Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on oikeaoppinen facebook-tilapäivitys?

Vierailija
28.11.2009 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä teille ikälopuille naureskelee iso joukko nuoria, jotka viihdyttää itseään lukemalla koko bilekansalle ääneen mutsien flaidausta feissarista!! :D:D:D

Jatkakaa mutsit!

Vierailija
2/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 v mutsi. Terkut sinne muillekin ikälopuille, jatkakaa kehittävää illanviettoanne! Hienoa että viihdytte mieluummin AV:lla kuin toistenne seurassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit kuitenkin osallistua tähän naurettavaan keskusteluun :DDD...sehän ei tee sinusta yhtä naurettavaa :P. Jatka samaa rataa!!! :)))

Vierailija
4/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos porukkaa pitää viihdyttää lukemalla vauvapalstaa! No, ehkä sitten muistuu loppuillasta paremmin se kortsujen käyttö mieleen.

Ennen vanhaan huonoissa bileissä katsottiin telkkaria, nykyään sitten ilmeisesti roikutaan netissä.

Täällä teille ikälopuille naureskelee iso joukko nuoria, jotka viihdyttää itseään lukemalla koko bilekansalle ääneen mutsien flaidausta feissarista!! :D:D:D Jatkakaa mutsit!

Vierailija
5/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuneet? Ennen aikaan bileissä pystyttiin keskustelemaan ilman nettiäkin - nykyään virikkeet haetaan keskusteluun netin keskustelupalstalta? Mielenkiintoinen ilmiö - virtuaalitodellisuus todellakin sotkeutuu todelliseen maailmaan.

Vierailija
6/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä viihdyttävimmästä päästä. Oisko körttinuorten bileet? itse olisin jo baarissa...

Vierailija
7/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos porukkaa pitää viihdyttää lukemalla vauvapalstaa! No, ehkä sitten muistuu loppuillasta paremmin se kortsujen käyttö mieleen.

Vierailija
8/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, jos siitä tulee joku ankea teinix-juttu.

Mutta aiheeseen: Parhaita statuspäivityksiä ovat hauskat tosielämän tapahtumat, joihin on mahdollista kommentoida jotain => syntyy keskustelua. Esim. "X näki lattensa vaahtopinnassa neitsyt marian kuvan"

Vierailija
9/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen, joka herättää ajatuksia muissa ja haastaa keskusteluun.

Täysin "vääriä" ovat "menen kahville" ja "jes, perjantai", tai "varasin matkan ThaiMAASEEN" -tyyppiset statukset. Em. harrastajat vielä päivittävät 10 kertaa päivässä statuksiaan. Tässäkin tapauksessa laatu korvaa määrän. Parempi yksi hyvä viikossa kun kymmenen paskaa päivässä.

Vierailija
10/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sellainen omaperäinen lausahdus, joka kertoo kirjoittajastaan jotakin uutta ystäville. "Ai se tykkää syödä simpukoita" tai "En tiennyt, että X harrastaa pitsinnypläystä, onpa kiinnostavaa".

Jotakin mikä jää mieleen. Joskus sarkastinen huomautus tai sanaleikkikin voi olla hyvä statuskirjoitus.

Vierailija
11/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä hauskasti kerrottu. Sellaiset, jotka saa lukijansa nauramaan. Itse arvostan myös hyviä vinkkejä, esim. hyvästä lasten kulttuuritapahtumasta yms.

Vierailija
12/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko ajatelleet sitä, että kaikki eivät käytä facebookia juuri samoin periaattein kuin te itse?

Ei kaikista ole kirjoittamaan nokkelia sutkautuksia sinne. Monille kotiäideille se on paikka minne tilittää päivänsä tylsyyttä. :D

Onko kaikkien teidän fb-kaverien tilapäivitykset nokkelia?

Vierailija
13/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen kahville sinne ja sinne syömään sitä ja sitä, jonka olen hyväksi havainnut". Informaatiota disinfon sijaan sekä tarkkaa kuvaamista. "Varasin matkan Thaimaan X-kaupunkiin, joka kuuluisa punanaamaisista porsaistaan". Tms.

Vierailija
14/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole totaalisen lattea tahattomasti. Tahallisesti taas on eri juttu.

Vierailija
15/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän puhutaan siitä millanen on hyvä päivitys. Mikä sun pointtis oikein oli?

Vierailija
16/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen kahville sinne ja sinne syömään sitä ja sitä, jonka olen hyväksi havainnut". Informaatiota disinfon sijaan sekä tarkkaa kuvaamista. "Varasin matkan Thaimaan X-kaupunkiin, joka kuuluisa punanaamaisista porsaistaan". Tms.

Vierailija
17/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin mikä jää mieleen. Joskus sarkastinen huomautus tai sanaleikkikin voi olla hyvä statuskirjoitus.

Mua kyllä eniten ärsyttää juuri nuo sarkastiset sanaleikit, siis jos on liian keksimällä keksittyjä ja mukahauskoja.

Mun mielestä tärkeintä on kirjoittaa aidosti ja sydämestään. Ei tarvii olla mitään ihmeellistä ja nokkelaa.

Vierailija
18/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kirjoitan just mitä mieleen juolahtaa, tykkäsitte tai ette.

Vierailija
19/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Sulla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. Tässähän puhutaan siitä millanen on hyvä päivitys. Mikä sun pointtis oikein oli?

Missä sun inkkarit on? :D Mähän kommentoin noiden kakkosen ja kolmosen viestejä ;)

Etkö ymmärrä että aiheesta voi syntyä _keskustelua_?

5

Vierailija
20/62 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittämiä tylsiä päivityksiä ja neuvoin miten niihin saa aavistuksen enemmän eloa. Antamalla hieman tarkempaa informaatiota sen "menen kahville, kivaa" sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän