Aviomieheni oli sitten käynyt vetäseen 19v tyttöä ;-(
Kommentit (36)
"19-vuotiasta" vaan "Toista naista" tms.
AP: ratkaise dilemma. Minkä ikäinen miehesi on?
Että mies on automaattisesti monia vuosi vanhempi kuin tämä 19 vuotias. Ihan hyvin se voi olla vaikka 21 vuotias.
Kumpikin oli noin kolmekymppisiä ja pieniä lapsia. Toinen oli työkaveri (oli kesätyössä samassa paikassa) ja olin pikkuisen ihastunut. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta itse kyllästyin yhden kerran jälkeen. Toinen taas oli tuttu, mutta iski mut baarista juottamalla tolkuttomaan humalaan. Muistan, kun kantoi pöytään drinksua drinksun perään ja kaikki on ihan sumussa jälkikäteen. En syytä hyväksikäytöstä, mutta yöks oli koko juttu. Vieläkin tekee pahaa, jos ajattelee ja tapahtumasta on 17 vuotta... Onneksi muutin pian tuon jälkeen muualle asumaan, niin ei ole tarvinnut nähdä.
sitä enää ole. Hymiöllä oli vain pettymystä ja ironiaa ilmaiseva merkitys. Kyllä, kyseessä siis perheenisä, jolla ikää mittarissa 36v. Nimenomaan se tytön nuori ikä harmistuttaa, sinkku, menevä ja flirtti tyttö kyseessä. En olisi uskonut miehestäni, että menee kuin pässi narussa ja keppi tanassa. t:Ap
T: se, joka tulkitsi tekstin sävystä pariskunnan olevan tyttöä vanhempi.
Ainakin minulle oli.
Siinä tuli (ukkomiehillekin) jaettua muutakin kuin lehtiä.
Siinä vauhdissa meni kaverit, naapurit, työkaverit, pomokin...
Ei ollut todellakaan mikään ongelma löytää "päiväkahvi"seuraa, vaikken mikään missi olekaan.
Huhhuh 8-/
Itse en kyllä voisi enää luottaa enkä kunnioittaa miestäni jos menisi muhinoimaan jonkun lähes teini-ikäisen kanssa.
mutta ei ne mitään vakavia olleet. Yksi vaimo antoi kyllä kenkää takiani. Ihan turhaan.
ja kyllä on perheenisät niitä mielellään antamassa! Itse nuorena (16-20) olin kolmen isän kanssa joista kahta tapailin pidempään. Paska juttu sinun kannaltasi, minä jättäisin miehen.
Ei noin nuorelle tule edes mieleen kysyä onko satunnaisella seuralla perhettä. Ei meidän nuorelle ainakaan tulisi. Itsekeskeisyys on siinä kohtaa todella suurta. Ja miehen jättäminen tuollaisen takia olisi kyllä toodella turhaa ylireagointia.
Minä olen 19-vuotias, mutta minä olen kyllä naimisissa ja meillä on yhdessä suunniteltu vauva :)
Tosin kaverini sitten ovatkin tuollaisia :D
Ei noin nuorelle tule edes mieleen kysyä onko satunnaisella seuralla perhettä. Ei meidän nuorelle ainakaan tulisi. Itsekeskeisyys on siinä kohtaa todella suurta. Ja miehen jättäminen tuollaisen takia olisi kyllä toodella turhaa ylireagointia.
Niinkö? En minä ainakaan tahtoisi olla loppuelämääni sidottuna mulkulla ajattelevaan idioottiin...
Sillä oli tosi pieni pili ja oli testannut myös miehen peräreikää.
Ehdottomasti, välittömästi, varmasti ja heti.
Minä olen 19-vuotias, mutta minä olen kyllä naimisissa ja meillä on yhdessä suunniteltu vauva :)
Tosin kaverini sitten ovatkin tuollaisia :D
Sama juttu täällä.
Aivot ja arvot voi olla nuorella ja kokemattomallakin.
Ennemminkin ikä tuo itsekyyttä, nyt ajttelisin tilaisuuden tullen enmmän itseäni ja "oikeuttani" hakea nautintoa ja onnea. Parempi jos muut ei kärsi, mutta ei niin kuolemanvakavaa kun nuorena.
yhden 41-vuotiaan perheenisän kanssa. Olihan se hauskaa aikansa.