Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon ekaa kertaa kaljaa (vauva 4 kk). Ihan hyvää.

Vierailija
24.11.2009 |

Luulin, että maistuis pahalle, mut tää onkin ihan ok.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaa ainetta..

Vierailija
2/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö maistukkin hyvältä nam nam luudeli senttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku on kyllä kiva. Pitänee jatkaa ykkösoluella tästä lähtien. Tää pöhnä ei oo kiva.

Vierailija
4/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on innostuttu naukkailemaa? :) noo..sen puolee,itelleeki kyl pari maistuis :D

(lapsia en omista ja olen työtön)

Vierailija
5/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P nam-nam

Jos imetät niin muistat antaa korviketta, mikäli siis kaljaa juot enemmissä määrin.

Kotikaljahan nostattaa mukavasti maitoa :)

Vierailija
6/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piti tesmata. Viikonlopuilla ei ole näin vauva-aikana mitään merkitystä :)

Vierailija
7/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvakin herää vasta n. 4 tunnin päästä syömään.

Vierailija
8/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työtön ja meillä ei ole lapsia. joskus tekisi näin illalla mieli pari siideriä juoda, mutta mies kieltää. hän käy töissä joten ei voi juoda näin viikolla, tosin joskus saattaa pari iltakaljaa juoda.

eli mitä olette mieltä, pitäisikö minun saada tehdä niin kun itse haluan vai onko toteltava miestä?

Vierailija
9/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piti tesmata. Viikonlopuilla ei ole näin vauva-aikana mitään merkitystä :)

niin täytyyhän se joskus kokeilla miltä se alkomahooli niin pitkän tauon jälkeen maistuu :)

6#

Vierailija
10/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ku seurana. Varmaan miehestä ei oo kiva jos sä oot kännissä illat, mut siis pari sen kaa.

Vierailija
11/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ku seurana. Varmaan miehestä ei oo kiva jos sä oot kännissä illat, mut siis pari sen kaa.

jos joskus harvoin mies ne pari juo niin se tapahtuu yleensä neljän jälkeen kun pääsee töistä. itse en vielä siihen aikaan viitsi juoda yhtään, yleensä tulee jotain että täytyy autolla vielä myöhemmin lähteä liikenteeseen. ja vaikka samana päivänä myöhemmin (joskus yhdeksän jälkeen) ajattelen että voisin juoda ne pari nyt niin ei käy.

Vierailija
12/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kännejä olisikaan juomassa viikolla, en näe mitään ideaa siinä että heiluisin keskellä viikkoa yksin kännissä kotona. pientä maistelua, unikin tulis paremmin..

# 11

Vierailija
13/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sillä on syynsä. Ne voi kyllä olla myös huonoja.

ajattelen että voisin juoda ne pari nyt niin ei käy.

Vierailija
14/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi haluaisinkin tietää muiden mielipiteen että annanko miehen liikaa kontrolloida vai miten..

ymmärtäisin sen jos kännit haluisin juoda mutta kun en. ainut syy minkä keksin hänen kieltoihinsa on se että luulee minun vetäsevän kännit. en kyllä ymmärrä mistä sellasta on saanut päähänsä..

# 11

Vierailija
15/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen, jos miehesi on isäsi niin elä tyttö uhmaa. Mutta kannattas selkärankaa ja omaa tahtoa ja ylpeyttä vapana naisena kasvattaa ja ottaa ne siiderit auki ja jalat ylös sohvalla ja sanoa vaan että mä juon omassa kodissani nyt tämän ja piste. Jos et sinä saa niin mikä oikeus miehellä sit on ? työssä käyminen ei ole tekosyy, vaan vallan väline tässä.

Vierailija
16/16 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mä sen itekki olen aatellu mut joteni vaa aina myöntyy siihen mitä mies sanoo.. kai jääny "kammo" edellisestä suhteesta et jos sanon vastaa tai teen niin kun ite haluun ni tulee hirveesti sanomista, turhia riitoja ym.. näet tää edellinen mies oli sellanen et jos halusin vaikka lähtee kavereitten kans viettää iltaa ni pääsin kyllä, hirveen riidan jälkee. ei haluis enää sellasta ja myöntyy sit miehen tahtoon..

miten mä aina tykästynki noihin miehiin jotka haluu päättää kaikesta.. :/

kyllä nyt taas alko niin paljon ärsyttää et aattelin juoda nuo kolme kaljaa kaapista pois kun mies viimein meni nukkumaa, saas nähä mitä huomenna kun huomaa ettei kaapissa olekkaa kaljaa niin kun vielä illalla oli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi