Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on oikeaoppinen facebook-tilapäivitys?

Vierailija
28.11.2009 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla yrittävät pakottaa toiset kysymään että "miksi" tai "mitä" tms. Jos on jotain asiaa, niin pliis kertoo sen heti eikä vasta viidennen kysyjän jälkeen. Tai ei sittenkään.

Vierailija
22/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittämiä tylsiä päivityksiä ja neuvoin miten niihin saa aavistuksen enemmän eloa. Antamalla hieman tarkempaa informaatiota sen "menen kahville, kivaa" sijaan.

9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin ne sarkastiset kommentit, sanaleikit ja havainnot tulevat luonnostaan, ja jopa sydämestä.

Ihmiset ovat erilaisia.

Mua kyllä eniten ärsyttää juuri nuo sarkastiset sanaleikit, siis jos on liian keksimällä keksittyjä ja mukahauskoja.

Vierailija
24/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua alkuunkaan näitä ohjeita, että mikä on hyvä ja mikä ei, sehän riippuu ihan tyypistä, elämäntavasta, arvoista, harrastuksesta yms. yms.

Jokainen tavallaan!

Vierailija
25/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mielikuvitusta. ;-) Nimittäin millaisessa voissa, mistä maasta tuodussa voissa, millaisella pannulla, missä lämpötilassa, millaisessa keittiössä jne.

no ei tylsästä saa mielenkiintoista vaikka voissa paistaisi..

Vierailija
26/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joutunut veden varaan. Siis 2 ja 3 kertoivat, millainen heidän mielestään on hyvä FB-päivytys. Mitähän helkuttia siihen kuuluu, onko heidän kaikkien FB-kavereiden statukset nokkelia. Eihän toi ole mitenkään relevantti kysymys tähän keskusteluun. Ja totta helvetissä ihmiset päivittää "omilla periaatteillaan". Kuka nyt sitä vastaan on väittänyt. Ei totisesti kulje hissi sulla ylös asti.

Vierailija
27/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mielikuvitusta. ;-) Nimittäin millaisessa voissa, mistä maasta tuodussa voissa, millaisella pannulla, missä lämpötilassa, millaisessa keittiössä jne.

tikuta väkisin asiaa

Vierailija
28/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 No tää viimeistään todisti, et sun inkkaris on joutunut veden varaan. Siis 2 ja 3 kertoivat, millainen heidän mielestään on hyvä FB-päivytys. Mitähän helkuttia siihen kuuluu, onko heidän kaikkien FB-kavereiden statukset nokkelia. Eihän toi ole mitenkään relevantti kysymys tähän keskusteluun. Ja totta helvetissä ihmiset päivittää "omilla periaatteillaan". Kuka nyt sitä vastaan on väittänyt. Ei totisesti kulje hissi sulla ylös asti.

Sä oot ihan pimee! :D Mikä sä olet määrittelemään mitä tähän ketjuun saa kirjoittaa ja kenelle? Sulla on hissi aivan jumissa ja pipo kireellä ;)

5

Vierailija
29/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkopan kapasiteetista, kokemuksista, elinpiiristä.

Et voi sanoa ketään, voit puhua vain puolestasi. ;-)

Annan sun provota itseäni, ei ole parempaakaan tekemistä. Jatka vain. ;-)

Vierailija
30/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on munkin mielestä kaikki hauskat sattumukset. Ja lapsiin liittyvistä jutuista on kiva lukea. Tapahtumavinkit ja kaikenlainen ideoiden jakaminen on kiva tapa hyödyntää ko. foorumia.

Mutta vitosen kanssa samaa mieltä, ei mua ainakaan häiritse, jos joku siellä kirjoittaa juovansa kahvia. Jos se on jonkun elämän kohokohta, niin kirjoittakoon siitä. Ainakin oma elämä on lähinnä kahvin juontia :)

Ärsyttävintä on, kun joku "täydellinen" ihminen valittaa avoimesti epätäydellisyyksistään. Siis kerjää huomiota haukkumalla itseään. Esim. laiha valittaa jatkuvasti olevansa läski.

Vierailija
31/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen kahville sinne ja sinne syömään sitä ja sitä, jonka olen hyväksi havainnut". Informaatiota disinfon sijaan sekä tarkkaa kuvaamista. "Varasin matkan Thaimaan X-kaupunkiin, joka kuuluisa punanaamaisista porsaistaan". Tms.

Vierailija
32/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä tehtailevia facebookkaajia.

Tsiisus, kun ihminen kirjoittaa ihan ohi aiheen ja ei ees tajuu mogaansa.

Vierailija
33/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen kahville sinne ja sinne syömään sitä ja sitä, jonka olen hyväksi havainnut". Informaatiota disinfon sijaan sekä tarkkaa kuvaamista. "Varasin matkan Thaimaan X-kaupunkiin, joka kuuluisa punanaamaisista porsaistaan". Tms.

Vierailija
34/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä tehtailevia facebookkaajia. Tsiisus, kun ihminen kirjoittaa ihan ohi aiheen ja ei ees tajuu mogaansa.

Vierailija
35/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 Ja sä olet ilmiselvästi näitä "meen vessaan" - päivityksiä tehtailevia facebookkaajia.

Tsiisus, kun ihminen kirjoittaa ihan ohi aiheen ja ei ees tajuu mogaansa.

Mikä sun ongelma on? Miksi mun kirjoitus sua ärsytti noin paljon?

Kirjoituksellani tarkoitin sitä, että miten yleensäkään voidaan määritellä oikeaoppinen tilapäivitys, kun käyttötapoja on niin monenlaisia. Joku päivittää sinne suunnilleen kaikki liikkeensä, joku toinen miettii päiväkausia jotain letkeää sutkautusta. Onko jompikumpi tapa väärä/oikea? Kuka sen määrittää?

Jospa nyt keräisit ne inkkarisi sinne hissiisi ja keskittyisit tähän aiheeseen ;)

5 -joka ei päivitä vessareissujaan fb:ssä ;)

Vierailija
36/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo "inkkarit kanootissa" ja "muumit laaksossa" -jutut on kyllä ärsyttävimpiä, mitä saa feisbuukista tai av:lta lukea. Ei kovin tuoretta läppää...tulee mieleen sellainen peesaaja, joka ei keksi omia letkautuksia.

Ja en oo vitonen, oon tuo edellinen, joka komppasi nelosta ja vitosta :) (ja jonka mielestä välillä voi keskustella asian vierestäkin)

Vierailija
37/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei jaksa lukea mun "rankka päivä tänään"-juttuja tms. niin poistakoon mut listalta. Ihan sama. Musta taas on kiva, kun joku kirjottaa ihan mitä tahansa. Se on mulle lähinnä välin pitää yhteyttä niihin ihmisiin, joihin en muuten ole päivittäin yhteydessä. Siksi on ihan kiva kuulla, mitä heille kuuluu. Eikä pelkästään niitä nokkelia sutkautuksia.

Vierailija
38/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ja sama tyyppi hokee noita & "terävin naula arkussa" -juttujaan.

nuo "inkkarit kanootissa" ja "muumit laaksossa" -jutut on kyllä ärsyttävimpiä, mitä saa feisbuukista tai av:lta lukea. Ei kovin tuoretta läppää...tulee mieleen sellainen peesaaja, joka ei keksi omia letkautuksia. Ja en oo vitonen, oon tuo edellinen, joka komppasi nelosta ja vitosta :) (ja jonka mielestä välillä voi keskustella asian vierestäkin)

Vierailija
39/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän lienee tämänkin ketjun tarkoitus.

Ja totta kai jokainen tässä nyt määrittelee sen hyvän FB-aloituksen ihan omista lähtökohdistaan, koska sitähän aloituksessa kysyttiin. Ja nyt rautalangasta: LUONNOLLISESTI JOKAINEN KERTOO IHAN IHKAOMAN MIELIPITEENSÄ SIITÄ, MILLAINEN ON HYVÄ FB-STATUS. Kyllä ne sinun vessastatuksesikin jollekin kelpaavat.

Vierailija
40/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

patterin välissä ja terävin muumi penaalissa kun kirjoittelen Facebookiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi