Pelko ja Toive
Mä olen kummallisissa fiiliksissä... Mua hirvittää josko olisin raskaana ja samaanaikaan toivon sitä kovasti?!
Lapsukaisia kolme -arki välillä yhtä taistelua, mutta silti on vauvakuume alkanut jylläämään yhä kuumempana (siksi tällä palstallakin taas kurkkimassa)
Ei taida olla järjellä mitään tekemistä asian kanssa?!?
Niin ja kokemuksia olisi kiva kuulla; onko mitenkä yleistä tulla raskaaksi ennen kuin kuukautiset palailleet edellisen raskauden jäljiltä?
Kommentit (2)
Pelkoa ja toivetta, pelkoa siitä, että miten neljän kanssa pärjäisi, voiko olla niin hyvä onni, että saisi neljännen terveen lapsen ja sitten toive siitä, että raskautuminen tapahtuisi pikaisesti.
Kerran tässä jo kuvittelin olevani raskaana ja iski ihan pakokauhu, ajattelin ensimmäiseksi, että en haluakaan neljättä! Mutta pettymys oli suuri kun kuukautiset alkoi eikä raskaus ollutkaan alkanut...
Muistan kyllä näitä samoja ajatuksia pyörittäneeni silloinkin kun tuota kolmatta kuumeiltiin ja yritettiin.
Nyt vaan hartaasti toivon, että raskaaksi tuleminen onnistuisi pian, koska aletaan olla molemmat jo siinä iässä, että kovin kauaa ei enää voi yrittää....
Tervetuloa tuonne Neliapiloihin, siellä meitä on muitakin jotka kelaa näitä samoja juttuja!
Meillä on jo kanssa kolme lasta, nuorin 2v2kk ja ajatuksissa on ollut etsiä töitä sitten kun toi 3v tulee neidillä täyteen, tai aiemmin jos hyvä paikka tulee.. Kaikesta huolimatta mies höpötteli korvaan neljännestä.. ja oishan se järkevää tähän samaan putkeen saada.. tavallaan.. Nyt saa sitten jänskätä et miten käy.. et josko ois tärpännyt. Mutta kun päässä pyörii kahdenlaisia ajatuksia.. kauhistuttaa ja samalla ois tosi hienoa, et josko vihdoin saatais se pieni poju meidän perheeseen.. oiski kaikki aina niin simppeliä..