Ei tää VOI mennä näin!
Mies kuorsaa sängyssä ja mä istun pimeässä olkkarissa imettämässä vauvaa. Yritin olla hiljaa ja huomaavainen, kun meillä ISI on vähän väsynyt. Odotan että vauva lopettaa ja pääsen suihkuun, olin kuitenkin jumpassa tänään. Lisää laatuaikaa itselle :-|
Mä en jaksa. Vauvan kanssa on ihanaa ja hauskaa, mutta tuo stanan ruttuturpa tulee valittamaan, kuinka hän on väsynyt ja hän tarvitsee omaa aikaa. Eihän sillä kotona juuri muuta olekaan!!! Mä pääsen jumppaan kerran viikossa (muuta en jaksa), mut suihkuun päästäminen onkin jo toinen juttu...
Mä herään öisin, nousen vkonloppuaamuisin, hoidan kele kaiken. Mut Hän on niin väsy :( voi voi.
Samalla vinkuu kuinka hän on ihan ulkopuolinen lapsen hoidosta jne. Mut sitten ei kuitenkaan ota sitä vastuuta...
Mä en jaksa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Isänkö sitä lasta nyt sitten pitäisi imettää vai mikä tässä on argumentti?
No tuskin se äitikään 12-vuotiasta imettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tämä kyseinen vauva päättää kolmannen luokan koulussa viime viikonloppuna, että eiköhän ap:n ongelma ole jo ratkennut.
12-vuotias, eikö silloin olla jo viidennellä tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tämä kyseinen vauva päättää kolmannen luokan koulussa viime viikonloppuna, että eiköhän ap:n ongelma ole jo ratkennut.
Toivon syvästi että 12-vuotias on läpäissyt kolmannen luokan jo vuosia sitten.
Mitenkähän heillä nyt sitten on mennyt? Saatiinko asiat selviksi vai tuliko ero? Miten mahtaa lapsella nyt koulussakin mennä ja perheenä yleensä?
Olisi kyllä hauska kuulla mitä tässä välissä on tapahtunut? Ehkä ero.
Miksi suostutte tommoseen?!?! Laittkaa ukot ottamaan vastuu! Tottakai ne velttoilee jos on mahis,alusta asti tehtävä selväksi että homma hoidetaan tasapuolisesti.