Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söin sitten parmankinkkua. Vaikka olen raskaana.
22.11.2009 |
Oli pizzan päällä, ehdin vetäistä puoli pizzaa ennenkuin tajusin, että kinkku on lätkäisty pizzan päälle vasta paistamisen jälkeen. Noh, kai se toksoplasmoosin riski on aika pieni? Pitänee kuitenkin neuvolassa ensi viikolla tuosta kysyä, tuskin kuitenkaan mihinkään testeihin laittavat...
Kommentit (24)
synnytät porsaan, ap
kivan pikku töpselinokan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on useammassa raskaudessa mennyt mm. sushia, kylmäsavulohta, lakritsia, salmiakkia, kahvia, tuorejuustoa. Ei suuria määriä eikä usein. Terveet lapset on kasvaneet.
Alue: Aihe vapaa
Minä söin raskauden alussa (kun en vielä tiennyt) graavilohta ja meetvurstia. Oli ihan sanoinkuvaamaton himo meetvurstiin, sitä tuli syötyä monta päivää kunnolla että vieläkin kiintiö täynnä. No onneksi kaikki kuitenkin on ollut hyvin, olen käynyt verikokeissa ja ultrassa. En maininnut noista syömisistäni mitään koska ajattelin ettei se varmaan hirveesti haittaa. Nyt ei onneksi tee edes mieli yhtään kumpaakaan. Sushi on semmoinen mitä tulee himottua paljon. Ns. "mamma susheja" olen syönyt, joka ei sisällä raakaa kalaa. Joissain buffeteissa semmosiakin saa. 😊