Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahtina tutuilla

Vierailija
01.12.2009 |

Olin vahtimassa kahta sukulaispoikaa, todella kurittomia poikia, telkesin toisen vessaan kun riehui ja heitteli tavaroilla minua ja hän sai kolhun polveensa. Vanhempi pojista (15v.) sanoi kertovansa asian vanhemmilleen ja voin joutua "oikeuteen" kuten hän asian näsäviisaasti ilmoitti. No mustelma nuoremman (13v.) polvessa oli melkoinen ja hänkin alkoi inisemään että "meidän faija hakkaa sut kun kuulee" vaikka olen heidän serkkunsa. Olen heidän serkkunsa, ja 19-vuotias. Yritin rauhoitella että "ei täs mitään" mutta siitä nämä vasta innostuivatkin. Vanhempi poika virnuili ja sanoi "jos näytät tissit niin ei kerrota" Nuorempi huusi kanssa "tissit-tissit-tissit..." kamalalla mekkalalla. Mietin että mitä hemmettii tekisin. No, riisuin toppini ja napautin liivit pois ja pyörähtelin pari kertaa ympäri poiken edessä...oli niiden ilme näkemisen arvoinen. "Hytkytä niitä" sanoi vanhempi ja tein vielä senkin, c-koon tissit vaimensivat suut kertalaakista. Tein kai väärin mutta en halua seurauksia mustelmastakaan! Illalla vanhempi poika laittoi mulle tekstarin: "Ensi kerralla sama juttu - mutta pidempään, tai kerrotaan!" Kiva välikäsi!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö!!!!!

Vierailija
2/13 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi paska! mitäs noi teinit on kyl vähä pelottavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiin...ne ei usko puhetta lainkaan, ja ovat tosi rasittavia ja usein jopa suoraan ilmaistuna vittumaisia! Olin vahtina lähinnä sille nuoremmalle - koska eivät vielä halua jättää sitä yksinään kotiin. Vanhempikin oli kuitenkin kotona, eikä mennytkään kavereilleen, kuten piti vaan jäi tarkoitukselle kotiin. Toisaalta pelkäsin että isänsä suuttuu mulle - ja ajattelin että kun suostun niin on "varmana suut kiinni!" Oli noloa näyttää tisujani noille kauhukakaroille - ja tilanteesta on vaikea päästä irti.

Vierailija
4/13 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut näyttämään ja opettamaan jotain ihan muuta...

Vierailija
5/13 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu näitä BB-tasoisia auktoriteetteja!

Pohdippas näitä:

- olet syyllistynyt jonkunlaiseen häirintään kun olet täysi-ikäisenä vilautellut alle kuusitoistavuotiaille, joista toinen on alle 15-vuotiaskin. Sama tilanne mut sukupuolet toisinpäin, niin 19-vuotinen jätkä olisi oikeudessa että heilahtaa.

- ens kerralla voit olla varma, että paikalla on nettikameroita muutama, jokunen still-kamera, kännykkäkameroita jne.

- voit olla varma, että joku kavereista keksii sanonnan "mitä serkumpi, sen herkumpi" ja pääset viemään poikuudetkin vielä, ehkä jopa kavereiltakin.

Hanki apua, ennenkuin olet paaria, parhaassa tapauksessa myös poikien isän seksiorja.

Vierailija
6/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kehittyneet, miehekkäät rintalihakset?

Sama tilanne mut sukupuolet toisinpäin, niin 19-vuotinen jätkä olisi oikeudessa että heilahtaa.

Vierailija
7/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kehittyneet, miehekkäät rintalihakset?

Sama tilanne mut sukupuolet toisinpäin, niin 19-vuotinen jätkä olisi oikeudessa että heilahtaa.

Joo, minäkin olisin jo linnassa, jos tuo pitäs paikkansa.

Vierailija
8/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh...tuskin tosta traumoja niille tulee, itse olisin jo vaatinut päästä puristelemaan sun herkkumeijereitä! Olet ehkä hieman yskinkertainen - mutta just kiva aupair ;)... Et olisi suostunut alunperinkään, taisivat hieman "vedättää" sua.

Vierailija
9/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei kukaan voi olla oikeasti noin naivi kuin AP esitti.

Vierailija
10/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä runkkufantasioita. Jo 10 vuotiaat osaa olla kotona vahtimatta.

Vierailija
11/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tissejäsi, niin hytkyttikö ne poijaat sitten omia muniaan siinä samaan tahtiin ?? Minä kun satuin näkemään serkkutytön tissit saunan eteisessä, niin oitis otin oman kullin esiin, ja näytin sitä vastikkeeksi. Kumpikaan ei hytkytellyt, oltiin siinä vaan paljaat kapineet esillä.

Vierailija
12/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 19-vuotias mies esittelee alastonta kehoaan miltään osin muuten kuin katumainoksissa tai televisiossa 13 ja 15-vuotiaille tytöille, niin tytöt jos sanoo yhdenkin poikittaisen sanan asiasta, niin se jätkä on poliisitutkinnassa seksuaalisesta ahdistelusta.

Siitäkin on osattu oikeusjuttu saada, kun parikymmpiset pojat on suhanneet 16-vuotiaiden pissisten kanssa.

Vierailija
13/13 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nainen olisi 4-kymppinen.

16 vee ei ole enää sakkolihaa.

Siitäkin on osattu oikeusjuttu saada, kun parikymmpiset pojat on suhanneet 16-vuotiaiden pissisten kanssa.