25-vuotiaat, millainen elämäntilanne tällä hetkellä?
Kommentit (48)
-2 lasta, 3 ja 4v.
-miehen omistama omakotitalo
-avoliitossa lasten isän kanssa (jo 6 vuotta)
-mies on siis 30vuotias yrittäjä
-autona citroen c3
-ylioppilas (meikkaajan tutkinto myös, mutta en tee alan töitä)
-vakkarityö
-alkuvuodesta alan opiskella oppisopimuksella merkonomiksi
-ei koiraa sillä mies on allerginen:)
-kesämökki hankitaan ehkä sitten joskus kun/jos saadaan perintöä:)
Olen onnellinen.
aika mielenkiintoista, kun niin moni mainitsee parisuhteen yhteydessä "jo"-sanan. :)) Onko teidän mielestä tosi pitkäänkin oltu yhdessä, jos on oltu "jo 6 vuotta"?
Ei tulisi tosiaan mieleenkään sanoa kenellekään että ollaan oltu JO 10 vuotta miehen kanssa yhdessä. Minusta se tuntuu vielä tosi lyhyeltä ajalta, aivan kuin oltaisi eilen tavattu. :D
Vai onko se nykypäivänä joku hirveän suuri saavutus?
niin onhan se 6 vuotta aika iso osa elämästä?
Ei kaikki ole juuri täyttäneet 25.. :)
En tarkoita etteikö se olisi suuri osa elämästä, mutta joskus kyllä tuntuu, niinkuin se olisi joidenkin mielestä joku kilpailu. :----D "Me ollaan oltu jo 8 vuotta yhessä!" Jipii! Mut ei siinä mitään. Tärkeintä että on onnellinen..
3 lasta (6v.2½v,1½v.)
hotellivirkailijan ammattitutkinto
vanhempainvapalla 05/2011 saakka.
naimisissa oltu 6 vuotta
vuokralla asutaan
mies 32v. opiskelee toista ammattia loppusuoralla.
autona ford mondeo vm.2000
(vain miehellä on ajokortti)
kaksi kissaa
hyvä tukiverkosto
olen onnellinen
Asustelen avoliitossa tavallisen, ihanan suomalaisen miehen kanssa.
Meillä on 2 tyttöä, 7v ja 5v ikäiset. Valmistun 2 vkon päästä lähihoitajaksi, suuntautumisalana sairaanhoito ja huolenpito. Minulla on tammikuun alusta alkaen työpaikka sairaalan osastolla, 3-vuorotyötä siis luvassa. Tunnen olevani oikealla alalla.
Asumme luhtitalossa vuokralla, meillä on 3h+k+s, 73m2. Oikein sopiva asunto ja erittäin viihtyisällä paikalla. Meillä on 5 koiraa (labradori, pieni terrieri sekä 3 bordercollieta.) Harrastan neljän koirani kanssa jälkeä, agilityä ja tokoa. Labbis käy hyvän ystäväni kanssa lintumetsällä ja muutoin on ihan lenkkikaveri ja kotikoira.
Koiraharrastuksen lisäksi minulla ei ole muita ajanvietteitä, lapset, perhe ja koulu /työ vie kaiken ajan.
Rahallisesti tulemme toimeen, mutta emme pysty tuhlailemaan vaan jokainen hankinta on harkittava tarkkaan ja säästössä ei juurikaan ole rahaa.
Nautin elämästäni!
aika mielenkiintoista, kun niin moni mainitsee parisuhteen yhteydessä "jo"-sanan. :)) Onko teidän mielestä tosi pitkäänkin oltu yhdessä, jos on oltu "jo 6 vuotta"? Ei tulisi tosiaan mieleenkään sanoa kenellekään että ollaan oltu JO 10 vuotta miehen kanssa yhdessä. Minusta se tuntuu vielä tosi lyhyeltä ajalta, aivan kuin oltaisi eilen tavattu. :D Vai onko se nykypäivänä joku hirveän suuri saavutus?
kun hän veikkasi viitta vuotta naimisissa, minä olen ollut jopa kuusi! Ja tuota tuota... kyllä 10 vuoden parisuhde on aika pitkä aika 24 vuotiaan elämästä, ihan jo lyhyellä matikallakin.. Ja itseasiassa kyllä kysymykseesi, se on nykyään aiknakin omassa ikäluokassa erittäin harvinaista.. Siis omassa tuttavapiirissäni jossa suhteet kestää sen 2viikkoa- muutama vuosi... Että kyllä mulla on lupa olla ylpeä vaikka ollaankin sinun mittapuullasi sitten oltu yhdessä vain sen 10 vuotta...
en tarkoittanutkaan ettetkö voisi olla ylpeä. Itsekin olen tosiaan ollut tuon 10v. tässä samassa suhteessa.
Minä en sano "jo 10v." enkä myöskään "vain 10v.". Sanon vain, että ollaan oltu 10v. yhdessä.
Mutta muuthan voivat sanoa ihan kuten haluavat, ja kiitos sinulle muuten asiallisesta vastauksesta, niitä harvoin täällä av:lla näkee! :)
se asiasta kysellyt/ihmetellyt
en tarkoittanutkaan ettetkö voisi olla ylpeä. Itsekin olen tosiaan ollut tuon 10v. tässä samassa suhteessa. Minä en sano "jo 10v." enkä myöskään "vain 10v.". Sanon vain, että ollaan oltu 10v. yhdessä. Mutta muuthan voivat sanoa ihan kuten haluavat, ja kiitos sinulle muuten asiallisesta vastauksesta, niitä harvoin täällä av:lla näkee! :) se asiasta kysellyt/ihmetellyt
kiitosta itsellesikin, ihana kun täällä voi oikeasti joskus jopa keskustella jonkun kanssa! =D
pääsen äippälomalta. Kaksi lasta ja asun kerrostalossa :D
Yksi 5-vuotias lapsi, en ole enää yhdessä hänen isänsä kanssa. Uudessa parisuhteessa ollut yli 4 vuotta, naimisiin menimme hetki sitten. Omistusasunto, tosin lainaa paljon. Itselläni vakituinen työpaikka (osa-aikainen) ja yliopisto-opinnot sujuu hitaasti, mutta varmasti ;-) Mies 26-vuotias, valmistunut ja hyvässä työpaikassa. Elämä hymyilee :-)
En olisi vielä muutama vuosi sitten sitten uskonut saavani näin paljon, olevani näin onnellinen.
naimisissa, kaksi lasta, rakennetaan taloa.
-1 lapsi, toinen tulossa
-avoliitossa lapsen isän kanssa, seitsemättä vuotta
-vuokralla asumme kerrostalossa, omasta talosta saa vaan haaveilla vielä
-koulutukseltani BBA
-tällä hetkellä olen oman alan töissä, määräaikainen työsuhde päättyy ensi vuonna
-mies valmistunut vastikään ja työtön tällä hetkellä
-ei omaa autoa
naimisissa, ei lapsia (suunnitelmissa ehkä noin viiden vuoden päästä), ammattikorkeakoulututkinto (lisäopinnot mielessä), vakituinen työpaikka, oma rivarikolmio, auto.
aviokiitto ja yksi lapsi, vakituiset työt molemmilla, oma talo, mökki, autot molemmilla.
hyvin siis asiat hoidossa kun vertaa esim. pariin kaveriin jotka sekoilevat edelleen miesten kanssa kuin viimeistä päivää ja ovat vailla töitä.
2 lasta, 5v ja 4kk
Asumme omakotitalossa, miehellä vakituinen työ
Minulla opinnot hiukan kesken
Niin ja meillä on se kultainennoutaja
- avoliitossa (suhde kestänyt 5,5v.)
- 2 lasta
- ammatti löytyy. ei työpaikkaa
- vuokra-asunnossa asutaan
- autokin on juu, 12 vuotta vanha tosin.
-Avoliitossa nuoremman miehen kanssa.
-Melkein 1v. kihloissa.
-Eka lapsi syntyy helmikuussa.
-Kolme koiraa.
-Omakotitalossa vuokralla (halpa vuokra suhteilla).
-Kaksi autoa, joista toinen on oma ja toinen pankin.
-Minulla AMK-tutkinto, miehellä ei.
-Määrä-aikainen työsuhde tällä hetkellä.
-Mies töissä.
Mitä toivoisin: vakituisen työsuhteen.
ja pätemisen tarve...
koska jokainen vastaus tulee olemaan tätä luokkaa:
"Juu, mulla on 2 lasta, kolmas aluillaan, omakotitalo, 2 autoa, akateeminen tutkinto, väittäri loppusuoralla, kesämökki just kanssa ostettiin. Ja naimisissahan me ollaan oltu jo 5 vuotta ja 15-vuotiaana tavattiin. Ai niin, kultainen noutaja pääsi unohtumaan."
-naimisissa (4 vuotta, takana melkein 10 yhteistä vuotta)
-1 lapsi (2,5v)
-2 ammattia
-oma asunto (tai pankin ;)
-ei vakityötä
-tärkein: olen ikionnellinen