mitä joululaulua et voi sietää?
Kommentit (50)
..hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä!! WTF?
JUOMALAULU, eli että "Hej, tomtegubban, slå'n i glasen o låt oss lustiga vara", otetaan huikka kun elämä on niin lyhyt ja kurja... :D
..hetken kestää elämä sekin synkkä ja ikävä!! WTF?
JUOMALAULU, eli että "Hej, tomtegubban, slå'n i glasen o låt oss lustiga vara", otetaan huikka kun elämä on niin lyhyt ja kurja... :D
Hyvä tietää tämä. Yksi syy vetää taas lärvit viikonloppuna.
Löytyy yhdeltä sinänsä hyvältä kokoelmalta ja on joka suhteessa kauhea. Koriseva laulaa jotenkin oudosti, ehkä väärästä sävellajista, melodia on tuubaa ja ennen kaikkea sanoitus on ihan järkyttävää Kodin kuvalehti kuvitusta "isoäiti keinutuolissa hymyilee silmillään" yms.
en tiedä mikä tuo on nimeltään mutta joku tonttulaulu se on...
sitten myös se Katri Helenan joulumaa on aikansa elänyt.
SIKA, ärsyttävä laulu!!!!!!
Porsaita äidin oomme kaikki
Nyt taivaat avautuu
siis kuka ihmeen Sylvia ja mitä sillä häkkilinnulla on tekemistä joulun kanssa. Ei jummarra.
gospel-levyä, en tiedä onko uskossa mutta sinne päin ainakin.
gospel-levyä, en tiedä onko uskossa mutta sinne päin ainakin.
häiritsee se että Jeesus-lapsi syntyy aina vaan uudelleen...
sylvia, ei Sylvia :). Sylvia siis on sen häkkilinnun lajinimi, vrt. papukaija.
siis kuka ihmeen Sylvia ja mitä sillä häkkilinnulla on tekemistä joulun kanssa. Ei jummarra.
"Porsaita äidin oomme kaikki ja
No onkos tullut kesä"ap
lisäys tuo sika kipale tähän joukkoon vielä!
"sydämeeni joulun teen" -biisissä häiritsee se että Jeesus-lapsi syntyy aina vaan uudelleen...
jeesus lapsi syntyy joka joulu uudelleen mielessäni? mikä ihme ärsyttää siinä?
Viddu mä mitään muuta täältä etsikään, ku just niitä. Kultaa kans.
nyt on joulussa pääasia kristityille kumminkin
Sika
ja sitten muutama laulu nyyhkyosastosta esim.
Kirje joulupukille ("Silloin joulu tulee vasta, jos äidin kotiin sairaalasta, jouluksi mä saan, niin mitään muuta toivo en." tai jotain sinne päin)
Laulu, jossa aikuinen ihminen murehtii sitä, miksei huomioiminut aikoinaan tarpeeksi nyt jo kuollutta äitiään, jonka mieltää lähes pyhimykseksi.
Laulu, jossa aikuinen ihminen murehtii sitä, ettei käynyt lapsuudenkotinsa naapurin (vai mikä se nyt olikaan?) luona tarpeeksi usein ennen tämän kuolemaa. Tässä lauletaan ainakin "rauhaa, joulurauhaa, enää toivota mulle ei hän", tai jotain vastaavaa.