Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs limaa tämä nyt on? Rv 12

30.11.2009 |

Tänään pelästyin kunnolla kun vessassa huomasin aika runsaasti sellaista venyvää kirkasta limaa. Sama toistui nyt illalla. Aika iso klöntti... Anteeksi ällö kuvaus, mutta mitä ihmettä tämä on? Kipuja ei ole. Olo tosin yleisesti hutera kun sikaflunssaa poden. Huolettaa, kun eka ultrakin vasta vkon päästä. Ekasta en muista mitään tälläistä. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tullut edellisissäkin raskauksissa tosi pitkään "oviksen aikaan" ovislimoja vaikka raskaus on ollu jo monta viikkoa käynnissä. Sperma voi myöskin olla mainitsemaasi limaa. Eiköhän kaikki ole kunnossa. Soittele vaikka neuvolaan jos hirvittävästi huolettaa.

Vierailija
2/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös valkovuodon määrä lisääntynyt raskauden myötä huimasti, ja sen koostumus on myös muuttunut. Ja se koostumus vaihtelee myös päivittäin. Joten voisiko olla siitä kysymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans sitä valkovuotoa vaan..

Vierailija
4/4 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli Rv 16 aikoihin jotain hyvin samankaltaista pois emättimestä. Ja ennen tätä limalähetystä oli useita kunnon kivuliaita supistuksia. Kävin asiasta päivystyksessä, kaikki oli ok, mutta mitenkään ei voitu selvittää mitä kohdusta tuli. Saattoi olla limatulppa. Normaalisti on raskaus jatkunut senkin jälkeen. Jos AP:lle tulee paljon supistuksia/kipuja, niin kävisin ultrassa tarkistamassa tilanteen. Mulla siis katottiin sitä, ettei kohdunkaula ole jo lyhentynyt/avautunut...