Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään tuhtaavien ***jOuLuKuU***

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viikko ollaan oltu kihloissa..

Nelli: tiesin etukäteen, kun olin itse valitsemassa sormusta.. Sekä yhdessä sovittiin milloin mennään kihloihin.. Mutta ollaan jo aiko päiviä sitten päätetty yhdessä, että isäntä kosii..

Vierailija
62/69 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää uutta vuotta kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä tähän pinoon kirjoittamaan toivotukset vaikka onkin jo kuukausi vaihtunut tammikuuksi! En jaksanut alkaa avaamaan täysin uutta pinoa! Saa avata joku jos haluaa..

Toivotaan kaikille tälle vuodelle niitä plussia vihdoin ja viimein! Itsellä on kyllä ollut jotenkin vaikea vuodenvaihde... Viime vuodenvaihteessa ajattelin että kyllä mulla nyt viimeistään vuoden päästä on pullat jo uunissa, mutta EI! Toivoisin niin kovasti että ensi vuodenvaihteessa sitten olisi ihan pikkuinen pirpana tai pullat uunissa :D

T: Nelli

Vierailija
64/69 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan, laitan kans tähän pinoon kun en jaksa avata ja oon turhautuneena ollut koko päivän. Ja anteeksi, kun menen heti vielä omaan napaanikin.

Mulle tehtiin siis eka inssi 16pv sitten. Nyt kuukautiset ei ole alkaneet ja testasin aamulla roskishaamun. Käytän noita Lugeja ja voiko olla, että kuukautiset ei ala ajallaan sen takia?

Mulla ei kyllä ole ollut todellakaan mitään oireita eikä ole sellanen olo, että olisin raskaana. Menkkanippailut jatkuu ja turvonnut olo.

Testailen vasta sunnuntaina tai maanantaina uusiksi, mutta oli virkistävää kun edes jotain pientä tuli kun ei ole vielä kertaakaan parin vuoden aikana antanut edes roskishaamuja

Meillä kans on ollut aika vaikea vuodenvaihde ja joulu. Veljen puolivuotias jouluna ja kavereiden 3 suloista 2-vuotiasta uudenvuoden juhlissa vetivät mielet aika matalaksi. Olisi tila meilläkin tuollaiselle.

Iso toive ilmaan, että saadaan kunnon plussien alkuvuosi. ***myrmica

Vierailija
65/69 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni luget voi myöhästyttää menkkoja. En muista montako päivää ne menkat yleensä alko viimeisen lugen ottamisesta. Oon vain joskus törmänny lukiessani muita juttuja noihin lugeihin ja muistelisin että tuollasia juttuja oon lukenu. Mutta ei varmaa tietoa täällä.

Millä testillä sait sen roskishaamun ja oliko tummakin haamu? Voi vitsit olis kyllä niin ihanaa ko olis tosi kyseessä tällä kertaa. Nyt on peukut tosi korkealla sulle!

Varmaan tuolla jossakin lukisikin mutta millaiset näkymät sulla oli ultrassa silloin inssissä? Oliko millanen munarakkula-/t? Kiinnostaa muuten vain :) Mullakin on inssi edessä varmaan keväällä.. Helmikuun alussa se suunnittelukäynti.

-Nelli

Vierailija
66/69 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Nelli, peukuista :) Löysin googlaamalla, että monilla siirtää ihan reilusti kuukautisia eli siihen ei siis voi tuudittautua.

Testi on se pahamaineinen First Signal, joka aika monille aiheuttaa noita roskishaamuja. Oli ihan reilusti punainen, ei kyllä testiviivaan verrattava. Miehen kanssa juteltiin, että monet niistä saattaa olla kemiallisia. En ole liikaa toiveita laittanut tähän, kun oireita ei ole oikeastaan, mutta piristi kyllä kummasti kun oli edes jotain.

Yksi munarakkula vaan kypsyi piikeillä. Inssi tehtiin lääkärin mukaan oikein hyvään aikaan, juuri ennen kuin rakkula oli puhjennut. Ei se lääkäri muuta sanonut rakkulasta, enkä oikein osannut kysyäkään. Jännitti kyllä kovasti ja tämä /eka inssi on ollut aika voimia vievä. Pohjalla kuitenkin helpotus siitä, että nyt tämä puuha on vähän muidenkin vastuulla kuin vaan meidän kahden.

Toivotaan, että sulla tärppäis jo ennen kevääksi suunniteltua inssiä.

Tein huvikseni listan kaikista vitamiineista ym. joita aion alkaa pumpata ensi kuussa jos tämä ei nyt onnistunut. Että vois tavallaan harrastuksena katsoa josko ruokavaliolla saisi jotain aikaiseksi. Ja miehelle sama homma.

Ihanan aurinkoista päivää! myrmica

Vierailija
67/69 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oonko tuolla first signalilla koskaan testannu, mutta monilla muilla kyllä.

Liuskatesteihin ja myös muutamiin puikkotesteihin olen saanut melkein aina viivanpaikan/roskis"haamun".. roskishaamuksi niitä ei ole kyllä juuri voinut kutsua koska ei niihin mitään selkeästi värillistä viivaa ole tullut. Mutta ne viivanpaikat on testiajan jälkeen siihen saatuja. Ja niitähän on saanut tiiraamalla vahdata että näkee, joo epätoivoinen tekee mitä vain :D

Eli kyllä tuo on tosi kiva että kuitenkin sulla siinä sitä väriä on ollut! Ja jos sattuu niin huonosti että se ei siitä oikeaksi plussaksi muutu, niin voisi kuvitella että siellä on ehkä jotain yritystä ollut ja ehkä olisi jossain vaiheessa teilläkin mahdollisuudet oikeasti onnistua :) Mutta niin kovasti toivotaan että se muuttuisi testiajan sisällä tulevaksi selväksi viivaksi!

Miten teillä muuten jatko jos ei nyt tärppää? Onko ens kiertoon taas seuraava inssi?

Mulla on toiveet että tärppäisi tästä kierrosta niin ei tarttis ollenkaan mennä ens kierrossa sinne inssi-suunnitteluun.. Ja mulle on se aukkari tehty viime kierrossa eli jos se nyt vähän auttais ja sen "avulla" nyt vielä ehtisin raskautua! (Aina saa toivoa)

Ovis on nyt päällä ja voi että teki jotenkin vaikeaa eilen illalla heilutella peittoja. Jotenkin tuntuu että olisi helpompaa odottaa sitä kierron loppua kun ei olisi mitään toiveita :/ Tämä on mennyt tällaiseksi nykyisin. Ei enää huvita oviksen aikaan! Mutta kyllä me kuitenkin ovista ollaan hyödynnetty, koska kuitenkin halu saada se pieni on niin kova!

Nelli

Vierailija
68/69 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mulla on kans aiemmilta kierroilta huvittavan epätoivoisia tiirauksia. Auringon valo, loisteputki, kääntely ja vääntely. Kerran nypin irti jostain halvasta testistä sitä muovia, että josko sen alla olis kuitenkin häivähdys viivaa piilossa. oi ja voi.

Me mennään seuraavasta kierrosta taas inssiin. Sitte ehkä vähän taukoa. Muita hoitoja ei olla haluttu vielä suunnitella, mua pelottaa ajatuskin niistä punktioista. huu.

Ai niin sulle tehtiin kans jo se aukkari. Sehän on tosi monelle auttanut ihan sellaisenaan. Pidän kovasti peukkuja. Miten sulla muuten meni se tutkimus? Oot ehkä jo kirjoittanut aiemmin...ja saattaahan tuo inssin suunnittelukin käynnistää raskauden ihan silkasta säikähdyksestä. Mulla on useampia tuttuja, joilla aika varattuna ja samantien viivat.

Näinhän se on, että pitkään tuhtaamisen jälkeen seksi on just tuhtaamista. Me pidettiin syksyllä taukoa yrittämisestä ja teki kyllä suhteelle niiiiin hyvää, ihan toisella tavalla taas oli pilkettä silmissä. Joskus oikein harmittaa, että voiko tällasesta väkisin vääntämisestä ees lapsia tulla...no, ei näämmä voi...hee...vaan ei se auta kuin uljaasti uusiin taistoihin.

Tosiaan, ensi kuussa koitan jotain uutta. Olen oikein myönteisellä asenteella, koitan luopua suorittamisesta ja työstressistä..kenties joogaa ja tanssia vaan ja alan vetää monivitamiininappeja ja muuta. Jos ei siitä inssit urkene niin ei mistään.

Voimia ja puristusta oviksen hyödyntämiseen! Onneks on sunnuntai ja viikonloppu, silloin aina jaksaa olla edes vähän enämpi romantico :)

myrmica

Vierailija
69/69 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta 2010! :)

myrmica: Mikä on sinun tilanteesi? Vahvistuiko haamu?

Itsellä ilmeisesti ovis on jo ohi. Mitään tarkkaa selkoa siitä ei tullut milloin "oikeasti" oli, mutta luulen, että siinä kp 12 paikkeilla munasolu irtosi?), koska alavatsaa jomotti enemmän silloin ja tuli limaa (sori). En siis jaksanut tikutella uuden vuoden aaton tienoilla ja seuraavana päivänä (ei ollut malttia pidätellä). Puuhailtu on kp 11 yöllä ja kp 12 sekä varmuuden vuoksi vielä kp 13, joten eiköhän siinä jo ollut tarpeeksi. Eilen oli mielestäni viimeinen "limapäivä", eli ovis varmaan tapahtui silloin. Pahoittelut näistä limajutuista.

Tulee muuten taas lyhyt kierto noin oviksesta päätellen. Pitää soittaa Kättärille siitä minun tähystysajasta (endo) kun ilmeisesti ajoittuu nyt kp 12 ja ennen kp 12 se pitäisi tehdä. Ja varata uusi aika jos ei nyt sitten satu tärppäämään. Jotenkin vaan ei osaa ajatella tärppäämistä kun tässä on niin monta kertaa jo epäonnistunut. Mutta katsotaan. :)

Tsemppiä kaikille vutoeen 2010! :)

Kp 14/n.26-28, yk 18??