Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivälahjat...ja lahjat yleensä

Vierailija
23.11.2009 |

Kyllä taas suututtaa lapsen puolesta.

Osa vieraista ilmoitti ihan viime tingassa, etteivät tulekaan ja ne jotka vaivautuivat paikalle, oli lahjat suorastaan ala-arvoisia. Tiedän että kyseisissä perheissä on rahaa, millä ostaa (osa oli lähisukulaisia, ja osa ystäviä) niin silti tuodaan todella halpoja lahjoja (5-10€).

Ja ihan turha on kenenkään tulla sanomaan, että lahjako se on tärkeintä? Ei minulle, mutta päivänsankarille kyllä.

Ja kyllä, itse vien laadukkaan ja juuri sellaisen lahjan, josta tiedän lahjan saajan ilahtuvan. Ja mistäkö sen tiedän? Osaan kysellä perheen jäseniltä mitä heidän lapsensa haluaisivat.

Mutta, nyt päätin että lopetan itse tämän lahjan ostamisen ja pistän nekin rahat omiin lapsiini, minulle on enää turhaa esittää minkäänlaisia lahjatoivomuksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla kysyä lahjatoiveita.

Nimim. aina kun erehdyn kysymään lahjatoiveita, ovat ne vähintään 30 euron arvoisia

Vierailija
2/2 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei vaivauduta keksimään mitään kivaa vaan ostetaan vaan "jotain". Minusta ei ole mikään pakko raahata mitään krääsää. Ollaan vaikka ilman sitten! Samoin esim. joululahjat. Mielummin ottaisin vaikka 5euron lahjakortin kuin sen, että mummi ostaa 25euron kaamean pyjaman! Jos ei sen verran viitsi kysellä tai tunne lasta tai hänen perhettään niin pakkoko tuhlata rahansa johonkin pskaan, mistä lähinnä on ärsyttävä koittaa päästä eroon, kun ei välttämättä roskiinkaan viitsisi uutta tavaraa heittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä