Ystävästäni tehtiin aiheeton lastensuojeluilmoitus!
Uskomatonta, mitä ihmiset voivat tehdä. Ystävälläni on kolme poikaa ja todellakin ääntä taloon mahtuu. Tämä soittaja oli sanonut kuulleensa huutoa - älä?!
Ilmoitus tehtiin varmaan kateudesta, sillä kaunis, ystävällinen ja lahjakas ystäväni on näkyvässä virassa kotkunnassaan.
Kommentit (27)
yh muutti alueelta lapsiystävällisemmmälle seudulle ja ls-ilmoitukset loppuivat siihen
Tiesin etten ollut kunnossa. Kumma kyllä. Muutto isompaan asuntoon ja masennuslääkitys auttoi melkein välittömästi. Lapsikin alkoi kehittyä huimina harppauksina, että on se ympäristö aika tärkeä tekijä kanssa.
Synnytyksen jälkeiseen masennukseen sairastunut eivälttämättä tarvitse perheelleen mitään apua.
mutta tilanne kannattaa aina tsekata, koska masentunut ihminen ei havaitse yleensä mitään ongelmallista vuorovaiukutuksessaan vauvan kanssa.
Itse en usko aiheettomiin ls-ilmoituksiin, jos tuo on kiusallaan tehty niin kyllä se selville saadaan..
Itse en usko aiheettomiin ls-ilmoituksiin, jos tuo on kiusallaan tehty niin kyllä se selville saadaan..
Meillä on neljä lasta joista 2 lasta eityislapsia kehitysvamma diagnoosilla.
Meistäkin on tehty useampi lastensuojelu ilmoitus täysin TURHAAN!!! kun 5v kehari uhmis karjuu pitkin päivää eikä ymmärrystä NEIDILLÄ PÄÄKOPASSA JUURI ole.Ja tälle emme mitään mahda.
Lisäksi 2 isompaa lasta 7 ja 8v Riitelee jatkuvasti keskenään.8v tyttö on kehari ja ymmärrys on jotain 3v lapsen tasoa ja tämä ärsyttää 7v siskoa.
Viimesin ilmo tehtiin kun HUI uskalsimme tehdä neljännen lapsen tähän sekametelisoppaan.
Vauva nyt 3kk ja enempää lapsia ei tule.
En väitä että olisi helppoa mutta rakkaita kaikki lapset ovat ja parhaamme yritämme vanhempina tehdä.
Oikeesti hei kukaan ei pysty sanomaan että on täydellinen vanhempi koska sellaista ei ole.kaikki meistä kuitenkin varmasti yrittävät parhaansa
niin suuressa osassa ollaan valmiina lynkkaamaan keskustelun aloittaja välittömästi. Surullista.
täällä palstailevat ihmiset ovatkaan vihaa täynnä..
lukee, että aiheeton eikä aiheuta toimenpiteitä, niin kyllä se on silloin aiheeton.
t. se, jonka miehen exä tekee ilmoituksia
mutta tilanne kannattaa aina tsekata, koska masentunut ihminen ei havaitse yleensä mitään ongelmallista vuorovaiukutuksessaan vauvan kanssa.