Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teillä sellaisia valkoisia todella pahan hajuisia patteja kurkusta??

Vierailija
29.11.2009 |

Mulla tulee ja ne haisee ihan järkyttävälle, miten saisin ne lopullisesti pois tuolta nielusta, tää alkaa jo olla aika kiusallinen vaiva kun suu välillä löyhkää ihan kaameelle. Ja mun mielestä toi haju johtuu pelkästään noista pateista koskan huolehdin muuten suustani hyvin olen:

-kurlannut suolavedellä ja kaikenlaisilla suuvesillä

-pesen hampaat aamuin illoin

-pesen kielen monta kertaa viikossa

-käytän hammaslankaa

....ja siltikin vaan löyhkä jatkuu...

Kertokaa mulle miten saisin kotikonstein pois ton hajun vai oonko jo yrittänyt kaikkea...vai tarvinko jo lääkärin apua??

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlatkaa sanat

toncil stones

ja ottakaa kuvahaku. sit löytyy. ällöttäviä

Vierailija
22/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa topsipuikolla, silloin se saattaa pullahtaa ulos sieltä taskusta.

siis painat vain, vaikket vielä mitään näe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vaikuttaa ruokavalio noihin aika paljon. Jos olen syönyt paljon juustoja tms. niin niit tulee. Jos taas olen syönyt kasvispainoitteista ruokaa niitä ei tule.

Vierailija
24/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan leikkauttanut nielurisoja aikuisiällä? Minulle lääkäri ehdotti leikkausta saman vaivan takia, eli proppuja ja henki haisee. Isot nielurisat.

Kannattaako mennä leikkaukseen kun saisin lähetteen?

Toisaalta tuntuu, että olisi iso helpotus elämään kun ei tarvitsisi aina syödä purkkaa tauotta. Toisaalta leikkaus vähän hirvittää.

Vierailija
25/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni proppujen pitäisi näkyä, kun katsoo suuhun. Mulla ei ainakaan näy mitään, tiedä sitten mistä ne tulevat.

Vierailija
26/47 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni proppujen pitäisi näkyä, kun katsoo suuhun. Mulla ei ainakaan näy mitään, tiedä sitten mistä ne tulevat.

Ne proput ovat siellä nielurisojen poimuissa, mulla ainakin nielun puolella, joten niitä ei näe. Mutta jos esim. pumpulipuikolla tai sormella painaa risan poimua, sieltä takaa usein plumpsahtaa se ällö klöntti. Ja tietty oksennusrefleksi paukahtaa päälle myös...

Nuo ovat kyll tosi kausittainen vaiva. Muistan niitä tulleen kurkusta jo lapsena (mulla tosi isot risat), odotusaikana ja imetysaikana niitä ei tullut lainkaan, mutta nyt kuopuksen ollessa 2v niitä on taas alkanut tupsahdella. Ja henki on taas alkanut haista.

Ällö vaiva kyllä! Mutta ei se nielurisaleikkauskaan mikään kiva juttu ole. Hakekaas vaikka AV:lta vanhoja viestejä nielurisaleikkauksesta toipuvilta, niin harkitsette kyllä useampaan kertaan, kannattaako niitä leikkauttaa pelkästään proppujen tähden...

Vierailija
27/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös suositellaan risojen poistoa. Kertaheitolla propuista eroon ja niitä tosiaan sai kaivella viikoittain. Vielä kun yskiessä lensi proppu suusta matolle kylässä, niin avot!

Ei ole tullut ikävä.

Vierailija
28/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole takuulla melkein kaikilla mitään proppuja.

Ei niin, kuten ei ole kakkatulppaakaan! Mulla ei ole kumpaakaan :P

Av:n ansiosta opin viime viikolla mikä on kakkatulppa ja nyt tiedän mikä on proppu. Kiitos Av!

Vierailija
29/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tuli noita usein, sitten risat poistettiin eikä ole propsuja näkynyt. Loppui myös angiinat ja muut kurkkutulehdukset.. Eli leikkauta risasi!

Vierailija
30/47 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollu ja virkkuukoukulla töngin niitä pois kunnes kerran koukku juuttu sinne nielurisaan. Siin oli vitsit vähissä.

Vierailija
31/47 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Mulla on tohon vastaus mulla lähtee niitä myös kurkusta ja mulla on kaksi kurkusta jota en saa millään mutta en välitä niistä . Jos et välitä niin sitten oireita ei tule olen yrittänyt itse ottaa niitä pois

Vierailija
32/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ysjäsen proput pois jos niitä tulee.PS. Haisee tosi pahoilta."~" burn me with fire!

Vierailija
33/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ysjäsen proput pois jos niitä tulee.PS. Haisee tosi pahoilta."~" burn me with fire!

Vierailija
34/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi olla niin syvällä, että et näe niitä. Kyllähän niitä voi tulla myös syvempää tai jostain takaa, johon et näe. Periaatteessahan noita voi olla missä vain mihin pääsee töhkää kertymään. 

Vierailija
35/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee perseestä valkoisia pätkiä välillä.

Vierailija
36/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on matoja. Eri vaiva. Aloita oma ketju.

Vierailija
37/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut, että tulehdus kehossa (esim krooninen haavauma), hometalo, saasteet tai allergiakausi lisäävät niitä.

Vierailija
38/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googlatkaa sanat toncil stones ja ottakaa kuvahaku. sit löytyy. ällöttäviä

Tai hakusanaksi youtubeen...

Vierailija
39/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näitä etenkin kun syön vaaleaa leipää tai kakkuja. Joskus kurkku on ihan kipeä näistä ja kun saan ne jollain konstilla kakottua pois niin kipu helpottaa. Ihan kamala vaiva. Etenkin kun pitää hönkiä jonkun lähellä ja tietää että suu haisee.. Oksentamalla ne yleensä viimeistään irtoaa. Nytkin huomaan että joku taitaa kurkussa asustaa..

Vierailija
40/47 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on matoja. Eri vaiva. Aloita oma ketju.

Tai pieniä peniksiä.