G: Esa vai Aso ja miksi?
Aso on käynyt talossa läpi tosi paljon elämäänsä ja on oppinut siitä. Esa taas(vaikka onkin ihan ok mies) on ihan samanlainen, kuin alussa, ja ehdottomasti ääneni menevät Asolle:)
Kommentit (104)
http://www.bigbrother.fi/arkisto.shtml/uutiset_2009-10-23?981324
Pettämisasiaan en nyt löydä linkkiä, mutta näin hän on sanonut.
abortteja tehneet. Mutta eivät niistä kerro, ovat fiksumpia.
Jos lapsia ei halua ei kai niitä pakko ole tehdä? Onko sovinistin merkki se jos ei halua lapsia klun ei ole siihen valmis? Ehkäisy on loppu kuitenkin aina peleissä naisen vastuulla.
abortteja tehneet. Mutta eivät niistä kerro, ovat fiksumpia. Jos lapsia ei halua ei kai niitä pakko ole tehdä? Onko sovinistin merkki se jos ei halua lapsia jos ei ole siihen valmis? Ehkäisy on kuitenkin aina loppupeleissä naisen vastuulla.
olen itse asunut ulkomailla 17v. enkä ole edes 40v. vielä mutta rasisteja ei kyllä missään ole niin paljon kuin täällä Suomessa.
Siksi on hyvä että BB:ssä on maahanmuuttajia.
Aso ei ole tippaakaan sovinisti, se puhuu hyvin kauniisti exästään. Ei puhuisi jos olisi sovinisti.
olet hintti ja rakastat myös meikkaamista, kulmien nyppimistä tai olet nainen ja siksi tulisit paremmin Ason kanssa toimeen kun hän tekee "naisten" juttuja
Aso, koska viihtyisin hänen seurassaan paremmin.
minähän asun Suomessa... mua ei jotkut Venäjän raisistit kiinnosta.Siellä on asiat muutenkin huonommin kuin täällä.
jos sanon oman mielipiteeni, että Suomen BB:hen otettaisiin vain suomalaisia ihmisiä?
minä vihaan rasisteja olen itse asunut ulkomailla 17v. enkä ole edes 40v. vielä mutta rasisteja ei kyllä missään ole niin paljon kuin täällä Suomessa.
Siksi on hyvä että BB:ssä on maahanmuuttajia.
Aso ei ole tippaakaan sovinisti, se puhuu hyvin kauniisti exästään. Ei puhuisi jos olisi sovinisti.
kärsin masennuksesta, sosiaalisista peloista ja mieliala häiriöistä. Olen myös alkoholisti perheestä. Luulen että Esa jakaisi ymmärtää, näen hänessä paljon samaa kuin itsessänikin.
ja rajoittuneen. En tiedä missä korvessa sinä asunet, mutta ainakin täällä pk-seudulla on paljon maahanmuuttajia ja siksi heidän tulee mielestäni näkyä myös mediassa jotta maasta saadaan oikea kuva.
51. Juuri se tekee sinusta ennakkoluuloisen ja rajoittuneen. En tiedä missä korvessa sinä asunet, mutta ainakin täällä pk-seudulla on paljon maahanmuuttajia ja siksi heidän tulee mielestäni näkyä myös mediassa jotta maasta saadaan oikea kuva.
Lähinnä vaan ihmettelen. Tekisivät Euroopan BB:n tai Maailman BB:n ja ottasivat sit sinne ketä haluavat. Suomen BB minun mielestä tarkoitettu suomalaisille.
51. Juuri se tekee sinusta ennakkoluuloisen ja rajoittuneen. En tiedä missä korvessa sinä asunet, mutta ainakin täällä pk-seudulla on paljon maahanmuuttajia ja siksi heidän tulee mielestäni näkyä myös mediassa jotta maasta saadaan oikea kuva.
ja niiden BB:ssä on aina joku jostain muualta muuttanut.
on jaksanut koko ajan ottaa muut huomioon
empaattinen
Cathylle hyvää seuraa
keksi pelejä ja muuta ajanvietettä
paras slummiasukki
yms...
listaa voisi jatkaa loputtomiin
Asosta ei tuu muuta mieleen, kun että on ihan samanlaiden doku kun ne kaikki muutkin!
niin eikö se silloin ole suomalainen???
Kyllä sinä olet rasisti, anteeksi nyt vaan.
Heikko peruste äänestää jotain möllötintä vain sen vuoksi että on perussuomalainen.
http://www.channel4.com/bigbrother/housemates/
ja jonkun pitäisi poistua niin se olisi Esa.
ja jonkun pitäisi poistua niin se olisi Esa.
ei ollut, vaan hän piti nimenomanaan Asosta.
Jos ei Asosta tule mitään mieleen niin sitten on varmaan koko BB jäänyt katsomatta.
mitä hiivatin väliä sillä on kuka Cathyn suosikki oli?? Nämä perustelut on koko ajan kummallisempia. Etkö sä kykene muodostamaan omia mielipiteitäsi?
ei ollut, vaan hän piti nimenomanaan Asosta. Jos ei Asosta tule mitään mieleen niin sitten on varmaan koko BB jäänyt katsomatta.
ja vain siksi koska se on suomalainen, Aso on jostain prkl ähl...maasta Iranista. :)
abortinkin 2 kertaa.