Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa kanarian saarilta paikkaa lapsiperheelle maaliskuussa !

Vierailija
06.01.2009 |

kenellä on kokemuksia? itse emme ole koskaan käyneet, lapset ovat 5v, 6v. ja sitten maaliskuussa nuorin 7kk. olen ajatellut sellaista all inclusive-systeemiä...kertokaa kokemuksianne ja nimenomaa hyvistä hotelleista, kiitos jo etukäteen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä huonompi kuin maspalomas. ranta on maspalomasissa aivan huikea ja dunasin uima-allas alueet on huiput. siellä juuri jouluna olimme.

Ymmärrän kyllä homot ja muut nakuilijat jotka haluaa olla joka päivä Ingelisin homo ja nakurannoilla, mutta että lapsiperheetkin?

Bahia Feliz on erittäin hyvä paikka lapsiperheelle vaikka ranta ei nyt ihan paras olekkaan..... Sinne Inglesiin pääsee taksilla tai bussilla erittäin kätevästi

Vierailija
42/43 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jostain syystä karsastanut näitä "maan tasalla " olevia huoneistoja siinä pelossa, että pikkuliskoja, hiiriä tai jotain tulee helpommin sisään, jos ovet auki. Eikös tämä ole sellainen ? Pelkäänkö turhaan ja rosvoja ja sisälletunkeutujia myös :-( ???

[/quote]

Ei kannata karsastaa, kyllä ne kotieläimet tulee joka paikkaan ja rosvot myös. Liskot kyllä karsastaa pahimpia turistipaikkoja, ovat niin arkoja elukoita. Cucarachat taas on enempi turistiystävällisiä, mutta harvemmin niitäkään huomaa, yleensä pyrkivät piiloon ihmisiltä. Hiiriä en ole nähnyt kuin yhden ja se ei tullut vastaan turistialueella. Kulkukissoja on enemmän ja vähemmän ja niitä kehottaisin välttämään vaikka osa on hotellien "omia".

Rannoista meidän naiset tykkäävät Playa de Maoganista ja Playa Amadoreksesta. Ovat aallonmurtajien suojassaa eli isot laineet eivät häiritse ja muutenkin tuulensuojaisia paikkoja. Bahia Felizin rantaan vaikuttaa vuorovesi eli vesi vie kivet keväällä takaisin mereen ja palauttaa ne taas syksyllä, kesällä voi siis nauttia ihanasta pienestä hiekkarannasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan