Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelasta työntekijä auttamaan hakemuksien tekemisessä?

Vierailija
22.12.2023 |

Minulla on sellainen joskus ollut, joka soitteli ja kenen kanssa käytiin läpi kela-asiat. En muista miksikä tätä työntekijää sanotiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon soitellut kelaan ja sanonut että voin tulla tekee niitä hakemuksia koska ette siellä osaa. Nyttenkin kuukauden ollut minun hakemus käsittelyssä.

Vierailija
2/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisille voi sosiaalitoimi hakea oman kelatyöntekijän, johon voi olla yhteydessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaisille voi sosiaalitoimi hakea oman kelatyöntekijän, johon voi olla yhteydessä. 

Pitääkö olla heikkolahjainen? Entä jos on uupunut, masentunut tai keskittymishäiriöinen? 

Entinen Kelan kyykyttämä.
4/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa Kelassa neuvoa, kun joku saattaisi saada sen perusteella rahaa elämiseen. Pyydä apua seurakunnasta tms.

Vierailija
5/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Ei ne saa Kelassa neuvoa, kun joku saattaisi saada sen perusteella rahaa elämiseen. Pyydä apua seurakunnasta tms.

Ilmeisesti olen sitten jotain niin spesiaalia, että minulle kyllä opastivat hakemaan kaikkea. No, en nyt kuitenkaan kaikkea mahdollista hakenut, kun ei varsinaisesti ollut tarvetta.

Vierailija
6/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen sosiaalityöntekijä voi auttaa hakemuksen teossa. Itsekin kävin hänen vastaanotolla ja yhdessä täytettiin kuntoutustukihakemus. 

Vierailija
7/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksen sosiaalityöntekijä voi auttaa hakemuksen teossa. Itsekin kävin hänen vastaanotolla ja yhdessä täytettiin kuntoutustukihakemus. 

Miksi jotain tukihakemuksia autetaan tekemään, eikä työhakemuksia, ihme hommaa?

Vierailija
8/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Saa. Mulle soittaa kelan työntekijä aivovamman takia.

Vierailija
9/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotain tukihakemuksia autetaan tekemään, eikä työhakemuksia, ihme hommaa?

😂 Kelassa autetaan tukihakemuksien teossa ja TE-palveluissa työhakemusten teossa. 😎👍

Vierailija
10/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä Kelasta mahdollisuutta omaan yhteyshenkilöön :) Asiasta on koottu tietoa Kelan yhteistyökumppaneiden sivuille: https://www.kela.fi/yhteistyokumppanit-asiakaspalvelu-erityispalvelut

Vierailija
11/11 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan hommata edunvalvoja jos ei itse osaa hakemuksia tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän