Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yleisesti ottaen usko horoskooppeihin

Vierailija
25.11.2009 |

tai muuhun vastaavaan, mutta liekö sattumaa, että hyvin usein ihmiset joiden kanssa en oikein tule toimeen paljastuvat skorpioneiksi. Itsekkin olen siis skorppari.

Tuli vaan mieleeni, kun tänäänkin paljastui yksi henkilö joka aiheuttaa minussa ärsytystä, skorppariksi.

Sellainen selittämätön tunne; joku vaan ihmisessä nyppii ja meinaa koko ajan ajautua konflikteihin. Enkä muutoin koe olevani erityisen konfliktiherkkä persoona :D

Näin ihan puolitosissaan; onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen ja tulen tosi hyvin toimeen skorpionien kanssa (ystäväni ja kaksi lastani).

Hyvänä puolena heissä koen sen, että sanovat suoraan vaikeatkin asiat ja ilmoittavat omat rajansa. Tiedän, että mistäpäin milloinkin tulee ja heidän kanssaan ei ole niin epäselviä tilanteitakaan.

Vierailija
2/3 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja on minusta aivan erityisen ärsyttävä - ihan olemukseltaankin - hän on poikkeuksetta oinas. Naisissa tämä ei päde.

Itse olen vaaka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule mieleeni ketään kaksosia ihan lähipiirissäni eli ainakaan niin hyvin en tule juttuun, että ystävystyisin. Sen sijaan suurin osa ystävistäni (ja mieheni) ovat joko leijonia tai oinaita. ap