Tämä ketju on tarkoitettu kielellisesti lahjakkaille. Antakaa näytteitä.
Kommentit (25)
Tiesinhän minä, kuinka paljon sinä minua rakastit. Silti se kipristävä, viiltävä ja onnellisen pulputtava tunne vatsanpohjassa yllätti. Mikä ihmeellinen voima sanoilla onkaan! Kuinka kaksi sanaa, kahdeksan tavua ja kuusi morfeemia voikaan mullistaa maailmani...
Jatkanko vielä?
Tiesinhän minä, kuinka paljon sinä minua rakastit. Silti se kipristävä, viiltävä ja onnellisen pulputtava tunne vatsanpohjassa yllätti. Mikä ihmeellinen voima sanoilla onkaan! Kuinka kaksi sanaa, kahdeksan tavua ja kuusi morfeemia voikaan mullistaa maailmani...
Jatkanko vielä?
Olen siis palstamme standardeilla lahjakas. Kaikkialla muualla kyseisellä ominaisuudella varustetut ihmiset ovat vain peruskoulun käyneitä.
niiku mitä vittuu nä tälläset alotukset oikee o? HÄ? ONKS TÄÄ jotai piilovittuiluu vai mitä hä?
joku o vetäny herneet snorkkelii ku huomauttelin puolpilkust vai?
t; punkkari äiti!
morfeemit, kuten myös infiksit ja sirkumfiksit, ovat tuttuja. Nyt ei vaan jaksaisi.
t. kielellisesti lahjakas
P.S. Haluatteko lisääkin päämäärätöntä jorinaa?
föneemi sit siihen että onks täällä kielellisesti lahjakkaita vai oonks se vaa minä. mörfeemi siihen että joo.
morfeemit, kuten myös infiksit ja sirkumfiksit, ovat tuttuja. Nyt ei vaan jaksaisi.
Mä oon tosi lahjakas kieli oppi asioissa. Osaan seuraavat sanat: fleeze, gollece, sydämmen jne
Ompa vaikeeta!
Paitsi kun Innon Marko sanoo sen ni ei paljoo laryngaaliklusiilit rokkaa. Miks muuten nappailet mun juttuja? Laiska oot.
Sanassa perserreikä on kaksoisdiftonki, vai onko siinä laryngaaliklusiili. Kaksoisgeminaatta?
todella ton kieliopilla knollai eiku knoppailun kielellisexi lahjakkudeski?
Elä jaks.
Heitänkö tähän jonkun runonpätkän vai kielioppikikkailua vai mitä saisi olla?