Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni oli sitten käynyt vetäseen 19v tyttöä ;-(

Vierailija
25.11.2009 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana vaimona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä on perheenisät niitä mielellään antamassa!

Itse nuorena (16-20) olin kolmen isän kanssa joista kahta tapailin pidempään.

Paska juttu sinun kannaltasi,

minä jättäisin miehen.

Vierailija
4/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä on perheenisät niitä mielellään antamassa! Itse nuorena (16-20) olin kolmen isän kanssa joista kahta tapailin pidempään. Paska juttu sinun kannaltasi, minä jättäisin miehen.

Itse en ollut edes rakastunut, ihastunut korkeintaan niihin miehiin ja en tosiaankaan vaivannut päätäni sillä että heillä oli vaimo ja lapsia.

Mutta ymmärrän sua, varmasti satuttaa ja vituttaa. Toivottavasti pääsette ton yli, eikä mikään tytön heitukka saa teitä eroamaan.

Vierailija
5/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde 19-vuotiaan pojan kanssa. Mä naimisissa perheellinen, tuo poitsukin seurusteli, nyttemmin sekin perheellinen.

Elämä on.

Vierailija
6/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakat tissit, ei raskausarpia ja sorja vartalo.

Vierailija
7/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä on perheenisät niitä mielellään antamassa! Itse nuorena (16-20) olin kolmen isän kanssa joista kahta tapailin pidempään. Paska juttu sinun kannaltasi, minä jättäisin miehen.

Itse en ollut edes rakastunut, ihastunut korkeintaan niihin miehiin ja en tosiaankaan vaivannut päätäni sillä että heillä oli vaimo ja lapsia.

Mutta ymmärrän sua, varmasti satuttaa ja vituttaa. Toivottavasti pääsette ton yli, eikä mikään tytön heitukka saa teitä eroamaan.

Se tytön heitukka on vain nuori tyttö. Ei hänen voi olettaakaan tietävän ja ymmärtävän mitä tekee.

Miehen pitää tajuta mitä tekee.

Vierailija
8/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahden teinitytön sanailu kävi kirjailija-isän luonnolle Kampissa viime torstaina. Tilanne johti siihen, että perheenisä vetäisi tyttöä. Tyttö kävi tapauksen tiimoilta tarkistamassa vammat terveyskeskuksessa. Perheen äidille on suositeltu eroa."

Vierailija
9/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustiko mies, vai kertoiko sulle joku?

Vierailija
10/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahden teinitytön sanailu kävi kirjailija-isän luonnolle Kampissa viime torstaina. Tilanne johti siihen, että perheenisä vetäisi tyttöä. Tyttö kävi tapauksen tiimoilta tarkistamassa vammat terveyskeskuksessa. Perheen äidille on suositeltu eroa."

Vierailija
11/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tytön heitukka on vain nuori tyttö. Ei hänen voi olettaakaan tietävän ja ymmärtävän mitä tekee.

Suurinosa 19-vuotiasta eivät ole enää lapsia henkisestikään.

Eiköhän tämä "heitukka" tiennyt mitä teki.

Vierailija
12/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketäpä se ei houkuttelisi, ainakin ajatuksen tasolla. Yhteisiä juttuja ja keskusteluja ei kuitenkaan olisi tai sitten itsekin olisi tunnustettava olevansa 19 vuotian tasolla. Minusta nuoren huomio olisi imartelevaa, mutta jotenkin olisi enemmänkin suojeleva asenne seksin haluamisen sijaan. En riskeeraisi suhdetta vaimooni ja lapsiin ja en haluaisi hullaantua syyttä suotta. Aika stressaavaa sekin olisi. t: mies

Vierailija
13/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne mitään vakavia olleet. Yksi vaimo antoi kyllä kenkää takiani. Ihan turhaan.

ja kyllä on perheenisät niitä mielellään antamassa!

Itse nuorena (16-20) olin kolmen isän kanssa joista kahta tapailin pidempään.

Paska juttu sinun kannaltasi,

minä jättäisin miehen.

Vierailija
14/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketäpä se ei houkuttelisi, ainakin ajatuksen tasolla. Yhteisiä juttuja ja keskusteluja ei kuitenkaan olisi tai sitten itsekin olisi tunnustettava olevansa 19 vuotian tasolla. Minusta nuoren huomio olisi imartelevaa, mutta jotenkin olisi enemmänkin suojeleva asenne seksin haluamisen sijaan. En riskeeraisi suhdetta vaimooni ja lapsiin ja en haluaisi hullaantua syyttä suotta. Aika stressaavaa sekin olisi. t: mies

kokeilisitko seksiä 19-v kanssa, jos tilaisuus tulisi? Siinähän ei paljon keskustella tarvitse...

Vierailija
15/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa 19-vuotiasta eivät ole enää lapsia henkisestikään.

Eiköhän tämä "heitukka" tiennyt mitä teki.

samaa elämänkokemusta ja tietoa kuin nelikymppisellä perheenisällä. Niin se nyt vain on, vaikka miten 18v on jo lain edessä täysi-ikäinen.

Vierailija
16/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa elämänkokemusta ja tietoa kuin nelikymppisellä perheenisällä. Niin se nyt vain on, vaikka miten 18v on jo lain edessä täysi-ikäinen.

Missä miehen ikä tuli esille?

Vierailija
17/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö mitä tekee on se, ymmärtääkö mies mitä tekee?

Vierailija
18/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehen ikä tuli esille?

Päättelin vain ap:n viestin sävystä pariskunnan olevan reilusti vanhempia kuin tyttö.

Vierailija
19/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päättelin vain ap:n viestin sävystä pariskunnan olevan reilusti vanhempia kuin tyttö."

"Aviomieheni oli sitten käynyt vetäseen 19v tyttöä ;-("

Tuo hymiön käyttö ei vaikuta reilusti vanhemmalta, eikä iän tarkka kertominen.

Vierailija
20/36 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi perheenisä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän