Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä tyttöjen kesken

Vierailija
01.12.2009 |

Olen yhden lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa. Minua kuumottaa ajatus seksistä naisen kanssa ja voisin harkita myös naisen ottamista mukaan seksileikkeihimme mieheni kanssa. En ole puhunut asiasta miehelleni mitään. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa. Minua kuumottaa ajatus seksistä naisen kanssa ja voisin harkita myös naisen ottamista mukaan seksileikkeihimme mieheni kanssa. En ole puhunut asiasta miehelleni mitään. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Vinkkejä?

Vierailija
2/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut loistavasta ja huomattavan älykkäästä mielipiteestä!!

----------

Sinähän miehesi tunnet parhaiten mutta uskaltaisin väittää ettei hänellä ole mitään sitä vastaan =) Tämähän on jotakuinkin miesten yleisin ja suuron fantasia.

Ilmoitus johonkin treffi palstalle. Siitä se sitten lähtee itsestään rullaamaan. Tapaaminen kotona tai hotellissa.

Kannattaa hivenen etukäteen miettiä mitä haluaa tehdä.

Siis paneeko mies molempia vai touhuaako naiset keskenään ja mies katselee. Vai haluatko sinä katsella kun kolmatta naidaan ja sinä toimit "avustajana".

Jos on ihan pihalla mitä kolmen kimpasssa tehdään niin opetus videoita on runsaasti netissä tarjolla. Niihin tietysti kannattaa suhtautua tietyllä varauksella mutta saa niistä kyllä ideoitakin...

Miehesi kanssa kannattaa sopia ETUKÄTEEN miten menetellään jos jompi kumpi haluaa viime hetkellä perua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffi palstoilta löytyy sekä kokeneita että ensimmäistä kertaa liikkeellä olevia.

Myös tätä kannattaa miettiä.

Onko neitsyt (kuin tekin) hyvä vai onko "opettaja" parempi.

Vierailija
4/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa miettiä haluatko sänkyyn timmin teinin vai enemmän sinunlaisesi (synnyttänyt, vanhempi) ettei pääse tulemaan mitään mustasukkaisuusreaktioita...

Vierailija
5/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varaudu piiiiitkään odotukseen. Ei nimittäin löydy ihan helposti niitä naisia jotka parin kanssa haluavat olla.

Vierailija
6/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään suomi24 treffeiltä ei varmasti löydy mutta kun laittaa ilmoituksen monelle palstalle ja onhan noita asiaan perehtyneitä yhteisöjäkin (ainakin parin vaihtoon on omat porukkansa ja luulisi niistä samoista piireistä löytyvän kolmansiakin pyöriä).

Googlettamalla löytyy.