Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleahiuksiset! Siis aidot, ei värjätyt! Oletteko ylpeitä hiuksistanne?

Vierailija
30.11.2009 |

Mä oon! Olemme pieni vähemmistö, hiuksemme ovat useimmiten silkkisen pehmeät, kauniit ja erikoiset. Aina on ollut tästä vaaleahiuksisuudesta vain hyötyä, ei haittaa koskaan vaan usein on varsinkin ulkomailla saanut oikein erikoisalennuksia ym. hiusten värin takia. Ihanaa, etten syntynyt tusinatummahiuksiseksi.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus on tehty ja todistetusti on punahiuksisilla vähiten hiuksia. Eniten hiuksia omaavat vaaleahiuksiset ja sen jälkeen mustahiuksiset ja toiseksi vähiten ruskeahiuksiset

Vierailija
2/68 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kyllä kivasti huomiota pitkillä, aidosti vaaleilla hiuksilla. Vaikkei olekaan mitkään nk. valkoiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa olisin.. Harva haluaisi vaihtaa suomalaiseen hiuslaatuun.

Vierailija
4/68 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella että missään päin maailmaa saisin näillä hiuksilla alennuksia kaupoissa tai muuta taloudellista hyötyä.

Mutta vaaleahkoista hiuksistani olen nyt tässä iässä tyytyväinen (nuorena en ollut, silloin olisin halunnut olla tumma ja kohtalokas...), kun tummille ikätovereille tulee harmaita hiuksia ja omissani sellaiset eivät kovin herkästi näkyisi.

Vierailija
5/68 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat todella ylpeyden aiheeni! Hiuksissani on lisäksi paljon vaaleita raitoja, joita kaikki luulevat värjätyiksi (kampaajatkin). Hiukseni ovat myös hyväkuntoiset ja kiiltävät. Varmastikin osa ylpeydestäni johtuu siitä, että hiuksiani on kehuttu niin monesti. Varsinkin Euroopan ulkopuolella ne herättävät huomiota.

Kerran pilasin koko komeuden ottamalla niihin permiksen. Joku meni pieleen, hiukset alkoivat katkeilemaan ja jouduin leikkaamaan hiukset lyhyiksi. Vasta nyt olen saanut entiset hiukseni takaisin, usean vuoden kasvattamisen jälkeen..

Vierailija
6/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paksut ja luonnostaan vaaleat hiukset, ja olen ylpeä.

Vierailija
7/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Olen lukenut luultavasti tiede-lehdestä maininnan, että määrällisesti vähiten hiuksia on luonnostaan punapaillä ja eniten blondeilla.

Vierailija
8/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 14:33"]

Satuinpa surffailemaan netissä, ja päädyin tänne.
Olen teini-ikäinen poika, ja vauvasta asti blondi. Minulla on paksut vaaleat hiukset ja vaaleat kulmakarvat. Onhan niitä tultu välillä ihmettelemäänkin, ja kysymään, ovatko aidot. Ovat. Itse kuitenkin inhoan niitä, ja vaaleita kulmakarvojani, ja pidän itseäni rumana niiden takia. Mietin aina, että jos omistaisin ruskeat hiukset ja tummat kulmakarvat niin tytöt juoksis perässä kirkuen... no, tasan ei käy onnen lahjat.

[/quote]

Älä suotta pidä itseäsi rumana, itsevarmuutta! Tytöillä on monta eri makua, ei kaikkiin iske tummatukkaiset. Itselläni ei edes ole mitään mielipidettä siitä kumpi hiusväri on parempi, mutta ihastuin nykyisen aviomieheni ulkonäköön, hänellä on oikea platinablondi tukka, samoin kulmakarvat sekä ripset. Ja luonnehan se on mikä loppupeleissä ratkaisee eniten :)

Vierailija
9/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sikäli9 harvinainen tukka että se on hyvin vaalea ja silti hyvin paksu...paljon saan kehuja tukkani takia ja totta kai olen siitä ylpeä. En haluaisi olla tavallinen brunetti tai tavallinen maantien harmaa...

Vierailija
10/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, että ap on ylpeä vaaleista aidoista hiuksistaan. Itseasiassa arvostan kaikkea luonnollista ja aitoa tässä teennäisessä maailmassa ja yhtä hienoa on omata hyvä itsetunto. Että tykkää siitä mitä aidosti on, eikä yritä olla mitään muuta.

Terveisin. Tummatukkainen ja suklaasimäinen eksoottinen suomalainen, joka on myös aina ollut ylpeä tummista piirteistään jotka on massasta erottunut. 

Vierailija
11/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 22:25"]

Arvostan. Olen lukenut luultavasti tiede-lehdestä maininnan, että määrällisesti vähiten hiuksia on luonnostaan punapaillä ja eniten blondeilla.

[/quote]

joo mutta tummatukkaisen yksi hius on kymmenen kertaa paksumpi kuin blondin yksi hius. 

Vierailija
12/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2009 klo 16:17"]

Mä oon! Olemme pieni vähemmistö, hiuksemme ovat useimmiten silkkisen pehmeät, kauniit ja erikoiset. Aina on ollut tästä vaaleahiuksisuudesta vain hyötyä, ei haittaa koskaan vaan usein on varsinkin ulkomailla saanut oikein erikoisalennuksia ym. hiusten värin takia. Ihanaa, etten syntynyt tusinatummahiuksiseksi.

[/quote]

Vaaleista hiuksista ei ole minulle mitään iloa koska minulla ovat pyöreät kasvot. Siksipä värjään hiuksiani ruskeiksi.

Vierailija
13/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä saanut ulkomailla huomiota aina ihan kiitettävästi ja liikaakin vaikka olen erittäin tumma. Luuleekohan blongit sen johtuvan hiustenväristä? Vai onko ne niitä blongeja jotka ei saa huomiota suomessa ollenkaan? No jokatapauksessa ihan tiedoksi, että nätti tummakin saa huomiota niissä maissa jossa miehet nyt on semmosia limasia ällötyksiä. 

Vierailija
14/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen ylpeä ihanista todella vaaleista hiuksistani! Lisäksi omani ovat luonnostaan kohtuullisen suorat , eli ei mitään rumaa tummaa afroa. Helpot hoitaa ja todella kauniit :)

Vierailija
15/68 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolipitkät, yli lapaluihin asti yltävät piikkisuorat vaaleat hiukset ja pidän hiuksista hyvää huolta mm mitä syön. Hiukseni ovat kiiltävät ja kun 2 krt viikossa pesen hiukset, ne ovat aina silloin auki, muina päivinä teen suhkot kauniita nutturakampauksia.

Töissä meillä käy hyvin usein ulkolaisia asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja yleisesti minusta puhutaan naisena, jolla on kauniit hiukset.

Kyllä, olen ylpeä hiuksistani.

Vierailija
16/68 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä taipuisatkin. Silti olen värjännyt hiukseni punaruskeaksi jo melkein 10v. Minusta näytän tylsältä ja värittömältä vaaleahiuksisena.

Vierailija
17/68 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaaleat mutta paksut hiukset. Hiukseni ovat vaaleat, mutta eivät niin "silkkiset" kun vaaleahiuksissa yleensä --> siitä syystä paksummat mitä "normaalisti"?

Ihoni ruskettuu hyvin ja aika nopeasti, vaikka en edes itseäni erityisesti grillaisi, vaan ihan normaalien lenkkien ja piha-askareiden ohessa päivetystä tulee.

Kulmani ja ripseni erottuvat, eli ovat tummat (eivät toki mitään pikimustia!), vaikka muut ihokarvat ovat vaaleita (alapään karvat varsin ohuet ja pehmoiset, eivätkä kovin tummia). No kainalokarvoista osa on tummia, mutta pehmoisia nekin :)

Vierailija
18/68 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat hiukset niin se on tylsä väri, mutta jos esim. minä tummanruskeat hiukseni värjään vaaleiksi, niin niistä tulee sellaiset kauniin vaaleat, ei tylsän valkeat.

Vierailija
19/68 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylpeä lähinnä asioista, jotka olen tehnyt itse. Mutta saivartelu sikseen ;-), joo, ihan mukavaa olla blondi. Tosin nuorempana ulkomailla jotkut luulivat että blondit ovat ihan järjestään kevytkenkäisiä, mutta tuotakaan haittaa ei ole enää pitkään aikaan ollut. ;-)

Vierailija
20/68 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tummemmat hiukset, sitä vähemmän niitä on

Yksittäinen vaalöea hius on aina paljon ohuempi kuin tumma ja aniharvalla blondilla niitä on ainakaan enempää kuin bruneteilla.

että blondeilla on "vaalea ja ohut liehuletti"...?! Kyllä, tiedän ihmisiä joilla noin on, mutta SUURIMMALLA osalla blondit hiukset ovat vaaleat ja normaalit/paksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan