Onko mielestäsi 5000 euroa brutto sinun mielestäsi hyvä palkka?
Vai meneekö keskikastiin? Millä koulutuksella tiedät jonkun saavan tällaista palkkaa?
Kommentit (41)
koulutus tradenomi. Mielestäni ihan hyvä palkka koulutukseen nähden.
Meidän firmassa johto saa tuollaista bruttopalkkaa, DI-koulutuksella.
kun itse saa alle 2000. (sairaanhoitaja)
Työpaikallani lääkärit saavat tuollaista palkkaa.
Minä saan nyt tuon verran netto, mutta teen kyllä sitten töitäkin...
On se ihan hyvä palkka tavallisista töistä (ja siis esim. lääkäri ja asianajaja on mun mielestä tavallisia töitä.
Sen sijaan esimerkiksi huippuasiantuntijalle tai vaikka ison yrityksen johtajalle tuo on pieni palkka.
(yksityispuolella paljon leikkaavat lääkärit)
Työpaikallani lääkärit saavat tuollaista palkkaa.
kehuu saavansa 5000 brutto + täydet edut - eikä hällä ole mitään loppututkintoa mistään, eli koulutuksena yo ja muutama ov korkeakouluopintoja...
Ottaen huomioon että suomalaisen keskitulo taitaa olla nykyisin 2500 euron tienoilla ja 5000 euroa on tuplaten tuohon nähden, niin aika helvetin hyvä liksahan se 5000 e/kk on!
terkuin 3000 e/kk ja rapiat tienaava korkeasti koulutettu + pitkään työelämässä ollut nainen
Dippainssillä jonka tunnen taitaa olla tuollainen palkka.
Itse olen tosin korkeakoulututkinnolla töissä julkisella, joten omaan palkkaani verrattuna palkat yleensäkin ovat hyviä...
Minulle olisi hyvä palkka 3000e/kk ja Miehelleni 10000e/kk.Kaikki riippuu koulutuksesta ja osaamistasosta.
ja DI(TkT)on. Työkin kyllä on vaativaa asiantuntijatyötä.
DI-koulutus ja töitä tehnyt jo kohta parikymmentä vuotta.
En koe, että se mikään hurjan hyvä palkka on tuosta työmäärästä, jota mies tekee, mutta kyllähän sillä elää ja perheenkin elättää.
Itse ole tällä hetkellä taas opiskelija, joten ihan mukavaa, että toinen edes tienaa...
mun ei tarvis miettiä pystynkö jatkamaan hoitovapaata sen kolme vuotta :)
Mun töissäollessa meidän yhteen lasketut tulot ei ees olleet noin paljon,
Eikä edes tehdä mitään paskahommia!
Herranjestas mitä tuloja ihmisillä on ja silti muka ei voida tauloudellisista syistä olla lasten kanssa kotona.
Ei ymmärrä :(
mulle todella hyvä, en ole valmistunut mistään ja palkka on 3500€+bonukset.
Ihmiset, joiden tiedän saavat tuollaista tai parempaa palkkaa ovat yleensä yliopistokoulutuksen saaneita poikkeuksena yksi betoniraudoittaja, joka työskentelee lähinnä ulkomailla. Itse olen koulutukseltani FM ja palkkani on reilut 4600 e/kk
koulutus tradenomi. Mielestäni ihan hyvä palkka koulutukseen nähden.
Itse tienaan 2100€ brutto ja mies 2500€ brutto.
Ihmiset, joiden tiedän saavat tuollaista tai parempaa palkkaa ovat yleensä yliopistokoulutuksen saaneita poikkeuksena yksi betoniraudoittaja, joka työskentelee lähinnä ulkomailla. Itse olen koulutukseltani FM ja palkkani on reilut 4600 e/kk
parempi liksa, eivätkä ole akateemisia.
olen vain lukion käynyt ja sen jälkeen ajautunut töihin vähän sinne ja tänne ja itse oppineena saanut taidot ja nyt olen ylemmässä asemassa töissä ja tienaan peruspalkkana: 4300€/kk + muut lisät niin tulee helposti kk palkaa 5000-6000€
Koulutuksista, joilla tuohon yltää tulee ensinnä mieleen: KTM, DI ja OTK.