Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa hyvää ompelukonetta
02.12.2009 |
Eli vanha hyvinpalvellut Husqvarna sanoi juuri itsensä irti ja satunnainen ompelija tarvitsisi uuden ompelukoneen.
Ompelut on tähän mennessä rajoittuneet lähinnä verhojen ompeluun ja housujen lyhentämiseen.
Haluaisin siis melko peruskoneen. Hyvän sellaisen.
Kommentit (2)
jossa on metallinen lankapesä yms. Mahdollisimman yksinkertainen. Mulla on Singer, aika perusmalli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun ostin koneen, Pfaffin konetta ja hyvin on toiminut nyt jo useamman vuoden.