MIKSI MIES EI PIDÄ SANAANSA(ARMEIJAS TÖIS)
niin ,mikä siinä on ? että kun vaikkapa käy matkoilla ja lupaa soittaa,niin ei vaan soita,eikä vastaa edes tekstariin,vaikka tietää ,että siitä aiheutuu ongelmia kotona. ja että lapsensakin kärsii,kun minä kärsin.
tai ei myöskään pidä lupaamiaan aikoja,milloin tulee ,voi myöhästyä tuntitolkulla,ilmottamatta.
tai ei maksa jotain,minkä lupaa maksaa,menee monta vuotta,lupailee,vaan ei hoida.
sit töissä (armeija)on jokin ylimmäinen vapaaehtoinen kaikkiin töihin. ja on jo 42v,ettei mikään nuori,ja 1 4vuotias lapsi,josta on välittävinään sanoissa,vaan ei ajassa,useinkaan
Kommentit (6)
vähän höperöitynyt, eikä muista kaikkea ja ehkä myös luulee, että hänen teininsä ei enää tarvitse hänen aikaansa vaan on kasvanut isoksi. Voithan ihan sanoa silleen puolihuolimattomasti että olis kiva tehdä jotain tai et mentäskö leffaan tai jotain. Kokeile miten ukko reagoi.
Oma ukkoni on myös kapiainen, mutta vetää isän roolin esimerkillisesti ja rakkaudella vieläpä.
Aivan loistava aviomies. Älä yleistä, vaan jssap!
niinpä, en sit ole tärkeä. ja tietysti miehen mielestä toimin aina väärin,jos kommentoin,ilmaisen pahaa mieltäni mistään,vaikka olisi aihetta.maton alle vaan kaikki tyyliin.
lapsi on siis vasa 4 vuotias, ja 1 kpl tällä miehellä. mullA sitten vielä 3 teiniä avioliitosta,joka hajosi kauan sitten (nuoruudenliitto)(surullista) ja sitten tämä uusi mies(jonka kans ei naimisis,eikä ees samas kaupungissa enää...kun viettää aikansa töissä)
tarvisin keskusteluapua,mutta en jaksa etsiä,arki,lapset,työ vie ajan ihan kiitettävästi.ja sitten vielä murheet miehestä. enkä mitenkään haluais enää 3.miestä tähän lapsille kestettäväksi...huoh.se ei nimittäin ole helppoa lapsille,vaan ei tietty tämäkään ideaalia,katsella omituista parisuhdetta,jossa eipelisääntöjä miehellä., ja minä kärsin,liian usein.
yhtä sekavasti kuin kirjoituksesi, on ihan ymmärrettävää, ettei miehesi täytä toiveitasi.
Sitä paitsi, kaikki sotahullut armeijaäijät ovat tunteettomia sosiopaatteja.
Tuo väite kertoo ainoastaan sinusta itsestäsi. Ei tippaakaan jostain armeijaäijästä.
Ap:lle tiedoksi, että lupauksissa on kyse priorisoinnista. Ihminen tekee lupaamansa, kun kokee sen tärkeäksi. Kuulostaa siltä, että sinä et ole ko. henkilön prioriteettilistalla.
Sitä paitsi, kaikki sotahullut armeijaäijät ovat tunteettomia sosiopaatteja.
Ei tule mitään sanktioita.