Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisilla tuloilla olette saaneet 135000 lainan?

15.01.2006 |

Kiinnostaisi tietää, onko meillä mahdollisuuksia tuollaiseen ennenkuin mennään pankista kysymään .. Itseni olisi tarkoitus olla vielä pari vuotta kotona eli tuloni ovat pienet tällä hetkellä, mies tienaa kyllä ihan mukavasti. Olisi vaan se unelma-asunto kiikarissa tällä hetkellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatiin, vaikkakaan ei oo tarkoitus toivottavasti kaikkea käyttää...Itsellä säästöjä n. 60000 E. Yritetään, ettei tarttis ottaa lainaa kuin noin tuo sama summa kuin teillä, 140 000 E.

Minä olen hoitovapaalla, ehkä vielä parikin vuotta, vakkarityö kyllä löytyy, ja miehen tulot kahden ja kolmen tonnin puolessavälissä noin suunnilleen tällä hetkellä. Mun tulot " normaalisti" suunnilleen samat - ehkä vähän paremmat kuin miehen.

Vierailija
2/3 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kun oli kaksi takaajaa. Itse olen työssä ja käteen jää n. 1000e/kk ja mieheni opiskelee vielä kolme vuotta joten hänen tulonsa on se opintotuki oliko jotain 200e/kk. Ennenkuin mieheni pääsee töihin maksamme pientä kk erää ja sen jälkeen kun on töissä nostetaan sitä reilusti isommaksi.

Meillä on kaksi lasta, autolaina, mutta olemme silti tulleet toimeen ihan hyvin. säästöön rahaa ei jää yhtään, eikä meillä ole muutenkaan yhtään säästöjä. Välillä kauhistuttaa tuo laina määrä, mutta on elämässä otettava riskejä ja tehtävä isoja päätöksiä muutenkin. Joten luottavaisin mielin katson tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silloiset bruttotulot n.4000e/kk ja itse olin kotihoidontuella. Omaa rahaa oli 70.000e.n Otettiin 140.000e ja ei tääkään kyllä kivalta tunnu vaikka molemmat nyt töissä- ottasin kyllä niin vähän lainaa kun mahdollista!