Olenko jo liian vanha baariin 31v???
Tuntuu että kaikissa paikoissa on pelkästään parikymppisiä..missä ne kolmekymppiset käy yöelämässä stadissa??
Kommentit (8)
Parempi nyt vaan kuule varata joku s-etukorttiristeily tai mennä bingoon.
mutta silloin kun käyn niin kolmekymppisten työkavereiden kanssa se on tosiaan yleensä Kalle tai Teatteri. Yleensä tulee käytyä käytyä viikolla (torstaisin), joten en osaa sanoa millaista on viikonloppuisin. Enkä kyllä suoraan sanottuna tiedä millaista noissa paikoissa olisi pienemmällä tai ihan naisporukalla, yleensä tosiaan ollaan liikkeellä isolla porukalla, jossa kumpaakin sukupuolta.
nro 2
jopa äitini käy silloin tällöin! Ikää 52v
Parempi nyt vaan kuule varata joku s-etukorttiristeily tai mennä bingoon.
Mutta ehkä tunnet itsesi vanhaksi kun tuollaista kysyt.Sille on kyllä tehtävä jotain. Asenteesi on nyt kyllä erikoinen. Kuinka voit ajatella olevasi liian vanha??
Itse en käy baareissa ku en tykkää. En viihdy siellä yksinkertaisesti. Mieluummin istun ystävien luona ja tissuttelen siellä hyvässä seurassa. Yökerhoissa on aina niin kova meteli ettei voi keskustella. Ja tanssimisesta en niin tykkää...mutta jos menisin jonnekin niin kai Kalleen..en tosin tunne noita mestoja enää.
t. nuori 36 vee
Itse olen 28 v mies ja en ole tuntenut itseäni enää baari ikäiseksi ainakaan 5 vuoteen(?!). Ennemmin kavereiden kanssa istutaan iltaa tissutellen ja vaikka hyvää elokuvaa katsoen, ja jos baariin mentäisiin niin vain jos juomat loppuisi. Tämäkin on yksilö kysymys. Ei jää mistään paitsi jos jättää baarin väliin, lompakkokin kiittää.
Mites Kalle tai Teatteri? Ei kannata mennä liian trendipaikkoihin, niissä on tosiaan vain nuorempia. Tai jos haluat tuntea itsesi nuoreksi, mene Königiin tai Rymy-Eetuun.