Esa A ei ansaitse voittoa!
Kommentit (35)
ei noin tylsä ja epäsososiaalinen tyyppi voi voittaa tota kisaa! ei vaan voi!
käpä ++++++ aso ++++++
On tuonut taloon kerrankin jotain UUTTA, jotain muuta kuin ryyppäämistä ja pieruhuumoria. Esan kuivan sarkastiset kommentit on parasta BB-antia ikinä!
Esa A voittaa kertoo se jotain hyvää katsojistakin. Ainut ihminen, joka ei örvellä kännissä. Hyvä niin.
on tahattoman slapstick-komiikan aatelia!
...Ainut ihminen, joka ei örvellä kännissä. Hyvä niin.
Se on tylsä ja jotenkin ovelalla tavalla "ilkeä" muita kohtaan.
Eikö hän ole kasvanut siellä talossa ihan uudeksi ihmiseksi ? Kätlin pääsi jo Filippiineille, että siinä mielessä ei tarvitsisi enää voittaa, muuten saa niin paljon.
Esa A on kyllä ihan jees myös, tulee varmaan tiukka kilpailu.
Jos joku niin Eskuhan sen ansaitsee kun on katsellut ja kestänyt tuota kännäämistä tuolla noin kauan.
muuta Esalle voitto! 3kk tuon piereskelevän apinalauman kanssa täysjärkisenä on palkinnon arvoinen asia!
Esa A ei ole laittanut itseään kovin paljon likoon - ja on usein nyrpeänä seuraillut toisten touhuja, ollut kuin ulkopuolinen tarkkailija.
Esa A ei ole laittanut itseään kovin paljon likoon - ja on usein nyrpeänä seuraillut toisten touhuja, ollut kuin ulkopuolinen tarkkailija.
erittäin paljon, kun on uskaltautunut tuollaiseen ohjelmaan mukaan formaatin tuntien. Minusta kaikkien ei tarvitsekaan olla suuna päänä tuomassa koko ajan itseään esiin.
on aina osallitunut BB:n antamiin tehtäviin sata lasissa. Se ettei ole mukana muiden ryyppäämisissä, piereskelyissä ja sikailuissa ei todellakaan ole huono asia, päinvastoin! Miehellä on selkärankaa olla pitää oman linjansa.
Esa on luvannut antaa rahaa ainakin hyväntekeväisyyteen. Eipähän mene ainakaan ryyppäämiseen niin kuin varmasti ainakin asolla menisi. Ja todennäkösesti Kätlinilläkin.
on mainio tyyppi mutta sehän on rikas, mutta jokainen näistä Aso, Käpsy tai Esa on voittonsa ansainnut..Anttia en laske siihen joukkoon.
luvata rahaa hyväntekeväisyyteen.. kuulostaa hurskastelulta.
köyhäkö voi antaa vilpittömästi rahaa hyväntekeväisyyteen? Rikkaampi hurskastelee tehdessään saman?
köyhäkö voi antaa vilpittömästi rahaa hyväntekeväisyyteen? Rikkaampi hurskastelee tehdessään saman?
rikkaan on helppo antaa rahaa mutta köyhänpä ei.
Itse olen todella pieni palkkainen mutta joka kuukausi annan 30€ kummilapselleni kehitysmaahan.
Enkä mainostele sitä missään, varsinkaan eukäteen.
rikkaan on helppo antaa rahaa mutta köyhänpä ei. Itse olen todella pieni palkkainen mutta joka kuukausi annan 30€ kummilapselleni kehitysmaahan. Enkä mainostele sitä missään, varsinkaan eukäteen.
miksi se rikas ei ihan hyväsydämisyyttään voisi sitä rahaa antaa, miksi se on vaan oman kruunun kiillotusta? Ihan ihmeellinen ajattelumaailma sulla.
Esakaan sitä ole "mainostanut", vaan häneltä on kysytty jo ennen taloon menoa että mitä tekisi voittorahoilla. Samaa on kysytty ihan jokaisleta ja tuolla ne lukevat esittelyissä BB:n sivulla.
rikkaan on helppo antaa rahaa mutta köyhänpä ei. Itse olen todella pieni palkkainen mutta joka kuukausi annan 30€ kummilapselleni kehitysmaahan. Enkä mainostele sitä missään, varsinkaan eukäteen.
voittaa vaikka kuinka kitiset siellä. =)