Voiko 2-suuntaisen diagnoosin saanut opiskella sairaanhoitajaksi?
Jos elämäntilanne muuten ok ja sairaus lääkityksellä hallinnassa.
Tarvitaanko hakuvaiheessa joku lääkärintodistus vai voiko taudin vaan kylmästi pimittää omalla vastuulla niin sanotusti..
Kommentit (31)
hyvässä kunnossa, että käyt terveestä. Mutta eikö sua itseäsi yhtään hirvitä, että jos teet jotain hoitovirheitä maniassa? Toisaalta, jos olisit osastotyössä niin siellä työkaverit huomaisi aika äkkiä, jos on maaninen.
mulla on ollut yksi mania jonka aikana olin siis psykoosissa. Sen aikana tuhosin perheeni, pistin kaiken menemään ja tämän tajuttuani tuli itsetuhoinen masennuskausi. Tästä diagnoosi. Kaiken kaikkiaan aika tuore juttu, nyt olen raskaana kolmatta kertaa ja lääkityksen keventämisestä huolimatta olen pysynyt kutakuinkin järjissäni. Yksi korkeakoulututkinto jo taustalla.
kuulostaisi potilaita kohtaan epäreilulta valinnalta. "tuhosin perheeni" ja tuo "itsetuhoinen" -sanat kuulostavat niin pahoilta että kannattaa etsiä joku muu ala.
mulla on ollut yksi mania jonka aikana olin siis psykoosissa. Sen aikana tuhosin perheeni, pistin kaiken menemään ja tämän tajuttuani tuli itsetuhoinen masennuskausi. Tästä diagnoosi. Kaiken kaikkiaan aika tuore juttu, nyt olen raskaana kolmatta kertaa ja lääkityksen keventämisestä huolimatta olen pysynyt kutakuinkin järjissäni. Yksi korkeakoulututkinto jo taustalla.
kuulostaisi potilaita kohtaan epäreilulta valinnalta. "tuhosin perheeni" ja tuo "itsetuhoinen" -sanat kuulostavat niin pahoilta että kannattaa etsiä joku muu ala.
tunnistaisi minua terveiden rivistä. ap
mutta paljon kauheita juttuja on tapahtunut sairaaloissa jotka ovat vasta jälkeenpäin selvinneet. En väitä että sinun kohdallasi tapahtuisi mitään kauheaa, mutta jos psyyke ei ole terve, niin se ei ole terve. Kun psyyke on epävakaa, ihminen voi stressitilanteissa toimia yllätyksellisellä tavalla.
tunnistaisi minua terveiden rivistä. ap
mutta paljon kauheita juttuja on tapahtunut sairaaloissa jotka ovat vasta jälkeenpäin selvinneet. En väitä että sinun kohdallasi tapahtuisi mitään kauheaa, mutta jos psyyke ei ole terve, niin se ei ole terve. Kun psyyke on epävakaa, ihminen voi stressitilanteissa toimia yllätyksellisellä tavalla.
Mitä alaa suosittelisit?
puutarhuri, kampaaja, ... onhan noita vaihtoehtoja vaikka kuinka.
töissä perhekuntoutuskeskuskessa ja sh....
Yötyö ei hälle sovi, muuten ei ongelmia :)
töissä perhekuntoutuskeskuskessa ja sh....Yötyö ei hälle sovi, muuten ei ongelmia :)
Sama pätee kuule terveisiin!!!
käyttäytyminen on enemmän ennakoitavissa.
tunnistaisi minua terveiden rivistä.
ap