Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teillä sellaisia valkoisia todella pahan hajuisia patteja kurkusta??

Vierailija
29.11.2009 |

Mulla tulee ja ne haisee ihan järkyttävälle, miten saisin ne lopullisesti pois tuolta nielusta, tää alkaa jo olla aika kiusallinen vaiva kun suu välillä löyhkää ihan kaameelle. Ja mun mielestä toi haju johtuu pelkästään noista pateista koskan huolehdin muuten suustani hyvin olen:

-kurlannut suolavedellä ja kaikenlaisilla suuvesillä

-pesen hampaat aamuin illoin

-pesen kielen monta kertaa viikossa

-käytän hammaslankaa

....ja siltikin vaan löyhkä jatkuu...

Kertokaa mulle miten saisin kotikonstein pois ton hajun vai oonko jo yrittänyt kaikkea...vai tarvinko jo lääkärin apua??

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ja ne haisee ihan järkyttävälle, miten saisin ne lopullisesti pois tuolta nielusta, tää alkaa jo olla aika kiusallinen vaiva kun suu välillä löyhkää ihan kaameelle. Ja mun mielestä toi haju johtuu pelkästään noista pateista koskan huolehdin muuten suustani hyvin olen:

-kurlannut suolavedellä ja kaikenlaisilla suuvesillä

-pesen hampaat aamuin illoin

-pesen kielen monta kertaa viikossa

-käytän hammaslankaa

....ja siltikin vaan löyhkä jatkuu...

Kertokaa mulle miten saisin kotikonstein pois ton hajun vai oonko jo yrittänyt kaikkea...vai tarvinko jo lääkärin apua??

Smegmaa!

Vierailija
42/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googlatkaa sanat

toncil stones

ja ottakaa kuvahaku. sit löytyy. ällöttäviä

Kiitti vinkistä.

Voitko kertoa kuinka toivun tästä.

En kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on leikattu aikuisena. Risat olivat arpiset ja melko isot. Pahanhajuinen hengitys ja toistuvat nielutulehdukset olivat syynä. Leikkaamisen jälkeen en ole sairastanut juuri ollenkaan. Eli kannatti leikkauttaa, toipumiseen menee se 2 viikkoa mitä annetaankin. Laihduin monta kiloa, kun leikkauskohdat olivat niin kipeät.

Vierailija
44/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput ovat vanha Satakuntalainen perinneherkku. Anoppi aina laittoi noita viikoksi kypsymään ikkunalaudalle muovirasioihin ja sitten syötti lapsen lapsilleen.

En osaa itse tehdä vastaavanlaisia makupaloja, olenkin huono miniä.

Vierailija
45/47 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkaan aina kynteni ja painan sormen pääläni siitä vierestä sitten se prustastaa pois näin sen saa pois mutta ihan normaaleita kai ovat :)

Vierailija
46/47 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun sormella painelin risoja niin sain sellaisen kuumeen ja tulehduksen sinne, että huhhuh. Järeät antibiootit millä nielupatti suli. Se voi tikahduttaa hengityksen sellainen nielupaise.

Menin yksityiselle ja sain leikkauksen ja ei enää proppuja.

Vierailija
47/47 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painelin niitä liikaa risa turpos kun viimein pääsin päivystykseen, tulehdus arvot oli korkealla. Leikattiin myöhemmin. Hus klinikalla on todella ilkeitä henkilökunta.

17 päivää kesti toipuminen. Sanoin ettei mulla panacod tehoa silti niitä kirjoitettiin.