Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä joululaulua et voi sietää?

Vierailija
30.11.2009 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mummo on paskin joululaulu mitä on tehty. Se on masentava, sanat on aivan hirveät.. ei luo yhtään joulutunnelmaa. Mummo jätetty yksin mökkiin ja pappakin on kuollut.

Vierailija
2/50 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki matkaan jo käy:

"Ei itkeä saa, ei meluta saa" - eli kätke ihan tosi visusti kaikki negatiiviset tunteet johonkin purkkiin ja päästä ne ulos korkojen kanssa vasta, kun lahjat on varmasti saatu ja avattu. Muutenkin ärsyttävä tingelitangelibiisi.

Katri Helenan Joulumaa tms.

Ehkä imelistä imelin ällöys. "Voi jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan"... yööööörgh.

Tule joulu kultainen

Kaunis, mutta siitä tulee nykyään vaan Sokos mieleen. Kuin katalogia kuuntelisi.

Oi jouluyö

Kaunis sekin, mutta niiiiiiin puhkikulutettu. Sain yliannostuksen jo teininä, kun isä halusi kuunnella tämän vähintään kerran päivässä koko joulukuun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä repeilen tälle

Vierailija
4/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni mustapääkerttuun.

siis kuka ihmeen Sylvia ja mitä sillä häkkilinnulla on tekemistä joulun kanssa. Ei jummarra.

Vierailija
5/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etenkin enkeli taivaan ja se hei tonttu-ukot hypikkää (jossa "hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä", että hyvää joulua vaan sullekin). Muita kestoinhokkeja porsaita äidin, sydämeen joulun teen yms. Ylipäänsä inhoan joululauluissa superreippaita rallatuksia tai sitten depressiovalituksia. Karsii noin 90 % joululauluista pois :)

Nykyisin tyydyn kuuntelemaan vaan ranskalaisia joululauluja poikakuoron laulamana. Kuulostaa kauniiöta, ja kun sanoja ei ymmärrä kovin hyvin niin jopa sujuu :D

Vierailija
6/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Sika yli kaiken. Ja sitähän varmaan joutuu kuulemaan, kun vuoden päästä poika menee yläkouluun ja itse muistaa omilta kouluajoilta ne yläasteen/lukion muka hauskat esitykset joissa tuo oli aina (toisten mielestä) must. Itse olen aina inhonnut tuota (etenkin kun olen kasvissyöjä ollut jo varhaisesta teini-iästä lähtien)

Sitten esim. se kappale "mummo, mitä kuuluu, me kesällä taas tullaan sinne pohjoiseen" Kiva varmasti mummon tietää....... Miksi sitä mummoa ei kutsuta joulunviettoon vaan kerran vuodessa soitetaan ja sitten kesällä mummon passattavaksi täyttä palvelua odottaen....

Vierailija
7/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan tuo joulumieltä kuolleesta veljestä laulaminen... Muuten tykkään kyllä hartaista joululauluista.

Vierailija
8/50 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmiä inhoan kyllä muutenkin eikä se joulu aiheena tee niistä yhtään siedettävämpiä.

Vierailija
9/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onkos tullut kesä?-laulua.

Se on vaan kauhea. "Koukkuselkä suortuu" YÖK!

Vierailija
10/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän epäkätevää. Mutta lasten laulaminen lähes kaikki kuulostavat ärsyttäviltä, ei voi mitään. :D Petteri Punakuono on ärsyttävä ja puhkikulunut.

Vierailija
11/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei tiedä mihin korvat laittaisi kun Hellu vetää menemään...aaaaargh

Vierailija
12/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä "Oi kuusipuusta", vai mikä sen nimi onkaan.

Vierailija
13/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos tullut kesä

Vierailija
14/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Porsaita äidin oomme kaikki ja

No onkos tullut kesä"

ap

Vierailija
15/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan kamala muutenkin, mutta varsinkin tavallisen kirkkokansan laahustavalla laulutyylillä laulettuna. "Tulkaa kaikki nyt laulamaan on poika syntynyt maailmaaaaaaan, tulkaa laulamaan, aaaaaa-aaaaa-aaaa."

Vierailija
16/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hiivatin kuurankukkahemmo vetää mukahurskaasti itkuvirttä. YÖK!!!

Vierailija
17/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja No onkos tullut kesä.

Vierailija
18/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun ikäjakaumaltaan 54-63v työporukkani (+minä 27v) järjestää pikkujoulut keskipäivällä on tarjolla aina vain glögiä, torttuja ja pipareita. Aika menee joululaulumonisteiden kanssa hitaasti kuin veroilmoitusta tehdessä! Varsinkin Petteri Punakuono ohuilla mummoäänillä ilman säestystä on pahinta kidutusta mitä olla voi!

Vierailija
19/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä!!

WTF?

Vierailija
20/50 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tipe tipe tip tap"

Hyi VITTU. Tipetipe - kuulostaa NIIN HIRVEELTÄ.

Myös monet amerikkalaisista joululauluista meinaa tehdä minut mielisairaaksi. Sellasia helvetin maireita ja löysiä biisejä.

Hyh hyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä