Mitä ajattelet naisesta, jolla on Visa Electron ja Prepaid?
Kommentit (28)
Tilillä on aina rahaa ja suunnilleen tiedän aina paljon siellä on. Prepaidi on ihan kätevä ja tulee halvemmaksi kuin liittymä. Mulla oli vuosia liittymä ja se oli mielestäni paljon kalliimpi kuin prepaidi.
Luultavasti ottaisin luottokortin, jos miehellä ei sitä olisi.
mulla on visa electron siksi, että tilillä on aina tarpeex rahaa enkä tarvii muuta korttia. molemmat hyviä keinoja välttää "velkaantumista" ja hillitä omaa rahankäyttöä.
myöskään pysty ostamaan yli tilin saldon. Kone ilmoittaa, että katetta ei ole jos sitä ei ole.
Mutta Visa Electron? Mitä se nyt kertoo? Useilla ihmisillä on useita pankkikortteja - itsellänikin on sekä yhdistelmä-Visa-kortti (debit / credit) että Visa Electron. Tämä johtuu siitä, että minulla on kolme eri pankkitiliä.
Mutta jos nyt jotain ajattelisin, niin ehkä että on kovin pienituloinen, ehkä opiskelija.
Ihan kiva tyyppi, ulkonäkö ok, ihana perhe ja nätti koti, luottotiedot kunnossa.
Mulle pankki anto kyseisen kortin ilman että sitä edes pyysin.
Prepaidin ostin ärrältä kun hävitin puhelimen ja oli pyhäpäivä. Soitin Saunalahdelle että laittaa liittymän kiinni ja tilasin uuden kortin. Joku piti saada tilalle samantien ja kävin ostamassa prepaidin. Muutama päivä sitä tuli käytettyä ja nyt se on tuolla lipaston laatikossa varalla, jos sattuu käymään taas ikävästi.
mutta minä soitan hänelle. Ei tarvi kuulemma kännykkää.
Kohta ei ole enään pankkikortteja, jäävät varmasti pois ajan kanssa.
mulla on visa electron siksi, että tilillä on aina tarpeex rahaa enkä tarvii muuta korttia. molemmat hyviä keinoja välttää "velkaantumista" ja hillitä omaa rahankäyttöä.
myöskään pysty ostamaan yli tilin saldon. Kone ilmoittaa, että katetta ei ole jos sitä ei ole.
debit-kortti, ja sillä olen onnistunut monta kertaa ylittämään tilini. Maksut menevät tililtä järjestään 2-3 päivää myöhemmin.
ei sen omistaminen mikään köyhyyden merkki ole. Musta luottokortti on köyhyyden merkki. Ei siis ole varaa maksaa käteisellä. Itse kammoan kortteja.
terv. nim. 23000 euroa säästössä ja melkein velaton asunto ja velaton mökki.
Prepaidista varmaan ajattelisin että luottotiedot menneet.