Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kumahtavakin yskä muutaman kuumeettoman päivän jälkeen?

Vierailija
23.11.2009 |

Onko muilla ollut tällaista lapsilla tai itsellä?

Lääkäriin vissiin vasta, jos nyt kuume nousee uudelleen..? Tai kun mä todella huolestun..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla alkoi SI viime keskiviikkona, sai heti Tamiflun ja kuume laskikin jo perjantaina.

Ollut kuumeeton siis jo kolmatta päivää mutta viikonlppuna alkoi juuri kuvailemasi kaltainen "kumahtava" yskä.

Mietin ihan samaa että koska uudelleen lääkäriin.

Yskähän voi kestää viikkojakin, mutta tuo kuulostaa kovin paljon samalta kuin pienenä pojalla olleet laryngiitit.

Vierailija
2/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kuume alkoi keskiviikkona lapsella ja sai to-iltana tamiflun. Perjantaina enää jonkin verran lämpöä, lauantaina ei enää. Mut eilen alkoi yskimään ja välillä kumahtelee.

Jotenkin lohduttavaa aina, et muitakin äitejä a lapsia samassa tilanteessa, vaikka eihän sairastelua kenellekään toivo.

Niin, voi ollakin kurkunpääntulehdus. Siihenhän ei vissiin ole lääkettä.. et täytyy seurata tilannetta kotona ja mennä lääkäriin, jos hengitys takkuaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nyt tosi paljon liikkeellä. Olen varoitellut ystäviäni jo, että LUULEN kumean yskän olevan sikayskää. Itselläni on sitä. Lääkäri sanoi minulla ehkä olevan sikaa, muttei sitä voi tietää varmuudella, kun ei ole testattu.

Pitäisin lapsen kotona.

Vierailija
4/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sori, miten luin/ajattelin ihan sekavia...

Pitäisin lapsen kotona on siis väärin sanottu. Mielessä oli ettei kouluun vielä :) Äitinä tietty voitte päättää milloin viette lapsen lääkäriin. Terveyspuhelimesta saa ainakin hyviä neuvoja. Mua jos epäilyttää milloin lääkäriin, niin soitan sinne.