Te, jotka huutelette ketjuissa "Hakeudu hoitoon" -kommenttia!
Mitä veikkaat, miten usein huutelusi kohde on hakeutunut hoitoon? Luuletko, että mini-interventiostasi on ollut apua?
Kommentit (35)
hissi vintille asti................
Tuon kirjoittajan mihin viittaat teksti oli täyttä asiaa! Peesi hänelle ja hyvin sanottu.
luulin että oli kyse yhdestä toisesta vastauksesta :D. Perun peesini.
Te, jotka huutelette ketjuissa "Hakeudu hoitoon" -kommenttia!
Mitä veikkaat, miten usein huutelusi kohde on hakeutunut hoitoon? Luuletko, että mini-interventiostasi on ollut apua?
ja siitä lääkityksestä myös, Ei aikuiset sillain kirjoittele.Annnetaan mennä moisten kommenttien vaan ohi eikä provosoiduta niin loppuvat kyllä omaan mahdottomuuteensa.
sinä joskus masennut ja saat siihen lääkityksen. Niin voi tapahtua kenelle tahansa, jopa sinulle.
TE MIELENTERVEYSONGELMAISET,LÄÄKKEITÄ VETÄVÄT,ONNENPILLEREITÄ POPSIVAT MASENTUNEET.... PYSYKÄÄ POISSA NETISTÄ.
SULKEUTUKAA KOTEIHINNE JA VETÄKÄÄ VERHOT KIINNI,NIIN EI KUKAAN LOUKKAA PILLEREISTIÄ LAUKASEMALLA,ETTÄ "TARKISTA LÄÄKITYKSESI"..
Hyvää loppuelämää,yrittäkää tulla toimeen päänne kanssa. joko pillereillä tai ilman.
on ollut vaikeita aikoja elämässä sun muuta,en vain ole älynnyt vetää sitä "masennus"-korttia esiin ja lyödä hanskoja naulaan.
on sen verran selkärankaa suoritua elämästä,en ole mikään pissaliisa.....joka itkee heti lääkäriltä nappeja,kun vähän menee sukset vinoon......
on sen verran selkärankaa suoritua elämästä,en ole mikään pissaliisa.....joka itkee heti lääkäriltä nappeja,kun vähän menee sukset vinoon......
toisessa päässä on nämä aggressiiviset, jotka kieltää heikkouden kokonaan ja saa hepulin heikkouteen törmätessään. Sama päävaiva, vastakkaiset oireet. Keskellä on sitten "normaalit".
olen aika paljon psykologiaa lukenut ja sanon ihan tosissani, että sulla on ongelma ittes kanssa. Olet vaan sitä tyyppiä joka delegoi ongelmansa ympäristön kestettäväksi.
jotka kopeana huutavat, että hakeudu hoitoon, laita lääkitys kuntoon. Itsekin saanut vastaavia huutoja ihan "tuttavalta" puhelimitse. Luulevatko he olevansa jotenkin niin paljon henkisesti muita ylempänä, ettei heihin voi joku hoitoa ja mielialalääkitystä vaativa toimi koskaan kohdentua? Tämä maailma on arvaamaton. Koska vain voi psyyke järkkyä itse kullakin. Siksi pidän itse suuni kiinni enkä kenellekään huutele moisia. Ja tosiaan, psykoterapiassa olen käynytkin viisi vuotta. En pidä itseäni lainkaan hulluna sen vuoksi. Olenpa oppinut jotain sielläkin.
on ollut vaikeita aikoja elämässä sun muuta,en vain ole älynnyt vetää sitä "masennus"-korttia esiin ja lyödä hanskoja naulaan. on sen verran selkärankaa suoritua elämästä,en ole mikään pissaliisa.....joka itkee heti lääkäriltä nappeja,kun vähän menee sukset vinoon......
hissi vintille asti................
siksi, että paranisivat. Vaan siksi, että vastaan tuleen tulella ja tahdon vittuilla vittuilijoille. =))
Ihan sama se minulle on onko niillä mikä diagnoosi ja mitkä lääkkeet vai onko mitään. Tarkoitus on leimata pöpiksi.
Ihan rehellisesti noin.
kulunutta? Ja viestii pikemminkin siitä, että vasta-argumentit ovat lopussa ja jotain pitää keksiä. Vähän kuin taapero, joka huutaa vanhemmilleen "vihaan sua", kun ei saakaan mitä haluaa.
ap
kateuskortin kanssa, ja myöskin "et osaa hommaas, sulla on vanhemmuus hukassa jne" on aika pitkälti samaa settiä. Sekä myöskin aika kulunut:
Piste.
meinaa ettei keksi enää mitään.
siksi, että paranisivat. Vaan siksi, että vastaan tuleen tulella ja tahdon vittuilla vittuilijoille. =))
Ihan sama se minulle on onko niillä mikä diagnoosi ja mitkä lääkkeet vai onko mitään. Tarkoitus on leimata pöpiksi.
Ihan rehellisesti noin.
kulunutta? Ja viestii pikemminkin siitä, että vasta-argumentit ovat lopussa ja jotain pitää keksiä. Vähän kuin taapero, joka huutaa vanhemmilleen "vihaan sua", kun ei saakaan mitä haluaa.
ap
uskomattomimmille ääliöille, jotka hokevat jotain jeesustuleeotakoppi tai kuinka vihaa vauvaansa tms.
Eli sellaisille joille ei ole olemassa mitään vasta-argumentteja. Koska he ovat sekaisin. =)
Ja koko laite on epäkunnossa. Ja porraskäytäväkin tosi sorppuisessa kunnossa. Mikä oli pointtisi?
19