G: Esa vai Aso ja miksi?
Aso on käynyt talossa läpi tosi paljon elämäänsä ja on oppinut siitä. Esa taas(vaikka onkin ihan ok mies) on ihan samanlainen, kuin alussa, ja ehdottomasti ääneni menevät Asolle:)
Kommentit (104)
Niinkun sinä tietäsit asiasta yhtään mitään, minulla on sen verran kokemusta noista ukoista. Ja olen koulutettu ihminen,olen siis käynyt kouluja ja omistan AMMATIN. Maahanmuuttajat maksaa veroja,vitun posket :D hahahahaha...
Ovat joutuneet tumman pojan höplästä vedättämäksi ja nyt kannat kaunaa kun se lemppasi sinut ja ei tajunnut kuinka ihana prinsessa sä olet.haha hah!
Ei tod ole mua lempattu yhtään minnekkään,ei se kyl nekeri ollu mut irakilainen,sinneppäin. Kaverina on ollut ja siinä kaveri"suhteen" aikana kerkesi nähdä sun toista erilaista juttua miten sikoja ovat.
Täällä missä minä asun,niin pari kuukautta sitten semmonen tummamies kävi paskalla Anttilan sovituskoppiin, sekö on normaalin ihmisen käytöstä?
t. kirjoittaja 64,70,77 (sama SUOMALAINEN ihminen)
tai ulkomaalaisten pettämisestä. Aso on petturi, ylimielinen, kaksinaamainen, sovinistisika, joka ei todellakaa ansaitse voittoa. Sillä taas ei ole mitään väliä mistä maasta hän on, mutta persoonana on niin ällöttävän laskelmoitu ja kuvottava, että suon voiton todellakin paljon mieluummin Esalle, Kätlinille tai Antille.
Aso on useasti myöntänyt pettäneensä.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a100932/yli+200+naista+kaatanut+bba…
"Aso on kertonut myös pettäneensä seurustelukumppaneitaan häpeämättömästi."
sanoi joku Ason kannattaja tuolla ylempänä.
Ristus! Taidat olla samaa sovinistista sakkia. Jos mies ei halua lapsia, houlehtikoon osaltaan, ettei niitä tule! Ei luulisi olevan vaikeaa. Tai vastatkoon seurauksista kuten aikuinen.
Aso on myöntänyt pettäneensä. Lisäksi hänen mielestä Samin ja Justiinan touhuihin syyllinen oli Justiina. Ja Justiina pilasi Kätlinin ja Samin välit. Erittäin sovinistinen näkemys.
Minusta voittaja voi olla maahanmuuttaja tai suomalainen, ihan sama. Ennemmin Kätlin kuin Aso, mutta kaikista mieluiten Esa.
naista Asolla on ollut. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa millainen hän muuten on. Hän on hyvin viihdyttävä, ihana persoona. Nuo naisjutut ovat pelkkää läppää, ei yhtään sen enempää.Jokainen vähänkään aikuinen tajuaa sen.
Aso sai talossa asukkailta huomattavasti vähemmän nimeämispisteitä kuin esim. Esa.
Minusta Esa on niin traumatisoitunut että en pidä häntä terveenä ihmisenä.
jonkun irakilaisen kanssa ja luulee sitten tuntevasna kaikki iranilaiset.. kuse housuihisi ja hypäää järveen!
En tunne itse ensimmäistäkään Irakista tai Iranista, mutta olen senverran aikuinen ja maailmaa nähnyt (17v. ulkomailla) että tiedän että joka maassa ja joka kansassa on ihmiset yksilöitä.
opettelisivat sitten kans puhumaan ihan sujuvasti Suomea jos kerta täällä tykkää asustella ja kuuluu Suomen BB:seen!!!!
56. Jos joku on saanut Suomen kansalaisuuden niin eikö se silloin ole suomalainen???
Kyllä sinä olet rasisti, anteeksi nyt vaan.
Heikko peruste äänestää jotain möllötintä vain sen vuoksi että on perussuomalainen.<a href="http://www.channel4.com/bigbrother/housemates/" alt="http://www.channel4.com/bigbrother/housemates/">http://www.channel4.com/bigbrother/housemates/</a>
Aso voi hyvin mennä ählämsähläm bb-taloon.
Mutta sen huomasin että Esan kannattajat ovat äärimmäisen ilkeitä ja juntteja kommenteista päätellen. Ehkä sen takia vois suoda mielummin Asolle kuin Esalle voiton?
Voin vain kuvitella sen suunnattoman tuskan ja kivun tunteen niillä kärpäsillä, joita Aso kidutti.
Aso kun saa rahat käteen niin tulee ylimielinen paskiainen tästä ihmisestä. Muutenki vaikuttaa jo sellaiselta niin varmasti nousee kusi hattuun ja miettii mielessään niitä hänen kannattajiaan nauraen..
Mutta sen huomasin että Esan kannattajat ovat äärimmäisen ilkeitä ja juntteja kommenteista päätellen. Ehkä sen takia vois suoda mielummin Asolle kuin Esalle voiton?
Sisivtymätöntä sakkki nämä Esan kannattajat
Aso kun saa rahat käteen niin tulee ylimielinen paskiainen tästä ihmisestä. Muutenki vaikuttaa jo sellaiselta niin varmasti nousee kusi hattuun ja miettii mielessään niitä hänen kannattajiaan nauraen..
Mä tuskin olen sitä todistamassa.
Aso ansaitsee voiton, koska se helvtin kiima-tuija oli kokoajan Ason kimpussa, vittuli, rääky ja haukku oooltetaim.
koska osaa kuunnella muita ja toimii olkapäänä heikoimmilleen. Vaikka taitaa Kätlin viedä koko potin...
jonkun irakilaisen kanssa ja luulee sitten tuntevasna kaikki iranilaiset.. kuse housuihisi ja hypäää järveen!
En tunne itse ensimmäistäkään Irakista tai Iranista, mutta olen senverran aikuinen ja maailmaa nähnyt (17v. ulkomailla) että tiedän että joka maassa ja joka kansassa on ihmiset yksilöitä.
Mut aikalailla kaikki tiijän/tunnen ketkä täällä asuu missä itsekkin. En kuse housuuni,wc on keksitty,tosin jotkut ei sitä tiedä vertaa siihen nekeriin joka Anttilassa kävi paskalla :D Ja tiedän mimmosia idiootteja ne irakilaiset,iranilaiset yms onpi. Hakevat vaan naisilta sitä yhtä asiaa ja jos ei saa niin sitten pitää pieksää,sairasta porukkaa.
pienet muruset, asolla ei ole mtn saumaa voittoon, joten turha vouhkata Asosta.
IL:n lukijat: Esa voittaa Big Brotherin!
Perjantai 27.11.2009 klo 14.08
Esa A sai yli puolet äänistä Iltalehden äänestyksessä.
Iltalehden lukijoista 54 prosenttia toivoo Esa A:n voittoa Big Brotherissa. Moni äänesti Esaa, koska hän on pitänyt kiinni periaatteistaan ja säilyttänyt hermonsa muiden sekoillessa.
Kätliniä äänesti 32.2 prosenttia ja Asoa 12.9 prosenttia lukijoista. Antti sai vaivaiset 0.9 prosenttia äänistä.
Ilta-Sanomat
Kuka voittaa BB-finaalin?
Tilanne tällä hetkellä:
Esa A 48%
Kätlin 33%
Aso 18%
Antti 2%
Äänestys avattu: 23.11.2009 klo 00:00
Ääniä tähän mennessä: 23 122
i] Mut aikalailla kaikki tiijän/tunnen ketkä täällä asuu missä itsekkin. En kuse housuuni,wc on keksitty,tosin jotkut ei sitä tiedä vertaa siihen nekeriin joka Anttilassa kävi paskalla :D Ja tiedän mimmosia idiootteja ne irakilaiset,iranilaiset yms onpi. Hakevat vaan naisilta sitä yhtä asiaa ja jos ei saa niin sitten pitää pieksää,sairasta porukkaa.
[/quote]
- hullu helvetti! nauroin maha kippurassa kun tätä luin.
poistu kaikki? Vai jääkö sinne joku loppuelämäkseen asumaan??