Esa A ei ansaitse voittoa!
Kommentit (35)
ja olet päätellyt mistä että antaa yhden kerran??
Mistä ihmeestä sinä tiedät paljonko joku tukee hyväntekeväisyyttä?
antaa yhden kerran ylimääräistä rahaa se ei tunnu hänellä kyllä yhtään missään.
Mutta en silti toivo sen voittavan. Syy sille on se että, on sitten kuiteski kauheen tylsä. Aina se jaksaa mainita miten ei ulkomaailmanssa viihtyisi sen ja sen kanssa, kyllä mäkin Esaa telkusta kattelen, mutta en varmasti viihtyisi sen seurassa pidempää aikaa kahdenkesken jossain. Itse soisin voiton Kätlinille tai Asolle, molemmat ihan tasoissa mun asteikolla.
kyllä niillä rikkaillakin on näitä kummilapsia, useitakin, ympäri maailmaa! Ja eivät he niitä ota vaan sen takia että haluaa "näyttää". Ihan hyväsydämisyyttään haluavat auttaa, ei niitä sen enempää mainosteta! Ja mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka olisi 10 miljoonaa euroa tilillä rahaa, miksi se ei sinun mielestäsi ole silloin hyväsydämisyyttä vaan pelkästään jotain hurskastelua???? Mietipä nyt omia ennakkoluulojasi!!
ja olet päätellyt mistä että antaa yhden kerran?? Mistä ihmeestä sinä tiedät paljonko joku tukee hyväntekeväisyyttä?
Mistä sä oot päätellyt että sen tapa on usein antaa hyväntekeväisyyteen rahaa?
Rikkaat ei voi osallistua kun ne ei ansaitse voittoa oli millaisia tyyppejä tahansa ja toivat BB:n miten hyvä sisältöä tahansa kun niillä on jo itsellään niin paljon rahaa että ei ole oikeutettuja saamaan voittorahoja. Osallistujan pitää olla köyhä jotta ansaitsee voiton ja rahat.
Itse toivon että Esa voittaa. Ilman Esaa en olisi seurannut tämän vuoden BB:ä ollenkaan.
Mistä ihmeestä sinä tiedät paljonko joku tukee hyväntekeväisyyttä?
minusta rikkaan tulisikin antaa rahaa hyväntekeväisyyteen.
en tietenkään voi tietääkään kuten et sinäkään, mutta jos ihminen jo etukäteen ilmoittaa lahjoittavansa voittosummasta hyväntekeväisyyteen, niin todennäköisesti hän on asialle jo aiemmin vähintään ajatuksia suonut. Onko jotenkin parempi että Käpä esim suunnitteli kuluttavansa rahat shoppailuun?
ja olet päätellyt mistä että antaa yhden kerran?? Mistä ihmeestä sinä tiedät paljonko joku tukee hyväntekeväisyyttä?
Mistä sä oot päätellyt että sen tapa on usein antaa hyväntekeväisyyteen rahaa?
ansaitsisi ne rahat?? Sen ymmärrän että mietitään että kuka ansaitsee bb:n voiton, eli kuka ollut se suosikki tuolla, mutta mitä väliä sillä rahalla on? Oikeastiko mietitte sitä, että jos joku laittaa ne rahat jonnekin baariin niin ei sitten ansaitsisi niitä ja sen takia äänestätte jotain muuta? Mitä hemmettiä se teidän elämään kuuluu vaikka laittaisi ne rahat mihin tahansa?? Oottepa hassuja!
Ilman Esaa en olisi seurannut tämän vuoden BB:ä ollenkaan.
Ei BB ole mikään sosiaalitoimisto josta raha annetaan eniten tarvitsevalle!
Rikkaat ei voi osallistua kun ne ei ansaitse voittoa oli millaisia tyyppejä tahansa ja toivat BB:n miten hyvä sisältöä tahansa kun niillä on jo itsellään niin paljon rahaa että ei ole oikeutettuja saamaan voittorahoja. Osallistujan pitää olla köyhä jotta ansaitsee voiton ja rahat. Itse toivon että Esa voittaa. Ilman Esaa en olisi seurannut tämän vuoden BB:ä ollenkaan.
Ei mun mielestä se että lahjoittaa rahan hyväntekeväisyytteen ole sen parempi syy voittaa kilpailua kuin mikään muukaan. Ja ainahan sitä voi sanoa vaikka mitä.
Esa on omalla tavalla ihan mielenkiintoinen tyyppi, mutta ei niin mielenkiintoinen ja viihdyttävä että olisi mun mielestä voiton ansainnut. Eikä siitä oikein ota edes selvää, enemmän sillä tuntuu muut porukat hajoilleen ja kärsineen kuin Esa. Esahan suorastaan nautti esim. slummista, joten mitä sitten jos sekin on välillä vähän joutunut "kärsimään" ja katsomaan kun muut juhlii.
on voittajan kriteerit niin sittenhän olisi Tonin tai Jellun pitänyt voittaa... Nehän ne siellä eniten kitisi ja valitti.
on voittajan kriteerit niin sittenhän olisi Tonin tai Jellun pitänyt voittaa... Nehän ne siellä eniten kitisi ja valitti.
Toiset on hajoilleet, mutta silti tsempanneet itsensä jatkoon. Jellu ja Toni taas jäi märehtimään kurjuuttaan.
ettei valita koko ajan tarkoita ettei "kärsisi". Esahan sanoi että tykkäsi slummista tehtävien takia, muttei hänkään tykännyt huonoista ruuista ja ulkopesuista, ym. Yksi syy tykkäämiselle ole se ettei slummissa ollut bileitä. Laskennallisestihan Esa vietti eniten päiviä slummissa.