G: Esa vai Aso ja miksi?
Aso on käynyt talossa läpi tosi paljon elämäänsä ja on oppinut siitä. Esa taas(vaikka onkin ihan ok mies) on ihan samanlainen, kuin alussa, ja ehdottomasti ääneni menevät Asolle:)
Kommentit (104)
ei oikeasti ole mitään mahdollisuuksia gallupien ja vedonlyöntien perusteella, kisa käydään Kätlinin ja Esan välillä. Itse toivon että Esa voittaa, olisi kiva saada voittajaksi joku muukin kuin tuulella käyvä tyhjäpää.
arvasinhan minä.
johon kalikka kalahtaa.
Arvasinhan minä. :D
Tämän takia minun mielestä ei kuulu edes ottaa Suomen BB:hen mitään ulkomaalaisia.. ei ruotsalaisia, norjalaisia, venäläisiä, virolaisia eikä mitään muutakaan mistään muualtakaan.
Minusta väärin että joku ugalabugala vie voiton tällaisissa, joten Esa voittoon
KAIKKI osallistujat ovat SUOMEN kansalaisiamonestiko tuottajan tuokin pitää teille kertoa?
Älkää muuten äänestäkö jos ette seuraa koko ohjelmaa...
jotain karaokeiltaa tms. Mikä kuuluu soppariin.
Tulee sieltä että hmmmmm ja noooooh.
Menee sitten nurkkaan mököttään kun juhlakansa alkaa humaltumaan.
Menee sitten nurkkaan mököttään kun juhlakansa alkaa humaltumaan....
mieluummin niin ku katon sitä et Aso nyppii koko lähetyksen kulmiansa!
jotain karaokeiltaa tms. Mikä kuuluu soppariin. Tulee sieltä että hmmmmm ja noooooh. Menee sitten nurkkaan mököttään kun juhlakansa alkaa humaltumaan.
Tämän takia minun mielestä ei kuulu edes ottaa Suomen BB:hen mitään ulkomaalaisia.. ei ruotsalaisia, norjalaisia, venäläisiä, virolaisia eikä mitään muutakaan mistään muualtakaan. Minusta väärin että joku ugalabugala vie voiton tällaisissa, joten Esa voittoon
i]
kaikki eivät ole niin rajoittuneita kuin sinä.
Minusta sinne pitää laittaa maahanmuuttajia koska ainakin täällä PK-seudulla on paljon muualtakin tulleita kuin vaan jotain suomalaisia.
Koska täällä asuu myös muualta muuttaneita.
Britanniankin BB:n voitti kerran maahanmuuttaja.
esiintymään ja näyttäytymään erilaisissa promotilaisuuksissa.
Tästä on ollut kyllä mediassa.
Edellisten kausien BB-voittajatkin ovat Ason ja Kätlinin kannattajia.
ihmeen välilä tällä on?? Meinaat että ihmiset on niin tyhmiä etteivät itse osaa ajatella ketä äänestävät? Ja on kai tuo aika selvää että tyhjäpäät kannattaa tyhjäpäitä, harmittaahan se varmaan kun ei ymmärrä Esan puheesta kuin puolet...
Edellisten kausien BB-voittajatkin ovat Ason ja Kätlinin kannattajia.
Aso on ollut melkeen koko kauden Samin vietävissä. Ärsyttävää jäijäilyä, tai ehkä poikailua, josta meni maku 2 viikon jälkeen. Kun osa oli slummissa, Aso oli todella ylimielinen slummilaisia kohtaan. Lisäksi en pidä hänen sovinistisesta asenteestaan. Miehelle on ookoo vaikka yli 200 petikumppania, nainen on huora, mikäli niitä on yli viis. 24 vuotias, jonka äiti pesee pyykit? Haloo!
Esa on ajatteleva ja lämmin ihminen. Ajattelee muitakin. Onhan hän jäykkis, mutta mikäpä siinä, tavallinen suomalainen mies. Käyttäytynyt koko ohjelman ajan esimerkillisesti, arvostaa läheisiään ja tyttöystäväänsä. Suora, vaikka se toisia häiritseekin.
Mutta siis Esa.
Perttu, Sari, Sauli, Anniina, mitä yhteistä näillä kaikilla on? =DD Ei lanttu leikkaa...
Sen takia olisi aivan mahtavaa saada voittajaksi joku joka osaa sanoa muutankin kuin "JEE, BILEET".
Jee sihijuomaa!
Yöks. Erillinen voittaja olisi kiva.
olen itse asunut ulkomailla 17v. enkä ole edes 40v. vielä mutta rasisteja ei kyllä missään ole niin paljon kuin täällä Suomessa.
Siksi on hyvä että BB:ssä on maahanmuuttajia.
Aso ei ole tippaakaan sovinisti, se puhuu hyvin kauniisti exästään. Ei puhuisi jos olisi sovinisti.
pahempi, että nainen pettää miestä, kuin mies naista. Minusta se on aika sovinistista.
pahempi, että nainen pettää miestä, kuin mies naista. Minusta se on aika sovinistista.
arvasinhan minä.