netissä tavanneille kysymys
kuinka nopeasti te tai toinen puolisko ehdotti livetapaamista?
kuinka monella lähti seurustelu siitä käyntiin ja vastaavasti kuinka monella homma lopahti siihen?
Kommentit (40)
La "tavattiin" netissä, ke tuli mies käymään mun paikkakunnalla. Siitä pari viikkoo ni alettiin seurustelemaan, nyt siis yhdessä 8 ja ½ vuotta, naimisissa 3 ja ½ vuotta, tyttö synty vuosi sitten marraskuussa.
tavata nopeasti. me tavattiin miehen kans jo samana päivänä ja nyt ollaan oltu 1v 7kk yhes ja naimisiskin jo 10kk. Muksu syntyi 7kk sitten...
sitten mies pyysi mua soittamaan, sanoin että en pidä tapanani soitella miehille ja että soita itse jos kiinnostaa... annoin numeroni ja mies soitti. Ekat meilit vaihdettiin alkuviikosta, mies soitti mulle sunnunntaina. Sai mut ylipuhuttua kahville tiistaina ja sillä tiellä ollaan vieläkin :) Siitä tulee ensi helmikuussa kymmenen vuotta.
Eli pikaisesti tavattiin ja johti vaikka mihin, seurusteluun, naimisiin ja neljän lapsen vanhemmiksi.
Chattailtiin siellä olohuoneessa ja mesessä vuoden verran, yleensä saattaen muita pariskuntia yhteen. Huomattiin kuitenkin, että vaikka kumpikin tahoillaan deittaili muita, aina jokin veti meitä yhteen ja juttu luisti tuntikausia. Juttelimme mesessä ja skypessa ja tekstiviestit lensivät mantereelta toiselle. Erään kerran sitten näin hänet kamerassa, ja sydämessä jysähti. Hän oli nähnyt minut jo aiemmin ja vaistosin, että kiinnostus oli jotakin muuta kuin veljellistä lajia ;)
Edes pitkä välimatka - hän Etelä-Afrikassa, minä Pohjolan perukoilla - ei haitannut tapaamista. Ja yhdessä ollaan onnellisina edelleen =))))
Suosittelen!
...vajaan parin viikon päästä nähtiin. Mies olis halunnut nähdä aiemmin, mutta mä vähän arastelin, koska en ole ollut aiemmin nettideiteillä. Heti tykättiin toisistamme ja nyt ollaan oltu yhdessä 2,5 kk. Tämä suhde tuntuu parhaimmalle mitä mikään suhde ikinä aiemmin. Mies on komea, joskaan ei ole sen näköinen, jota olisin katsellut baareissa. Ei varmaan oltais kohdattu koskaan ilman nettiä.
yks perjantai fb´ssa tavttiin.. meseteltiin heti 8h putkeen, eli koko yö. Sitten parin pvän päästä oli eka puhelu 9h!!! ( en liioittele) ja siitä kaksi viikkoa mies ajoi 700km ja minä työmatkalla, jossa tavattiin.. siitä lähtien seurusteltu. Naimisiin mentiin kuukausi sitten ( ylihuomenna tasan kuukausi )..
Tuntui heti oikealta ja pelotti tavata, mutta se vaan tuntui niin hurjalta. :) Kai sitä oli yltiöihastunut jo ennen tapaamista. Reilun vuoden oltiin kaukosuhteessa 1600km ja nähtiin parin vkon välein. Onneksi molempien työ mahdollisti sen. Ja 1.1. mies virallisesti muutti Suomeen takaisin 10 vuoden poissaolon jälkeen.
tapasin yhden ex:än sitä kautta.
Oli muka niin ihana ihminen.. samalle päivälle sovittiin tapaaminen ja nähtiin. Tosi mukavan oloinen ei siinä. Sanoi että hänellä on ero vireillä entisen akkansa kanssa ja hän jotenkin sitten sen eron tekikin heti päivän päästä ja oli todella kiinnostunut minusta (muka).
Oltiin yhdessä ei nyt mitenkään kovin kauaa, mutta olin ihan umpi rakastunut kun tämä herra mulle ihan kihlat osti ja kaikki. Samalla kuitenkin selkäni takana puuhasi taas ex akan kanssa ja ennen kuin huomasin olin itse entinen.
Tämän jälkeen kuulin kuinka kyseinen tyyppi teki tätä. En ole varma hänen siitä ex akasta mutta minun jälkeen kaksi muuta tapasi netissä ja oli heidänkin kanssaan kihloissa kuten tuon ex akankin.. kaikille teki yhtä kusiset.
Näitä on valitettavasti usea, mutta naurettavaa että ukko pistää kihlasormuksiin rahaa vaan muutaman kuukauden suhteista :D
Omani vein panttilainaamoon ja sain ostettua viinapullon! Oli ihan kiva reissu sekin :DD
Sen verran itse varovainen, etten lähde noihin "kohta eroan" juttuihin, toiset tekee sitten niitä erojansa vuosikaupalla
Oletko uskaltanut enää tuon kokemuksen jälkeen nettiläisiä treffailla?
kunnes tavattiin livenä,nyt naimisissa ja esikoinen tulossa :)
Se toteutui 3 viikon jälkeen. Asia oli sillä selvä, muutaman kuukauden jälkeen mentiin kihloihin ja vuoden päästä naimisiin. Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta.
25 on samakuin 16 :) eli kerran sen jälkeen tosin monta vuotta myöhemmin kokeilin tuota samaa ja kävikin näin päin :)
Sen verran itse varovainen, etten lähde noihin "kohta eroan" juttuihin, toiset tekee sitten niitä erojansa vuosikaupalla
Oletko uskaltanut enää tuon kokemuksen jälkeen nettiläisiä treffailla?
Totuus on, että vasta sitten kun olet tavannut henkilön livenä (ei siis puhelimessa, ei mesessä, ei nettikameran välityksellä) voit tietä onko suhteella mitään mahdollisuuksia onnistua. Ei se silti onnist, mutta ainakin tiedät onko edes mahdoollisuuksia. Kuulostaa siis todella välineellsieltä ja kylmältä, mutta potentiaalinen nettituttavuus pitää ehdottomasti tavata mahd. pian. Muuten heität hukkaan omaa ja toisen aikaa. Muodostat mielikuvia ja elät tavallaan haavemaailmassa.
Viiko kirjoiteltiin, sit tavattiin, ja ekat treffit kestikin 5 tuntia eikä sittenkään oltais maltettu lopettaa. Nyt 8 vuotta yhdessä, 2 vuotta naimisissa ja yksi lapsi.Mun mies oli juuri sellainen mitä etsinkin; käytännönläheinen, fiksu maalaispoika. Mä en ollut ollut netissä etsimässä ketään, kenen kanssa seurustella vakavasti, vaan tapailin ja deittailin avoimin mielin. Mä tapasin montakin ihan hyvää tyyppiä, mut toisaalta otan ihmiset yleensäkin sellaisina kuin he ovat, enkä käytä energiaa toisten puolesta häpeämiseen tai kritisoimiseen.
Seurustelu alkoi saman tien. Nyt olemme onnellisesti naimisissa ja meillä on yksi lapsi :)
vaihdettii sähköposteja, sitten mies kysyi puhelinnumeroani ja noin 3 viikkoa soiteltiin päivittäin kunnes mies tuli minua lähes 400 km:n päästä tapaamaan. Oli sovittu treffit Euromarketin pääoven eteen ja sanoin että jos en tule sovittuna aikana, niin olen ajanut hänen ohi ja jättänyt siihen, mee sitte kotia...En ajanut ohi- tuosta hetkestä noin 3 kk eteenpäin mies kosi. Nyt ollaan yhdessä oltu 7 vuotta, joista 5 vuotta naimisissa, kolmas lapsi tulossa.
tapasin miesystäväni netissä, mutta ihan kavereina juteltiin eli kummallakaan ei ollut mitään aikomuksia, tavattiin siitä muutaman päivän kuluttua livenä ihan kävelylenkin merkeissä, molemmilla oli pienet vauvat ja niitä työnneltiin ja juteltiin. Tais mies ehdottaa ensimmäisenä touta lenkkiä. Olimme kavereita muutaman kuukauden ajan kunnes tunteet sitten roihahtivat. Nyt ensitapaamisestamme on kulunut parisen vuotta.
Miten selität minun tarinani sitten :)
Olimme nykyisen miehen kanssa ystäviä 5 vuotta ja näimme ensimmäisen kerran 2-3 vuoden päästä vasta ensimmäisen kerran ja molemmat olimme varattuja, mutta ihan ystävinä jatkoimme vielä ja sitten tuon 5 vuoden päästä kun olimme vapaita niin aloimme seurustella ja nyt asutaan samassa talossa, kihlat ja lapsi tulossa.. ei se aina mene noin niinkuin sinä sanot :)
Nettituttavuus kannattaa tavata mahdollisimman pian Totuus on, että vasta sitten kun olet tavannut henkilön livenä (ei siis puhelimessa, ei mesessä, ei nettikameran välityksellä) voit tietä onko suhteella mitään mahdollisuuksia onnistua. Ei se silti onnist, mutta ainakin tiedät onko edes mahdoollisuuksia. Kuulostaa siis todella välineellsieltä ja kylmältä, mutta potentiaalinen nettituttavuus pitää ehdottomasti tavata mahd. pian. Muuten heität hukkaan omaa ja toisen aikaa. Muodostat mielikuvia ja elät tavallaan haavemaailmassa.
N. viikko oltiin kirjoiteltu, kun yhteistuumin mietittiin että pitäis myös tavata kasvotusten - välimatkaa oli lähes 200 kilsaa, ja viikonloput molemmilla oli buukattu täyteen, joten ensimmäisestä s-postiviestistä tapaamiseen meni n. kuukausi. Sen jälkeen se olikin sitten menoa. 2.5 kk viikonlopputapailujen jälkeen muutin hänen kotikaupunkiinsa. Nyt ollaan oltu yhdessä vähän yli 3 vuotta, 1.5 vuotta naimisissa ja parin viikon päästä on esikoisen laskettu aika