G: Esa vai Aso ja miksi?
Aso on käynyt talossa läpi tosi paljon elämäänsä ja on oppinut siitä. Esa taas(vaikka onkin ihan ok mies) on ihan samanlainen, kuin alussa, ja ehdottomasti ääneni menevät Asolle:)
Kommentit (104)
Mun mielestä Aso on hauska, Esa ei ole.
siellä ei puhuta arabiaa. Sana ähläm on arabiaa, Iranissa puhutaan persiaa tai Ason tapauksessa kai hän puhuu kurdin kieltä.
Joten vajausta sulla yleistieodossa, mutta kai sen tiedätkin jo.
Siis Aso on niin ällö! Sehän on siellä kertonut naineensa ainakin 200 naista ja Ason mielestä nainen on heti huora, helppo, ällöttävä miehen nielijä jos naisella on ollut yli viisi naista. Siis niin kuvottava jätkä! Itse saaa panna kaikkea liikkuvaa, mutta nainen on heti huono nainen jos on yli viisi miestä. Yäk mikä äijä!
Se 200 naista oli pelkkää läppää.Minusta Aso ei ole koskaan käyttänyt sanaa "huora" talossa.
Onko sanonut että haluaa panna kaikkia liikkuvaa?
Nimitys ählämi tulee arabian ahlan-sanasta.
siellä ei puhuta arabiaa. Sana ähläm on arabiaa, Iranissa puhutaan persiaa tai Ason tapauksessa kai hän puhuu kurdin kieltä.
Sama paska eri paketissa. Ulkomaalainen on silti ja se riittää minulle perusteluksi, kaikille vaan menolippu sinne mistä ovat tulleetkin. Tänne tulevat elämään MEIDÄN SUOMALAISTEN rahoilla (vero) ja kaikki valmiina yms ja sitten viel tarjotaan jostain ohjelmasta 50 000e, juupajuu.
En ymmärrä tuollaista yliedustusta mikä BB:ssä on.
Lähinnä vaan ihmettelen. Tekisivät Euroopan BB:n tai Maailman BB:n ja ottasivat sit sinne ketä haluavat. Suomen BB minun mielestä tarkoitettu suomalaisille.
51. Juuri se tekee sinusta ennakkoluuloisen ja rajoittuneen. En tiedä missä korvessa sinä asunet, mutta ainakin täällä pk-seudulla on paljon maahanmuuttajia ja siksi heidän tulee mielestäni näkyä myös mediassa jotta maasta saadaan oikea kuva.
siellä ei puhuta arabiaa. Sana ähläm on arabiaa, Iranissa puhutaan persiaa tai Ason tapauksessa kai hän puhuu kurdin kieltä. Joten vajausta sulla yleistieodossa, mutta kai sen tiedätkin jo.
Sama paska eri paketissa. Ulkomaalainen on silti ja se riittää minulle perusteluksi, kaikille vaan menolippu sinne mistä ovat tulleetkin. Tänne tulevat elämään MEIDÄN SUOMALAISTEN rahoilla (vero) ja kaikki valmiina yms ja sitten viel tarjotaan jostain ohjelmasta 50 000e, juupajuu.
yrität siinä puolustella kun yleistietosi on noin vajaata ja olet mukamas veronmaksaja, kouluttamaton loiseläjä sinä olet.
Moni maahanmuuttaja maksaa sinunkin tukien nostelut.
eikö kukaan muista kun se repi kärpäsiltä siipiä talossa ja jätti ne kitumaan? Minusta todella lapsellista ja ällöttävää käytöstä jo lapseltakin, mutta varsinkin aikuiselta "mieheltä". Jos asu kulmakarvan-nyppijää voi edes mieheksi kutsua.
Siinä tämä teidän ihana Aso:
"Aikaisemmin Minna on kertonut harrastaneensa "hommia" reippaasti yli 60 miehen kanssa, kun jo talosta tippuneella Jelenalla luku oli noin 50. Nyt turkulainen Aso pistää paremmaksi!
- Joka viikonloppu mä olin kuin mieshuora. Vuos sitten mä laskin, mulla oli 200, mies nauroi petikumppaniensa määrää."
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a100932/yli+200+naista+kaatanut+bba…
Täällä laajempi juttu:
http://www.bigbrother.fi/arkisto.shtml/uutiset_2009-09-18?956912
Tollanen idiootti ei ansaitse voittoa! Panee, pettää ja ei huolehdi edes ehkäisystä kun on tyttöystäväkin pamahtanut kahdesti raskaaksi ja tehty abortti molemmilla kerroilla. YÄK!
siellä ei puhuta arabiaa. Sana ähläm on arabiaa, Iranissa puhutaan persiaa tai Ason tapauksessa kai hän puhuu kurdin kieltä. Joten vajausta sulla yleistieodossa, mutta kai sen tiedätkin jo.
yrität siinä puolustella kun yleistietosi on noin vajaata ja olet mukamas veronmaksaja, kouluttamaton loiseläjä sinä olet.
Moni maahanmuuttaja maksaa sinunkin tukien nostelut.
Niinkun sinä tietäsit asiasta yhtään mitään, minulla on sen verran kokemusta noista ukoista. Ja olen koulutettu ihminen,olen siis käynyt kouluja ja omistan AMMATIN. Maahanmuuttajat maksaa veroja,vitun posket :D hahahahaha...
ja tarkoitushan on että taloon otetaan erilaisista taustoista tulevia ihmisiä. Tuotanto haluaa katsojia ja tällä tavalla se niitä saa.
Voi kun ensi vuonna saataisiin joku romanikin taloon!
"Suomalaiset ovat värittömiä" on erittäin rasistinen!
Somalialaiset ovat raiskaajia, saan kai minäkin sitten noin todeta kun kerta koko kansakunnan saa yleistää ties miksi.
[/quote]
Niinkun sinä tietäsit asiasta yhtään mitään, minulla on sen verran kokemusta noista ukoista. Ja olen koulutettu ihminen,olen siis käynyt kouluja ja omistan AMMATIN. Maahanmuuttajat maksaa veroja,vitun posket :D hahahahaha...
[/quote]
Ovat joutuneet tumman pojan höplästä vedättämäksi ja nyt kannat kaunaa kun se lemppasi sinut ja ei tajunnut kuinka ihana prinsessa sä olet.haha hah!
persoonat oli ihan suomalaisia, Terttu, Nino ja Minna nyt vaikka esimerkiksi.
<a href="http://www.bigbrother.fi/arkisto.shtml/uutiset_2009-09-17?955821" alt="http://www.bigbrother.fi/arkisto.shtml/uutiset_2009-09-17?955821">http://www.bigbrother.fi/arkisto.shtml/uutiset_2009-09-17?955821</a>
siis oliko se pettämistä? Ason mielestä oli, mutta ei mun mielestä jos vain halailee jotain toista.
Pettää ne suomalaisetkin..
Eikä mikään eläinten kiduttaja-Aso!
ääk! kauhea sen uskontonsa ja riidanhakuisuutensa kanssa.
Siis Aso on niin ällö! Sehän on siellä kertonut naineensa ainakin 200 naista ja Ason mielestä nainen on heti huora, helppo, ällöttävä miehen nielijä jos naisella on ollut yli viisi naista. Siis niin kuvottava jätkä!
Itse saaa panna kaikkea liikkuvaa, mutta nainen on heti huono nainen jos on yli viisi miestä. Yäk mikä äijä!