Paras paikka lentokoneessa?
Jos voit itse valita paikkasi lentokoneessa niin otatko paikan edestä, keskeltä vai takaa? Miksi?
Kommentit (10)
Siinä on paljon enemmän jalkatilaa. Niihin ei vaan lasten kanssa valitettavasti pääse.
aina pyytänyt ja paikan saanut. Edestä yleensä.
Pitkillä matkoilla business-paikka on aika hyvä. Tilaa riittää ja saat käännettyä tuolin makuuasentoon.
Jos voit itse valita paikkasi lentokoneessa niin otatko paikan edestä, keskeltä vai takaa? Miksi?
Jos on pelkästään käsimatkatavaraa niin edestä, koska silloin pääsee nopeasti pihalle ja taksiin ennen muita. :)
Jos matkustan yksin, niin otan läheltä uloskäyntejä. Joistain koneista pääsee myös takaa sisään ja ulos.
Ja jos on erityisesti varaa valita, niin otan sellaisen paikan, jonka edessä ei ole ketään. Esim. jumbojetissä on aina niiden välikköjen jälkeen sellainen rivi.
Ja aina käytävän puolelta, koska sitten voi lähteä itse liikkeelle heti kun huvittaa.
Lasten kanssa sitten koneen takaosaan ja mieluiten kaikki samalle riville.
koska jos lentokone katkeaa ilmassa, putoaa pahimmassa tapauksessa maahan pelkässä penkissä.
Jos on pelkästään käsimatkatavaraa niin edestä, koska silloin pääsee nopeasti pihalle ja taksiin ennen muita. :)
Edestä myöskin.
Mä tykkään istua koneen etuosassa, takaosakin ihan ok, jos pääsee myös takaa ulos (useinhan pääsee, isommissa koneissa ainakin)