Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko te vauvan kanssa kotona olevat vanhemmat ruokaa itsellenne?

Vierailija
10.11.2009 |

Minua ei huvita yhtään keittää tai paistaa ruokaa vain itselleni. Kuinka te muut olette asian ratkaisseet

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön aamulla puuroa, jos se nyt ruuanlaitoksi lasketaan. ;) Lounaaksi yleensä leipää, hedelmiä, jugurttia, rahkaa tms. ei lämmintä, tai sitten lämmitän edellisen päivän tähteitä. Illalla syödään perheenä lämmin ruoka yhdessä. Joskus käyn päivällä myös vauvan kanssa ulkona syömässä ihan mielen virkistykseksi.

Vierailija
2/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä laitan. Päivisin syön tähteitä kun mies on töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ruokaa. saatan syödä leipää tms. Joskus syön edellisen päivän ruokaa jos sitä on jäänyt. Aina emme tee ruokaa miehen tullessa töistä jos hän on käynyt myöhään lounaalla. Kyllähän tässä paino laskee, ei tarvitse murehtia raskauskiloja. Ei oikeastaan ole edes nälkä.

Vierailija
4/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sillä ruokaa laittamalla. Pakkohan sitä on syödä. Toki voit tehdä niin, että syöt kaikki ateriat ravintolassa, karsea riesa vaan lähteä viisi kertaa päivässä vauvan kanssa syömään (aamiainen, lounas, välipala, illallinen ja iltapala) ravintolaan.

Vaan lastenhoito on pääosin ruoanlaittoa. Kohtahan se vauvakin syö muuta kuin rintaa, niin sitten alat keittelemään soseita.

Vierailija
5/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yleensä jotain, mitä eiliseltä ruualta oli jäänyt tai kävin mummoni luona syömässä. Jos mitään ei ollut valmiina niin söin vaan jotain leipää ja sellaista helppoa. Jotenkin kurja laittaa vaan itselleen ruokaa. Yleensä sitten miehen kanssa syötiin vasta iltapäivällä ruoka.

Vierailija
6/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa ruokaa, mutta itseltä usein jää syömättä. On tässä vähän laihduttukin :) Usein vasta illalla tajuan, etten ole syönyt aamupalan jälkeen mitään koko päivänä.

Vierailija
7/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön leipää, puuroa, hedelmiä, ym. ja illalla teemme miehen kanssa ruokaa. Pysyy hoikkanakin kun ei mähki lämmintä ruokaa kahta kertaa päivässä.

Vierailija
8/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä sä sitte syöt?

no karkkia, limua,hampurilaisia, yms mässyä.

Vierailija
9/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim eilen oli kinkku-homejuustopastaa, tänään ei vielä mitään. Taidan tukeutua pakastimen antimeen.

Parhaiten tulee syötyä, kun tekee ruokaa niin, että sitä piisaa annoksiksi pakkaseen, ja ottaa sieltä kun ei ole ruuanlaittofiilistä.

Vierailija
10/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee päiväateriat näin:

Aamulla herään klo 7 aikaan, juon pari kuppia kahvia.

Aamupalan syön noin klo 11-12, hedelmää/leipää, teetä.

Ruokaa syön sitten kun mies tulee töistä, useimmiten klo 16-17 aikaan, tämä on joko viikonlopulta pakastettua tai ihan kaupasta einestä :) joo, en jaksa tehdä ruokaa vain itselleni.

Iltapalan (jogurttia/leipää/jotain muuta pientä) syön noin klo 19-20.

Vähäinen syöminen ei haittaa, koska sen, vaunulenkkien ja imetyksen avulla olisi tarkoitus saada pois vielä 8 kg raskausaikana tulleita kiloja.

Vierailija
11/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoan, treenasin ahkerasti siitä lähtien kun vauva oli 3kk, joten pakko oli treenin päälle ruokaa saada.

Vierailija
12/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään tehdä 2 kertaa ruokaa päivässä! Ruokaa kyllä teen päivisin, mies syö sitä sitten kun tulee töistä.

Vierailija
13/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon aika hoikassa kunnossa ikävä kyllä... Syön aamupalaksi lapsen kanssa puuron, ja lounaaksi jugurttia ja leipää. Ruoan tten päivällä muksulle, ja sitä syömme sitten miehen kanssa, kuka mihinkin aikaan..

Vierailija
14/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön aamupalaa joskus 10 maissa (muroa, jogurttia tms)

ruoka syödään n klo 15 kun koululaiset kotiutuvat

(paitsi jos en jaksa tehdä, niin syödään leipää)

Illalla syön joko leipää tai karkkipussin klo 20 maissa.

'

Enempiä syömisiä en yhtään kaipaa.

Vierailija
15/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee yleensä iltaisin ruoan ja minä lämmittelen tähteitä. Ei onnistuisi tehdä niin kuin monet täällä, ettei syö kunnon ruokaa ollenkaan päivällä. Nytkin on jo menossa päivän toinen lämmin ateria.

Hirveästä ruokahalustani huolimatta kaikki parikymmentä raskauskiloa ovat kadonneet ja vähän ylikin. Olen yrittänyt pitää huolta terveellisestä syömisestäni, jotta itse jaksan ja jotta vauvalle riittää varmasti ravitsevaa maitoa enkä ala itse kärsimään puutoksista.

Allergikkovauvan äitinä ei tule edes laitettua ruokaa siksi, että vauvalle pitää tehdä. Helpompi tehdä lapselle valmiiksi pakkaseen, saman ruoan syöminen ei onnistu oikein kuitenkaan.

Vierailija
16/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön tosi epäterveellisesti ja mitä sattuu..kuopus ei ole enää vauva,mutta allergikko jolle tehdään omat ruuat erikseen..joskus voin syödä eilisen tähteitä..

Tänään esim syönyt..glögiä,ruisleipää kalkkunalla

Juotavan jugurtin ja ruisleivän kananmunalla..

kahvikupin

Kohta kun lapsi menee päiväunille ahmin suklaata ja luen.

Illaksi teen aina koko perheelle kunnon ruuan.

Vierailija
17/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasta en laita, joskus saatan syödä jotain edellispäiväistä. Illalla sitten teen koko perheelle ruuan.

Vierailija
18/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten vasta kun mies tulee töistä, valmiiksi laitan. Ei kai nyt kukaan aikuinen kahta kertaa päivässä syö, haloo.

Vierailija
19/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huvita yhtään keittää tai paistaa ruokaa vain itselleni. Kuinka te muut olette asian ratkaisseet

Tosin meillä on koululainen myös. Laitan ruokaa päivittäin ja kerralla teen sen verran että siitä syön minä, koululainen ja mies myöhemmin sitten kun tulee töistä kotiin.

Vierailija
20/24 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Mies on esikoisen kanssa mummolassa, minä kuopuksen kanssa kotona. En oo viittinyt kahteen päivään tehdä itselleni ruokaa, vaan oon syönyt voileipää, italiansalaattia (kaupan), jugurttia ja mysliä, hedelmiä ja lapsen aamu- ja iltapuuron jämät. Tarkoituksella tein puuroa "liikaa". Normaalisti teen melkein kaiken ruoan itse, mutta nyt en oo viittinyt, vaan oon tehnyt kaikkia rästihommia, kun lapsi on päiväunilla. Ai joo, ostin itselle maksalaatikkoa ja lämmitin mikrossa, ja tein katkaravuista lämpimiä voileipiä iltapalaksi. Mies ei tykkää maksalaatikosta ja on allerginen ravuille, joten näillä sitten herkuttelen yksin ollessani. Ja mitä lapsi sitten on syönyt? Parit ruoanloput jääkaapista ja pakastimesta sulatin keittoa. Ja kyllä, Pilttiä purkista :)

Näin syöden ainooksi "ongelmaksi" osoittautui se, ettei nokkamukit riitäkään, ellei välillä tiskaa käsin. Yleensä meillä siis tiskikone käy sen verran usein, ettei oo tarvinnut nokkiksiakaan pestä käsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi