Hyviä vinkkejä mitkä olisi hyviä/terveellisiä herkkuja?
Mulla on aina vaikeeta tää iltapäivä kun olen syönyt ja saanut lapset päikkäreille niin olisi ikäänkuin pakko saada jotain hyvää :( .
Mutta mitä? Mitä te hoikat ja terveellisesti syövät syötte?
Kommentit (6)
Mutta yleensä pala tai kaksi riittää.
Välipalaksi tai iltaherkuksi syön usein maustamatonta rasvatonta jugurttia ja ananasmurskaa. En siksi, että se on kevyttä ja terveellistä, vaan siksi, että se on raikasta ja hyvää.
kun vetäiset 200g suklaata ei taatusti tee vähään aikaan mieli syödä mitään muuta :)
Eikä 200g voi lihottaa!
(mangoa, verigreippiä ...) tai tekisi itsellesi salaattia (eri salaattilaatuja tai tomaattia ja ihan vähän punasipulia ... loputtomiin mahdollisuuksia) ja paahtaisi palaa hyvää leipää sen kanssa? Leivän päälle vähän oliiviöljyä ja hyvää suolaa, tai ihan vaan voita/ oivariinia. Kuppi teetä.
(Turkkilaista) Jugurttia, vähän hunajaa ja murskattuja pecan-pähkinöitä?
Jos on pakko olla karkkityyppistä, niin pari palaa oikein tummaa suklaata (esim appelsiinilla maustettua) ja kuppi kahvia?
Terveellistä, proteiinipitoista ja hyvää.
Kuinka pitkä ateriaväli sulla on aamiaisesta lounaaseen? Syötkö aamiaisella proteiinia? Mun iltapäivän mieliteot tyssäs siihen, että tajusin olevani jo lounaalla niin nälkäinen, etten tule täysin kylläiseksi ja tyydytetyksi pelkällä lounaalla. Nyt syön aamupalan vasta juuri ennen kuin lähdetään uloileen, joten ateriaväli ei ole pitkä, ja lounaan jälkeen olen kylläinen. Jos haluan vielä jotain, keitän kahvit ja syön kahvin kanssa sokeritonta kevytjogurttia tai pienen korpun.
Äsken esimerkiksi suklaata. Mutta vain pienen määrän, tyyliin pari palaa päivässä.