Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varmasti typerä kysymys täällä

Vierailija
24.11.2009 |

Mutta miksi sperma on välillä kuin vettä/kuolaa?

Eli normisti valkoista ja kiinteää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yleensä on tuollaista.

Vierailija
2/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun spermani on orgasmin aikana valkoista tahnaa, mutta muuttuu pienen ajan kuluessa kämmenellä sellaiseksi juoksevaksi, kirkkaaksi tai harmahtavaksi liemeksi.

Sitä en sitten tiedä, miksi sperma olisi väritöntä lientä heti purskahtaessaan. Itselläni hiljan saatu edellinen orgasmi ei näytä vaikuttavan siihen millaista sperma on. Määrä toisella tai kolmannelle kerralla on kuitenkin vain murto osa siitä, mitä ekalla varvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun spermani on orgasmin aikana valkoista tahnaa, mutta muuttuu pienen ajan kuluessa kämmenellä sellaiseksi juoksevaksi, kirkkaaksi tai harmahtavaksi liemeksi.

Vierailija
4/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö johtuu siitä että ensin siittiöt uivat päättömästi nesteen sisällä mutta väsyvät kohta kun huomaavat olevansa muualla kuin kohteessa.

Vierailija
5/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hillomaista rakenteeltaan ja kiiltoasteeltaan ja pirun tarttuvaa! ei meinaa vesi huuhdella lattiaa jos suihkussa runkkaa, hyvä jos saippualla lähtee. Sitten hetken päästä on juoksevampaa ja tottelee jo vettäkin.

Eturauhanen näkyy vaikuttavan laatuu ja määränkin. Ja jotkut hoitsuplikat osaa "lypsää" eturauhasta ihanasti.

Vierailija
6/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on "normaalia" vaikka monestikin päivässä harrastaisi seksiä, mutta toissapäivänä huomattiin sen olevan aivan erilaista, siksi kyselenkin..