Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiväkotiasiaa

Vierailija
25.11.2009 |

Tuoreena äitinä oon aivan pihalla... Sain juuri puhelun että lapseni sai paikan Tikkurilan päiväkodista, asutaan siis aivan eri suunnalla, vantaalla kuitenkin. Mistä saisin tietoa yksityisistä päiväkodeista tai perhepäivähoitajista. Ja onko nämä vaihtoehdot sitten paljon kalliimpia. Jotenkin tuntuu että toi Tikkurila ei oo paras vaihtoehto, jo matkankin takia. Työmatkani kestäisi noin tunnin jos veisin lapsen joka aamu tarhaan... huh huh, nyt jo ahdistaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivähoidon aloittaa elokuussa, saa helpommin toiveiden mukaisen paikan, vuodenvaihteessakin on helpompaa.

Yksityinen hoito ei maksa juuri enempää, mutta hyviin on jonotuslistat.

Yksityiset päiväkodit löytyvät ainakin Helsingissä kaupungin sivuilta, perhepäivähoitajista saa parhaiten selon menemällä paikalliseen leikkipuistoon...

Vierailija
2/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi todella olla ihan eri puolella kuntaa, kuin missä itse asuu.

Ja vaikka lähipäiväkodissa lapseni onkin, kestää oma työmatkani silti tunnin Helsingin sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on yksityinen. Katsoessani näkyi että on ainakin yksi paikka vapaana yli 3v. ryhmässä. Siellä on myös alle 3v. Sivuilla kerrotaan tosi tarkkaan mitä saat tukea ja mitä Sinulle jää maksettavaksi.

Osoite on Neilikkatie 8

Montsa on Kannatusyhdistyksen ylläpitämä, ts. Sinä olet osaltasi päättämässä ja vastaamassa toiminnasta muiden vanhempien kanssa. Vantaalla on myös muita Montessori-päiväkoteja. Suosittelen kokemuksella.

Vierailija
4/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pääkaupunkiseudulta kotoisin. Asutaan tällä hetkellä kartanonkoskella. Osaako kukaan auttaa, onko tällä alueella noita yksityisiä päiväkoteja ollenkaan... Ja olisiko perhepäivähoito hyvä vaihtoehto... Ja mistäköhän niistä voisi tiedustella. Sory tyhmyyteni, ei oo aikasemmin tarvinnu tälläsiä miettiä :) Ihanaa että on joku tällänen foorumi, josta voi apua kysellä...

Vierailija
5/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta - päivähoito, josta pääset katsomaan myös yksityisen päivähoidon, päiväkodit.

Vierailija
6/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lapsi on jo muutenkin menossa ja jonka ap kokee vaikeaksi.

Tsemppiä ap, toivottavasti saatte paikan lähempää, jossain vaiheessa.

Minä asun myös Kartanonkoskella. Saatiin lapsi lähelle hoitoon. Mutta silti, ne minun työmatkat on n. tunnin per suunta.

Vierailija
7/7 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avata suunsa leikkipuistossa. Siellä tiedetään kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi