Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistutko Joulupuu-keräykseen?

Vierailija
26.11.2009 |

Minusta yksi parhaimmista keräyksistä, aivan varmasti osallistun.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohdasta ja paikasta jne.?

Vierailija
2/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena vuonna olen jo osallistunut. Laitan aina useamman paketin, joihin kokoan vähän kaikenlaista (leluja, kirjoja ja vaatteita, sekä isommille esim. meikkejä ja vaatteita).

Minkä ikäiset tytöt tykkää niistä petshop-jutuista? 5-6 v? On sellainen pienehkö pakkaus, jossa 3 tai 4 eläintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorkauppakamarin (muistaakseni) sivuilla oli keräyspaikat ja ajat.

Vierailija
4/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mene oman kunnan nuorkauppakamarin sivuille katsomaan.

Tampereella keräillään 12.-13.12 viikonloppuna Koskikeskuksessa ja muistaakseni tänä vuonna myös Keskustorilla.

3

Vierailija
5/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna meni ohi :-(

Vierailija
6/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kolmas vuosi, kun osallistumme Joulupuu-keräykseen. Lapset ovat saaneet valita lahjan oman ikäiselle samaa sukupuolta olevalle lapselle, ja me vanhemmat olemme ostaneet myös omat paketit.

Minusta tuo on ihana keräys, rakastan lahjojen antamista! Ja haluan opettaa lapsille, että on kiva antaa myös muille eikä aina vain saada ja haluta itse. Lapset ovatkin aina valinneet omat lahjansa Joulupuu-keräykseen huolella, miettineet mistä itse todella pitäisivät. :)

Vierailija
7/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotipaikkakunnalla ei ole..

Vierailija
8/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen vuosi sitten, kun elin rankkaa elämäntilannetta ja pyysin kunnalta perhetyöntekijän (joka pitäisi seuraa yksivuotiaalle, että saisin pakattua uudestaan, kun uusi kotimme osoittautui hometaloksi.. mitään tukiverkkoa tai lastenhoitoapua kun ei ollut). NO, jouluna hän toi minulle sitten kupongin, jolla voisin käydä lunastamassa joulupuukeräyksestä saadun paketin lapselleni. Olin tosi hämmentynyt, ja sanoinkin että kiitos vaan, mutta kun ei meillä materiasta ole mitään puutetta ja lapsi saa lahjoja varmaan liikaakin isovanhemmilta ja muilta.. kun meillä se puute oli nimenomaan avusta, ei rahasta! Perhetyöntekijä siinä sit vaan naureskeli että hae nyt ihmeessä kuitenki, on ollu tosi hyviä lahjoja aina ja voithan antaa eteenpäin jos et tykkää...

Ilmeisesti meidän kunnassa jokainen sossun kirjoissa oleva lapsiperhe sai niitä paketteja. Varmaan meni osa oikeaankin tarpeeseen, mutta meillä paketti olisi tasan hukkunut muun krääsän sekaan. Itsekin pidin aiemmin keräystä tosi hyvänä, mutta jotenkin ton jälkeen... ei, laitan ne rahnat ennemmin vaikka joulupataan :(

Vierailija
9/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion osallistua tänäkin vuonna. Laitan yleensä omien lasten ikäisille paketit. Tytölle lahja onkin jo hankittuna, petshoppia lähtee täältäkin.

Kysyjälle: Littlest Petshopit menee 4-7-vuotiaille hyvinkin.

Vierailija
10/10 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan vastaavan ikäisille lapsille lahjat kuin omani ovat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi