Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehesi haluaisi nyt tarkistaa puhelimesi. Annatko tarkistaa?

Vierailija
23.11.2009 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä. Mutta melko hyvät perustelut saisi esittää että miksi.

Vierailija
2/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä. Mutta melko hyvät perustelut saisi esittää että miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti. Ja jos nätisti pyytää, ei vituttaisi tippaakaan. Jos siis muotoilee asian niin ettei syyttele suoralta kädeltä ja ole hyökkäävä tms.

Vierailija
4/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi tappelu.

Vierailija
5/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viitsisi vaikka tunkisin nenän eteen.

Saisi katsoa, siellä on todella mielenkiintoisia työsähköpostiviestejä...

Vierailija
6/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään salaisuuksia puhelimessa, mutta voisin jopa innostua pienestä mustasukkaisuuspuuskasta.

Vierailija
7/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin sitä kiinnostaa mun koira-juttuni :D

Vierailija
8/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa samalla katsoa sähköpostit, facebookin -kaikki käy!

Vierailija
9/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies ei puhu suomea, joten välillä viestin lukeminen tuottaa hieman vaikeuksia...

Samoin mies joskus pyytää minua vastaamaan puhelimeensa tai lukemaan viestit.

Vierailija
10/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ihmettelen jos sellanen tilanne tulisi. Ei sitä kiinnosta :) Mäkin annan lukea mulle tulleen viestin jos on sellanen tilanne etten pysty itse ottaa puhelinta. Pistää miettimään onko suhteenne ihan kunnossa...

Vierailija
11/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelisin kyllä, miksi hän sen haluaa tarkistaa

Vierailija
12/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan vapaasti voi tutkailla.

Vierailija
13/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluasi miehen TARKISTAVAN puhelintani. Mitä tarkistettavaa siinä on? Mutta jos vaikka sanoisi haluavansa katsella vanhoja hauskoja tekstiviestejämme tai käydä kuvat läpi niin ok. Siis ihan rauhassa saisi näpelöidä yksikseen puhelintani jos siihen olisi joku "viaton" syy, ei tarkistusmielessä.

Vierailija
14/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies ei puhu suomea, joten välillä viestin lukeminen tuottaa hieman vaikeuksia... Samoin mies joskus pyytää minua vastaamaan puhelimeensa tai lukemaan viestit.

Minä pyydän miestä myös silloin tällöin vastaamaan minun puhelimeeni/tekstiviesteihin.

Eli minun tottakai voi pönkiä puhelimeni/s-postini ja vaikka mitä, ei minua häiritse. Saan minäkin lukea sekä hänen työ- että privapostinkin. Avaan esim. yleensä hänelle tulleet kirjeet (hoidan laskut, mies ei niitä muistaisi).

Vierailija
15/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se käyttää mun puhelinta välillä muutenkin kuten omaansa"

Sama täällä. Mies soittaa yhtä sujuvasti mun kännykällä kuin omallaankin.

Vierailija
16/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin on mun puhelin eikä sitä kato kukaan muu. En halua, että kukaan lukee viestejä, jotka on tarkoitettu yksin minun luettavakseni. Puhelutiedot nyt saisi katsoa, koska niissä ei ole toisten kirjoittamaa mulle tarkoitettua tekstiä - miellän ne siis eri jutuksi.

Ei sillä että viesteissäni olisi mitään salaisuuksia. Mies samoilla linjoilla oman puhelimensa kanssa. Ja molemmat oikein tyytyväisiä :)

Mies ei todellakaan myös lukisi s-postejani, kirjeitäni tai fb-postejani. Ne on mulle tarkoitettuja ja henkilökohtaisia. Miehellä on omansa, ja mä taas en edes haluaisi lukea niitä.

Vierailija
17/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä niin pal kiinnostaa niin siinhän lukee. meillä ei ole salattavaa toisiltamme ja suhteessamme on myös niinkin hieno asia kuin LUOTTAMUS. että ei tarvii olla kyttäilemässä toisen viestejä ja puheleuita joka pirinän jälkeen.

Vierailija
18/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kummituksia puhelimessa,mutta yksityisyys suotakoon ystävillenikin. Jos salattavaa pettämisen suhteen itsellä olis niin osaisin kyllä viestit ja tiedot hävittää

Vierailija
19/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi, mitä hän sieltä kuvittelee löytävänsä.

Vierailija
20/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. itsestäni facebookia varten ottamiani epäonnistuneita kuvia 10 ja viimeisenä se onnistunut. Sitten on omia muistiinpanojani, noloja ajatuksiani jotka olen kirjoittanut ylös jne. Sinänsä ei salattavaa mutta kuitenkin sellaista mitä en tahdo muiden lukevan tai näkevän, vrt. päiväkirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä