokapöydälle, YÖK!

Tai lapset kaivavat antaumuksella nenää ja sitten koristellaan pipareita, YÖKS!

Vierailija
19/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat siten tuiki tärkeitä lapsesi ja myös sinun elämässäsi. Ehkä jopa tärkeämpiä kuin lapsen omat mummut ja ukit.

Siksi.

Vierailija
20/39 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään joulumuistamista en ryhmäläisiltäni vaadi, mutta toki tuomiset ilahduttavat! Myös itse muistan lasteni hoitajia, jotka viettävät arkisin lapseni kanssa YHTÄ PALJON hereilläoloajasta kuin minä itsekin. Osa hoitajista on lapselleni hyvin läheisiä olleet jo usean vuoden ajan. Miksi en siis heille toivottaisi lahjan kera hyvää joulua, kiitos kuluneesta syksykstä..?

t. lto itsekin