Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään tuhtaavien ***jOuLuKuU***

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla nopeasti kommentoimaan ennen kuin nukkumatti kutsuu...

Ihanaa oli lukea viime pinosta Rizzan plussauksesta, oikein paljon onnea! Kyllä teillä jo onkin ollut piiitkä yritys takana. Toivottavasti raskausaika menee hyvin ja palkintona sitten ihana oma nyytti!

Uusiakin oli tullut mukaan, tervetuloa vaan, toivottavasti ette täällä joudu kauaa olemaan. Plussapuhureita kaikille muillekin ja toivotaan tosiaan sitä parasta joululahjaa eli plussaa!

Tänne ei ihmeitä, kp 24/28-30 Pregnyl pistetty jo kp 12, nyt siis piinaviikko menossa, mutta jotenkin on olo, että täti sieltä tulee... Aika negatiivisissa tunnelmissa täällä siis ollaan

Vierailija
2/69 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli niin kiirettä että en ehtinyt edes lukemaan viestejänne, joten olen pahoillani jos en ole kaikkien tilanteesta selvillä... mutta Rizzalle ainakin isot onnittelut plussasta! Kumpa nyt kaikki menisi hyvin...

Omaa napaa: peruin jo varaamani gyneajan kun en olis sinä päivänä ehtinytkään saatikka ei ollut mitään mielenkiintoa edes mennä lääkärille. Haahuilu kahden vaiheilla jatkuu, kuumeilla vai ei kuumeilla. Oviskin tais mennä hötäkässä ohi, enkä tässä kierrossa sitä testaillutkaan. Vasta sinä iltana kun tunsin oviskipuja aamusta hommailtiin, mutta voi olla että oli jo myöhäistä. Odotukset ei korkealla. Tyhjältä tuntuu tuolla kohdun paikkeilla - ja mulle tyypillisesti ei mitään muita oireita paitsi oviksesta asti kipeät rinnat. Aavistan jo tän kierron tuloksen...

Keväällä tulee jo 2 vuotta yrityksen alusta täyteen, mihin tämä aika on mennyt??? Ainakin yhtä odotuksen, piinailun ja pettymyksen sarjaa on ollut, 2 plussaa jotka riistetty melkein saman tien, testejä, testejä, lääkäriä, lääkkeitä... eiköhän kohta ois aika luovuttaa. Väsyttää.

Mukavaa joulunalusaikaa! Ja saispa edes joku maailman parhaan joululahjan!

eewokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, joulu tulossa niin saa hetkeksi muuta ajateltavaa kun rakentaa joulun tunnelmaa kotiin. Vaan hetken helpotushan tuo on... ei näitä mietteitä karkuun pääse.

Onnea plussanneille! Toivotaan kymmenen hyvää ja viisitoista kaunista sekä positiivista mieltä :)

Meillä tosiaan kolme lasta ja kaikki luomuna. Kahta heistä on "tehty" kun Iisakin kirkkoa eli pari vuotta yritystä ennen tärppiä. Keskimmäinen tulla putkahti heti ehkäisyn jättämisen jälkeen eli ei tässä oikeen ole mitään säännönmukaisuutta.

Täällä on myös enkelivauva niin kuin oli muutamalla muullakin. Rv 24 syntyneistä kaksosista toisen jouduimme hautaamaan. Keskenmenoja on matkalle sattunut kaksi kappaletta..

Mulla alkaa olla semmonen mieli että luovuttaisin jo.. katellaan nyt...

Mukavaa joulukuuta kaikille!

RauPotar RaMaVit -viruksen kourissa (Ramasee, Masentaa, Vit***aa)

Vierailija
4/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on joulukuu jo, ei ole enää pitkä aika Jouluun. :) Tosin ei jaksaisi ajatella koko jouluhössötystä, mutta kai se siitä.

Paljon onnea Rizza!! :))

Nellille tsemppistä tähystykseen!

Eewokki: Täällä samat tunnelmat.. Yli kaksi vuotta yritystä ja nyt olen väsynyt tähän yrittämiseen. Miehen kanssa puhuttiin, että yritetään ainakin vielä tämä kierto, tulevasta en tiedä. Tuntuu vaan ettei onnistu, kun on tämä endo (vaikka lääkäri vakuutteli että kannattaa yrittää..). Enkä tiedä jaksaako enää yrittää sitten tähystyksen jälkeen.. Eli tähystys on tammikuun lopussa.

ON: Sain huonoksi onneksi antibioottikuurin.. :/ Onneksi ensi viikon puolivälissä vsta ovis, mutta häiritseekö antibioottikuuri jotenkin ovista?? Puuh... En jaksa nyt moista ajatella. Katsotaan nyt pystyykö puuhiin ensi viikolla.

Tsemppiä RauPotar! :)

Hyvää loppuviikkoa! :)

Kp 9/n.28

Vierailija
5/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma: Se on kumma miten sitä on nykyään aina varma että tätihän se sieltä kuitenkin taas tulee. Toivo on jotenkin niin kokonaan hiipunut! Vaikka kai sen pitäis olla ihan mahdollista että kierto päättyisi erilaiseenkin lopputulokseen kuin se täti, mutta ei jotenkin jaksa enää edes toivoa sellaista :/

eewokki: Välillä on itsellä ollut samanlaiset ajatukset luovuttamisesta. Se olisi niin paljon helpompaa. Ainakin tavallaan... Siinä vaihtoehdossa ei tulisi koskaan saamaan sitä haluttua lopputulosta, mutta kun ei ole varmaa tuleeko se tällä yrittämiselläkään ja tämä on niin raastavaa hommaa. Minä olen kuitenkin päätynyt vielä jatkamaan. Meillä on puolitoista vuotta yrittämistä nyt takana, niin periaatteessa se ei ole vielä paljoa. Ehkäisytöntä aikaa meillä on takana jo 2 ja puoli vuotta! Vuosi ennen yrityksen aloittamista käytettiin keskeytettyä yhdyntää, koska minulle ei oikein pillerit sovi ja kumia on niin rasittava käyttää.. Jos olisi "vahinko" sattunut niin se olisi ainoastaan ollut ioinen asia!

Raupotar: Mullakin esikoisen alulle saamisessa meni aikoinaan vuosi, eli olin nyt valmistautunut jo yrityksen alussa siihen että tässä voi hiukan kestää! (mutta täytyy myöntää että en olisi kuitenkaan uskonut että yli vuoden mentäis näin reilusti) Kävitkö ollenkaan tutkimuksissa silloin kun meni noin kauan yrittäessä aikaisempia (esikkoa ja kuopusta)?

2poj@näiti: En osaa kyllä sanoa mitään tuosta antibiootti+ovis yhdistelmästä...

ON: Seksi on pitkästä aikaa maistunut :D Se ei ole ollut sellaista pakkopullaa, vaan rentoa ja mukavaa touhua! On ollut kiva olla niin vapautunut ja halukas harrastamaan seksiä! Tekee ihmeitä tämä kierto kun (joutuu) käyttää ehkäsyä! Ei ole ajatukset alitajuisesti siinä seksin lopputuloksessa vaan nyt ne on ihan muualla! Oon yrittäny nyt sitten ottaa kaiken irti tästä kierrosta ja tuntemuksista (lue haluista) :D

Nelli

Vierailija
6/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole palstaillut ainakaan pariin vuoteen, mutta tulin vain onnittelemaan vanhaa tuttua, Rizzaa! Onnea, menköön raskaus hyvin loppuun asti!

Mulla 7 ja puoli vuotta yritystä takana ja kohdussa rakennevika jonka takia oon nyt viimein menossa leikkaukseen ens vuoden alussa. Ehkä sitten tulisi tulosta, jos ei niin adoptio harkintaan.

Tsemiä kaikille! En tule palstailemaan tämän enempää, olen palstailuni palstaillut ;) Ei pää kestä enää "kuumeilua".

Vierailija
7/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan klikkaa tälle palstalle jos luppoaikaa tulee.

Nelli: ei tutkittu kun asun tämmösellä pikkupaikalla eikä täällä ole semmosia palveluita. Lähetettä ei saanut koska "kaikki" kunnossa jos kuukautiset säännölliset ja ikää mulla oli silloin vasta 26v. Nykyäänhän asia on onneksi jo toisin ja tutkimuksiin pääsee :)

Taidanpa nyt lähteä kotiin päin. Eiköhän tää työpäivä ollu tässä.

Positiivisia säteitä jokaiselle!

RauPotar

Vierailija
8/69 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Tulinpas heti tuoreeltaan kertomaan jatkotutkimuksistani. Eli keskussairaalassa käytiin jatkotutkimuksissa, kun tk:n puolelta laittoivat lähetteen ja siellä todettiin kaiken olevan ok.

Lääkäri totesi heti, että S-prog tulos pitää ottaa uusiksi, kun se on otettu liian myöhään. Tk:ssa sanoivat että pitää ottaa kiertopäivänä 23-25, mutta keskussairaalan lääkärin mukaan pitää ottaa kp 21-23. Ja minä olin ollut kokeessa kp 25...

Ultralla katsoivat kohdun ja munasarjat, kaikki näytti olevan ok. Kun S-Prog on otettu uusiksi, ja tammikuun täti tulee, pääsen varaamaan aikaa aukiolotutkimukseen.

Eli semmosta. Ja minä kun elättelin jo toivoa jostain lääkityksestä tms, että saatais asiaa etenemään... Mukava lääkäri ja hoitaja oli kyllä!

Tervetuloa uusille ja onnittelut Rizzalle (ja muillekin plussanneille! Vai olikohan niitä muita..? Muisti pätkii..)!

Joku kyseli antibiooteista ja oviksesta. Käsittääkseni voi vaikuttaa ovikseen...

Tätiä odotellessa!

- Ennuli -

Ps. Hmm... oliskohan mahdollinen raskaus näkynyt jo ultrassa, kp 26 menossa? Ei varmaankaan? Elättelen toivoa, ettei täti tulisikaan ollenkaan...

Vierailija
9/69 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuiset terveiset :)

Mä olen muutaman viikon ollut ihan jännityksestä paniikissa, että onko masussa kaikki hyvin. Tänään oli ultra ja kaikki kunnossa. Ihana pikkuinen löytyi,jolla hyvä syke ja koko vastasi täsmällisesti viikkoja. Nyt sitten vaan rukoillaan ja toivotaan, että jatkokin sujuu yhtä mallikkaasti.

Tsemppiä kaikille ja ONNEA tutkimuksiin ja hoitoihin, toiv. te kaikki saatte 2010 oman kauan kaipaamanne pikkuisen.Jaksamisia.

T.Asteri RV 7+3

pS.Minut voi kaiketi lisätä plussanneisiin, toiv. myös pysyn siellä loppuun saakka.

Vierailija
10/69 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin sut plussanneisiin. Rizzan siirsinkin kun uuden pinon aloitin ja mietin että olikohan joku toinenkin joka pitäisi siirtää :) Pitäähän se sinne plussanneisiin saada sinutkin ettei vain mitään huonoa onnea tuottaisi roikkua tuossa vielä yrittävien joukossa! Ja muutenkin.. Kauan on sinne plussanneisiin yrittänyt päästä niin ei sinua voi sinne nyt jättää sitten laittamatta :D

Tosi kiva kuulla Asteri että ultrassa oli kaikki oikein mallikkaasti ja sykekkin löytyi!

Ilmotelkaapa muutkin jos on jotain päivittämistä tuohon listaan!

Nelli

Vierailija
11/69 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennuli, mä kävin samoilla kp:llä ultrassa ja lääkäri sanoi, ettei näkisi vaikka raskaus olisikin alkanut. Joten pidä vaan toiveet yllä :D

Mä sain clomifen- kuurin jonka aloitan huomenna. Onko kellään kokemuksia?? Kuulemma antaa kivoja vaihdevuosia muistuttavia oireita kuten kuumia aaltoja !!

jouluplussia odotellen inkeri

Vierailija
12/69 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan ja kiitos vastauksesta Inkerille. Turhaan tosin elättelin toivoa raskaudesta, sillä täti tuli saman päivän iltana, kun olin ollut lääkärissä. No sikäli hyvä, että tuli, niin pääsen ottamaan sen s-prog-kokeen ennen joulua uusiksi ja sitten vaan odotellaan seuraavaa tätiä, että pääsen aukiolotutkimukseen!

Onneksi tässä ennen joulua on niin paljon touhua ja tekemistä, ettei tätä vauvantekoa ehdi niin miettiä. Ja sekin helpottaa, että tutkimukset ovat alkaneet ja asia etenee.

Huh, kuulostaapa jännältä nuo clomifen-kuurin oireet! Kauanko Inkeri syöt niitä ja mikä sitten on seuraava askel, jos clomit ei auta?

Joulutunnelmissa

- Ennuli -

Vierailija
13/69 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 2/28-38 YK 26

Vierailija
14/69 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään meno käymään labrassa ja osastolla huomista tähystystä varten. Jotain verikokeita ne ottaa ja pissanäytteen. Mun pitää olla 4 tuntia pissaamatta ennen sitä, miten pystyy? :D

Osastolla käydään kai läpi huomista toimenpidettä ja mun esitäyttämää kyselylomaketta. Ihmeen vähän mua huominen jännittää. Tällä hetkellä tuntuu ettei tarvetta millekkään esilääkitykselle ole. Toimenpide/toimenpiteen jälkeinen aika ei jännitä yhtään, ainoastaan jännitän vähän sitä mitä siellä toimenpiteessä selviää. Mutta huomennapa olen jo sen tiedon suhteen sitten viisaampi! :) Kyllä sitä päivää on odotettukkin

Nelli

Vierailija
15/69 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 3... kierto vaan 21-22 pv, en ymmärrä mitä tässä kropassa tapahtuu. No, lääkäri on varattu viikon päähän ja nyt aion tosissaan mennä sinne enkä peru. Taas yksi tuttu ilmoitti raskaudestaan...

Nellille tsempit toimenpiteeseen!

Clomien vaikutuksista joku kyseli. Itse en huomannut oikein mitään, mutta kaipa se on niin yksilöllistä. Mun clomi-tie on kuljettu jo loppuun, saa nähdä mitä lääkäri seuraavaksi ehdottaa.

Tulis edes vähän lunta tänne etelään!

t. eewokki

Vierailija
16/69 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Nelli, tsemppiä tähystykseen. Sulla on kadehdittavan hyvä asenne. Mä aina tärisen ennen kaikkia toimenpiteitä :)

Eewokki: mikähän tuossa on kun kierrot alkaa heittää. Mun lääkäri sanoi viime viikolla, että usein on niinkin että joka toinen on pitkä ja joka toinen lyhyt. Hmm. No, onneksi alkaa selvitä sunkin kierrot.

ON: mua on tänään mies piikittänyt ensimmäisen kerran. Huih, oli tosi jännää, mutta ei sattunut ollenskaan. Inssiin ollaan siis menossa, hyvältä tuntuu että tämä on nyt jonkun muunkin työstöö kuin meidän kahden. myrmica

Vierailija
17/69 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti tsemppia Nellille huomiseen tahystykseen! Jannat paikat.. Tulehan kertomaan sit uutiset.

Onpas Eewokilla tosiaan kierto lyhentynyt aika lailla! Rasittavaahan tuossa on sekin, etta tuntuu varmaan et "koko ajan" on menkat! Vaikka toisaalta me kaikki aina toivotaan, et olis lyhyt kierto, niin menis aika nopeesti.. ;) Ja ma kans kuulin pari paivaa sitten kahdesta raskaudesta... Molemmat tapahtuneet nopeesti. Niin ne toiset.

Myrmica, varmaan tosi jannaa tuo piikittaminen! Sako oot miehen varvanny siihen hommaan? :) Millos sulla sit on se inssi? Tsemppia siihen.

Omasta navasta ei raportoitavaa.. Kp on... hmm... olisko 20..? Etta viela reilusti yli viikko menkkoihin.

Tinttis

Vierailija
18/69 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nyt nähdä pääsenkö huomenna siihen tähystykseen vai en...

Verikokeissa selvisi että mulla on vasta-aineita veressä! Ja lääkärin päätökseksi kuulemma jää leikkaako huomenna vai ei. Ne otti lisää sitten kyllä verikokeita että saataisiin selvyys mitä vasta-aineita siellä on ja että voidaan tarvittaessa antaa mulle oikeata verta. Mutta todennäköisesti tuo uuden verikokeen vastaus ei ehdi huomisaamuksi, koska se piti lähettää SPR:lle tutkittavaksi!

Ei voi olla totta että just mulle kävi nyt näin! Mulle ei ole koskaan siirretty verta eli ainoaksi vaihtoehdoksi hoitajan mukaan jää se että olen synnytyksessä saanut minun tytön verta omaan verenkiertoon ja siitä nämä vasta-aineet on tulleet! Hoitaja ei oikein tarkemmin mulle osannu asiaa selvittää, kuulemma nämä veren vasta-aine jutut on niin monimutkaisia että lääkäri saa niitä mulle sitte tarkemmin selventää..

No pitää nyt toivoa parasta. Vielä ei ole soittoa tullut osastolta että toimenpide olis peruutettu, eli varmaan huomenaamulla kun menen osastolle niin asia selviää! Tulen sitten kertoilemaan tilannetta kun pääsen

Nelli

Vierailija
19/69 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: toivottavasti nyt pääset siihen tähystykseen kun olet sitä niin pitkään odottanut. Tsemppiä!!

ON: Ovisplussa tuli tänään. Käytin viimeiset tikut mitä oli jäljellä ja vielä varmistin CB:n digitaalisella. :) Mutta ihmettelen, kun ovislimat on jo vähentyneet (sori aihe), eilen niitä oli vielä runsaasti. No, onpahan ainakin jo puuhailtu viime sunnuntaina kp 12. Joten senkin lienee pitäisi riittää. Täytyy yrittää vielä tänään heilutella peittoja.

Tsemppiä viikkoon! :)

Kp 14/n.28, yk 27??

Vierailija
20/69 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellille paljon tsemppiä!! Toivottavasti pääset tähystykseen.

Ennuli, sain clomeja viideksi kuukaudeksi, seuraava askel on varmaan inssi. Tovotaan toki ettei jouduta siihen menemään. En ole kyllä mitään sivuoireita huomannut, vaikka niitä jännityksellä odottelinkin. Parempi näin :D

Mitenkäs muilla tilanteet?

inkeri kp 6